Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

De reprint wishlist top 100: Part Deux!

Netjes
1 jaar geleden
Hoeveel moeten we er nog? Recurring Insight is uitverkocht en volgens mij een hartstikke leuke edh kaart
Justian2002
1 jaar geleden
Mijn inzending van de dag:
Quest for Ula's Temple
bartist
1 jaar geleden
Dan vandaag voor mij de laatste van de kaldra cycle: Sword of Kaldra
MarcelN
1 jaar geleden
Quote:
1 uur geleden
Hoeveel moeten we er nog? Recurring Insight is uitverkocht en volgens mij een hartstikke leuke edh kaart


Leuke kaart inderdaad! Staat erop! Net als Sword of Kaldra en Quest for Ula's Temple. Zelf nomineer ik nog Urza's Bauble, vet cool ding, vind ik dan hè…

We zijn nu bij 92… nog 8 te gaan dus!

Lijkt me leuk om daarna ook weer een soort van opschoon ronde te doen! Kijken welke kaarten er eventueel nog af zouden kunnen voor een beter alternatief, kijken of we er ook een gebalanceerde lijst van kunnen maken, qua rarity, kleur, financiële waarde…
 bijgewerkt door MarcelN 1 jaar geleden
Netjes
1 jaar geleden
Attrition kan er wel op, is ook uitverkocht
Lavinius
1 jaar geleden
Ik vind Gideon's Avenger ook een reprint waard.
 bijgewerkt door Lavinius 1 jaar geleden
LeKrutes
1 jaar geleden
Quote:
15 minuten geleden
Ik vind Gideon's Avenger ook een reprint waard.

Why? Kaart is super cheap.
Lavinius
1 jaar geleden
Maar wel oud... Niet mooi in mijn deckjes, maar inderdaad niet heel duur. Anders neem ik Cabal Coffers.
Justian2002
1 jaar geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
2 uren geleden
Ik vind Gideon's Avenger ook een reprint waard.

Why? Kaart is super cheap.


Van sommige kaarten wil je ook gewoon een nieuwere variant! Zoals ik met Predatory Hunger. Duur issie niet, maar hij heeft nooit een reprint gekregen, die hij wel mag krijgen, omdat het een best lekker effectje heeft
Netjes
1 jaar geleden
Quote:
12 uren geleden
Maar wel oud... Niet mooi in mijn deckjes, maar inderdaad niet heel duur. Anders neem ik Cabal Coffers.


En Cabal Stronghold dan ook want die is ook al uitverkocht
Gijsneus
1 jaar geleden
Quote:
12 uren geleden
Maar wel oud... Niet mooi in mijn deckjes, maar inderdaad niet heel duur. Anders neem ik Cabal Coffers.


Ok, als de avenger oud is ben ik dus bejaard. Sjonge.

On topic; een nieuwe border, non foil, alternate art Cataclysm lijkt me wel weer fijn om uit een booster te halen. En of ik 'm dan speel dat weet ik dan nog niet...
Lavinius
1 jaar geleden
Misschien Memnarch een non from the vault-reprint waardig. Enkel nog de Dark Steel verkrijgbaar, en daar is Legend nog geen supertype op.
Verder ook een leuk kaartje waar ik graag iets mee zou doen in combinatie met Urza, Lord High Artificer
MarcelN
1 jaar geleden
Ik nomineer nog even een common: Kami of False Hope. Best heel cool

Daarmee komen we op 98.. nog 2!
Rathi_Dragon
1 jaar geleden
Dan wil ik graag deze toevoegen, omdat ik hem vroeger speelde en nu zeker graag wilt hebben voor in mijn commander deck:
Vesuvan Doppelganger
MarcelN
1 jaar geleden
Quote:
1 uur geleden
Dan wil ik graag deze toevoegen, omdat ik hem vroeger speelde en nu zeker graag wilt hebben voor in mijn commander deck:
Vesuvan Doppelganger


Das inderdaad een gave kaart! Helaas staat ie ook op de Reserved List, dus die zal nooit worden gereprint…
Rathi_Dragon
1 jaar geleden
Gideon1544
1 jaar geleden
Doe mij dan maar Tangleroot
Veekeren
1 jaar geleden
Heb het topic niet op de voet gevolgd maar net even doorgenomen. Vind wel dat er veel kaarten die voor een paar euro of soms een paar dubbeltjes te krijgen zijn op staan, al dan niet toevallig bij de Bazaar niet te krijgen Dat had ik niet verwacht!

Ik zou zelf Jeska's Will nog wel willen nomineren (misschien ben ik bij het posten al net te laat ). Die kaart is opeens vrij hard gestegen in prijs en aardig hoog blijven hangen. Een hele toffe kaart, zeker in rood.
MarcelN
1 jaar geleden
Ik denk ook dat er wel wat ruimte is voor verbetering inderdaad… maar eerst de lijnen uitzetten

Tangleroot en Jeska's Will zetten de teller op 100! Dan zouden we inderdaad met z’n allen eens kunnen kijken welke plaats zouden kunnen maken voor beters…
Netjes
1 jaar geleden
Quote:
22 uren geleden
Heb het topic niet op de voet gevolgd maar net even doorgenomen. Vind wel dat er veel kaarten die voor een paar euro of soms een paar dubbeltjes te krijgen zijn op staan, al dan niet toevallig bij de Bazaar niet te krijgen Dat had ik niet verwacht!


Er zijn meerdere redenen om een reprint te willen toch? Niet alleen maar omdat een kaart duur is? Bijvoorbeeld omdat ie is uitverkocht? Of omdat je een extended art versie wilt?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top