Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

De reprint wishlist top 100: Part Deux!

MarcelN
2 jaren geleden
Dat is ook wat… de reprint (voor zover je een secret lair een reprint mag noemen) van Concordant Crossroads deed mij pardoes denken aan de reprint wishlist top 100! En hoe leuk dat topic eigenlijk was! En ook dat het aantal community topics op BoM een beetje droevig is in aantallen (die ene “commander kaart van de dag” en de BYC draadjes zijn volgens mij de enige), terwijl dat vroegah (je weet wel, toen alles beter was) heel anders was!

Ondertussen werd t originele topic wel een heel erg gesleutelde lijst en wellicht al wel heel erg achterhaald. Leek mij dus leuker om er gewoon een nieuwe editie van te maken!

Dus! Met een aantal jaar aan extra ervaring en reprints onder de riem, welke kaarten zouden jullie graag gereprint zien? En waarom? Wederom met de restrictie van 1 kaart per persoon per dag, om de gein wat te rekken

Ik zal m aftrappen met Pitiless Plunderer. Een dikke vette goeie kaart in Aristocrats… of eigenlijk.. in elk deck dat zwart runt, is behoorlijk prijzig voor een uncommon en mag wat mij betreft naar een betere prijsklasse worden geprint!

BoM Reprint Wishlist: Part Deux

- AEther Vial
- Agent of Treachery
- Alpha Authority
- Alpha Status
- Anointed Procession
- Argothian Enchantress
- Ashnod's Altar
- Attrition
- Belbe's Portal
- Bitterblossom
- Bramble Sovereign
- Cabal Coffers
- Cabal Stronghold
- Caller of the Claw
- Cataclysm
- Cavern of Souls
- Cerulean Drake
- City of Brass
- Constant Mists
- Cunning Wish
- Dark Depths
- Darkbore Pathway En de rest van de cycle
- Diplomatic Immunity
- Dockside Extortionist
- Doubling Season
- Druid's Call
- Elenda, the Dusk Rose
- Elvish Guidance
- Enchanted Evening
- Fireblast
- Food Chain
- Growing Rites of Itlimoc
- Helm of Kaldra
- Herald of Secret Streams
- Heritage Druid
- High Tide
- Hinterland Harbor En de rest van de cycle
- Horn of Greed
- Indatha Triome En de rest van de cycle
- Inkfathom Infiltrator
- Jeska's Will
- Kami of False Hope
- Karlov of the Ghost Council
- Kindred Discovery
- Krark-Clan Ironworks
- Leap
- Luminous Broodmoth
- Magewright's Stone
- Mana Confluence
- Memnarch
- Mind Twist
- Monastery Mentor
- Muddle the Mixture
- Murderous Rider
- Mystic Remora
- Necropotence
- Neurok Stealthsuit
- Nykthos, Shrine to Nyx
- Oboro, Palace in the Clouds
- Oversold Cemetery
- Phyrexian Altar
- Pitiless Plunderer
- Polluted Delta En de rest van de cycle
- Predatory Hunger
- Prowling Serpopard
- Psychatog
- Quest for Ula's Temple
- Recurring Insight
- Relentless Dead
- Rick, Steadfast Leader
- Sadistic Glee
- Sapphire Medallion En de rest van de cycle
- Scapeshift
- Sea's Claim
- Second Harvest
- Sensei's Divining Top
- Shadowborn Apostle
- Shield of Kaldra
- Skyshroud Claim
- Sliver Hive
- Snapcaster Mage
- Snow-Covered Forest En de rest van de cycle
- Stasis
- Steel of the Godhead
- Sword of Kaldra
- Talisman of Progress
- Tangle
- Tangleroot
- Tendershoot Dryad
- The Scarab God
- Tortured Existence
- Urza's Bauble
- Vindictive Vampire
- Wayfarer's Bauble
- Westvale Abbey
- Windborn Muse
- Wirewood Symbiote
- Wurmcoil Engine
- Xantcha, Sleeper Agent
- Xenagos, God of Revels

100/100
 bijgewerkt door MarcelN 1 jaar geleden
Justian2002
2 jaren geleden
Dan ga ik een enchantment eraan toevoegen waarvan het mij gewoon pijn doet dat ie nooit een reprint gekregen heeft en eigenlijk nog een lekker effectje heeft

Predatory Hunger
Morph
2 jaren geleden
Leuk topic! Ik ga in een keer 5 stuks toevoegen (maar ze zouden ook op 1 slot kunnen):

Sapphire Medallion
Ruby Medallion
Pearl Medallion
Emerald Medallion
Jet Medallion
 bijgewerkt door Morph 2 jaren geleden
MarcelN
2 jaren geleden
Quote:
16 minuten geleden
Dan ga ik een enchantment eraan toevoegen waarvan het mij gewoon pijn doet dat ie nooit een reprint gekregen heeft en eigenlijk nog een lekker effectje heeft

Predatory Hunger


Wat een cool ding! Die kan mijn Hallar, the Firefletcher ook prima gebruiken! Ik zet 'm erin!

Quote:
12 minuten geleden
Leuk topic! Ik ga in een keer 5 stuks toevoegen (maar ze zouden ook op 1 slot kunnen):

Sapphire Medallion
Ruby Medallion
Pearl Medallion
Emerald Medallion
Jet Medallion


Helemaal mee eens! Deze dingen lopen ook wel flink de klauwen uit!
Ik zet er 1 in de lijst en vermeld de andere erbij, om even op de 1 kaart per dag per persoon regel niet te overtreden.
Left4Doner
2 jaren geleden
Xenagos, God of Revels staat al jaren op mijn radar.....maar zo veel geld heb ik niet over voor een enkele kaart wanneer je er 20+ leuke kaarten voor kan kopen
Wodi!
2 jaren geleden
heeft een reprint in The List gekregen, maar of dat onder een reprint valt is de vraag, want de kans dat je een kaart uit The List krijgt is al beperkt en dan ook nog de juiste wordt helemaal lastig.
Deze kaart is gewild en bruikbaar, ik zeg tijd voor een echte reprint (en dan het liefst in een commander deck, scheelt weer boosters open trekken).
TheRobinros
2 jaren geleden


Ja, dat is een box-topper geweest. Dat vind ik ook niet tellen, als ik een playset zoek
MarcelN
2 jaren geleden
Quote:
46 minuten geleden
Xenagos, God of Revels staat al jaren op mijn radar.....maar zo veel geld heb ik niet over voor een enkele kaart wanneer je er 20+ leuke kaarten voor kan kopen


Xenagos heeft een reprint gehad als Etch Foil in Commander Legends, maar wat mij betreft is dat inderdaad ook geen echte reprint. Zou wat mij betreft inderdaad niet misstaan als 1 van de 99 in een Gruul (of Jund, of Naya) commander precon.

Quote:
22 minuten geleden
heeft een reprint in The List gekregen, maar of dat onder een reprint valt is de vraag, want de kans dat je een kaart uit The List krijgt is al beperkt en dan ook nog de juiste wordt helemaal lastig.
Deze kaart is gewild en bruikbaar, ik zeg tijd voor een echte reprint (en dan het liefst in een commander deck, scheelt weer boosters open trekken).


Is door z’n tribal achtergrond natuurlijk iets meer niche, maar een reprint zou ik inderdaad ook verwelkomen!

Quote:
18 minuten geleden


Ja, dat is een box-topper geweest. Dat vind ik ook niet tellen, als ik een playset zoek


Eens! Deze is long overdue!
Gideon1544
2 jaren geleden
Ik zou Heritage Druid wel waarderen.
Simpel maar bruikbaar.
Netjes
2 jaren geleden
Er ontbreken nog 3 zwaarden in hele serie van de zwaarden als Sword of Feast and Famine, en die alle 10 dan graag in 1 of 2 secret lair drops gereprint!
Netjes
2 jaren geleden
En Growing Rites of Itlimoc mag er ook op
Cobaltius
2 jaren geleden
Ik zou wel weer een reprint van de shock lands willen. (Blood Crypt, Steam Vents).
Justian2002
2 jaren geleden
Quote:
20 minuten geleden
Ik zou wel weer een reprint van de shock lands willen. (Blood Crypt, Steam Vents).

De Unfinity Shocks moeten nog uitkomen he
En die schijnen nu al veel toegankelijker te worden dan de oudere shock lands
MarcelN
2 jaren geleden
Kaartjes toegevoegd hoor! De Sword serie reprint wish moet even uitgebreid worden wat mij betreft… welke wil je het liefst gereprint zien?

De shocks staan inderdaad op t punt om effectief en ruim gereprint te worden, dus ik laat die even achterwege
Justian2002
2 jaren geleden
Hoewel ik de art van de nieuwe shocks niet heel leuk vind, moet ik niet klagen! Shocklands zijn shocklands! Als ik er mee spelen kan, vind ik het dikke prima
CpJey
2 jaren geleden
Voor mij mag het Dockside Extortionist zijn want aan die prijs mag wel iets gedaan worden. Tot hiertoe slechts in 1 enkel precon commander deck geprint.
BluezamX
2 jaren geleden
Sluit me helemaal aan bij de Growing Rites of Itlimoc. Ander kaartje die ik wel zou willen zien is Wurmcoil Engine!
princen85
2 jaren geleden
Jammer dat de Sliver Queen op de reserved list staat
 bijgewerkt door princen85 2 jaren geleden
Gideon1544
2 jaren geleden
Ik kan Doubling Season ook wel goed gebruiken..
Wodi!
2 jaren geleden
Zijn Wurmcoil Engine en Doubling Season niet allebei onlangs in Double Masters gereprint? Beide kaarten kan je nog gewoon uit boosters trekken, alleen moet je iets dieper in de buidel tasten.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top