Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander puntensysteem

Sanderdl
2 jaren geleden
Als ik het zo lees in de regels gaat het letterlijk om het aantal getutorde kaarten en niet om het aantal tutors dat ik speel. Dus als ik eenDragonstorm speel en 25 dragons op het veld gooi (want waarom ook niet), krijg ik 24 minpunten?
maus
2 jaren geleden
Het zijn maar 24 minpunten. Is alle dragons uit je deck op tafel gooien dat niet meer dan waard? Zolang je het 1 keer doet verpest je niemands dag en is het een mooi moment.
 bijgewerkt door maus 2 jaren geleden (Typo)
TheRobinros
2 jaren geleden
25 minpunten, want blijkbaar heb je een storm count van 24 opgebouwd en dus meer dan 5 spells in een beurt gecast
Will-e
2 jaren geleden
Ach en je kan ook de regels omzeilen en op buurt 4 winnen zonder minputen….. dat heeft mn bruvac deck een keertje gedaan….. de rest van de dag was t geen succes om bruvac nog te spelen…. Maar toch was wel ff lachen
jaccovdhoven
2 jaren geleden
Dus mijn Tiamat deck is ook geen goed idee...
zinned20
2 jaren geleden
Vraagje
Hoe zijn de regels als het gaat over Partner tutoring?
Bijv als ik Laurine, the Diversion speel en op zoek gaat naar Kamber, the Plunderer
 bijgewerkt door zinned20 2 jaren geleden
Rody
2 jaren geleden
Zoek je naar een non-land in je library dan telt dat als tutor.
zinned20
2 jaren geleden
Quote:
9 uren geleden
Zoek je naar een non-land in je library dan telt dat als tutor.

top duidelijk
dank u wel Rody
TheRobinros
2 jaren geleden
Oftewel: speel Ashaya, Soul of the Wild als commander, dan mag je er op los tutoren naar creatures omdat dat allemaal landjes zijn

Dit is natuurlijk een grapje
dionytadema
2 jaren geleden
technisch gezien zegt de partner kaart niet dat je moet zoeken
Quote:
When this creature enters the battlefield, target player may put Laurine into their hand from their library

Maar het is aan de judge om daar een uitspraak over te doen
Jeff
2 jaren geleden
Quote:
16 minuten geleden
technisch gezien zegt de partner kaart niet dat je moet zoeken
Quote:
When this creature enters the battlefield, target player may put Laurine into their hand from their library

Maar het is aan de judge om daar een uitspraak over te doen


Quote:
702.123f “Partner with [name]” is a variant of the partner ability. “Partner with [name]” represents two abilities. One is a static ability that modifies the rules for deck construction. Rather than a single legendary creature card, you may designate two legendary creature cards as your commander if each has a “partner with [name]” ability with the other’s name. You can’t designate two legendary cards as your commander if one has a “partner with [name]” ability and the other isn’t the named card. The other ability represented by “partner with [name]” is a triggered ability that means “When this permanent enters the battlefield, target player may search their library for a card named [name], reveal it, put it into their hand, then shuffle their library.”
Rody
2 jaren geleden
Het is inderdaad een may. Als je er voor kiest om er niet naar te zoeken krijg je natuurlijk geen minpunt (als het je tweede zoekactie zou zijn).

Edit: plus wat Jeff hierboven zegt.
 bijgewerkt door Rody 2 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 32 posts
  • Laatste post Rody 2 jaren geleden
  • Gemaakt door maus 2 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top