Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

De reprint wishlist top 100: Part Deux!

MarcelN
1 jaar geleden
Ik nomineer nog even een common: Kami of False Hope. Best heel cool

Daarmee komen we op 98.. nog 2!
Rathi_Dragon
1 jaar geleden
Dan wil ik graag deze toevoegen, omdat ik hem vroeger speelde en nu zeker graag wilt hebben voor in mijn commander deck:
Vesuvan Doppelganger
MarcelN
1 jaar geleden
Quote:
1 uur geleden
Dan wil ik graag deze toevoegen, omdat ik hem vroeger speelde en nu zeker graag wilt hebben voor in mijn commander deck:
Vesuvan Doppelganger


Das inderdaad een gave kaart! Helaas staat ie ook op de Reserved List, dus die zal nooit worden gereprint…
Rathi_Dragon
1 jaar geleden
Gideon1544
1 jaar geleden
Doe mij dan maar Tangleroot
Veekeren
1 jaar geleden
Heb het topic niet op de voet gevolgd maar net even doorgenomen. Vind wel dat er veel kaarten die voor een paar euro of soms een paar dubbeltjes te krijgen zijn op staan, al dan niet toevallig bij de Bazaar niet te krijgen Dat had ik niet verwacht!

Ik zou zelf Jeska's Will nog wel willen nomineren (misschien ben ik bij het posten al net te laat ). Die kaart is opeens vrij hard gestegen in prijs en aardig hoog blijven hangen. Een hele toffe kaart, zeker in rood.
MarcelN
1 jaar geleden
Ik denk ook dat er wel wat ruimte is voor verbetering inderdaad… maar eerst de lijnen uitzetten

Tangleroot en Jeska's Will zetten de teller op 100! Dan zouden we inderdaad met z’n allen eens kunnen kijken welke plaats zouden kunnen maken voor beters…
Netjes
1 jaar geleden
Quote:
22 uren geleden
Heb het topic niet op de voet gevolgd maar net even doorgenomen. Vind wel dat er veel kaarten die voor een paar euro of soms een paar dubbeltjes te krijgen zijn op staan, al dan niet toevallig bij de Bazaar niet te krijgen Dat had ik niet verwacht!


Er zijn meerdere redenen om een reprint te willen toch? Niet alleen maar omdat een kaart duur is? Bijvoorbeeld omdat ie is uitverkocht? Of omdat je een extended art versie wilt?
Veekeren
1 jaar geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
23 uren geleden
Heb het topic niet op de voet gevolgd maar net even doorgenomen. Vind wel dat er veel kaarten die voor een paar euro of soms een paar dubbeltjes te krijgen zijn op staan, al dan niet toevallig bij de Bazaar niet te krijgen Dat had ik niet verwacht!


Er zijn meerdere redenen om een reprint te willen toch? Niet alleen maar omdat een kaart duur is? Bijvoorbeeld omdat ie is uitverkocht? Of omdat je een extended art versie wilt?


Ik bepaal de regels niet, laten we daarmee beginnen Natuurlijk zijn er meerdere redenen om een reprint leuk te vinden, extended art, prijs, incorrecte wording (originaliteitsprijs) of dat je hem graag in een bepaald format wil spelen. Ik had verwacht echter dat de meeste toch vooral om prijs zouden gaan en het is prima dat mijn verwachting anders was dan de praktijk

Wat ik persoonlijk wel wat "mager" vind is de voorraad van de Bazaar als reden (alsof de wereld bij de grenzen van de Bazaar ophoudt) of geen onderbouwing buiten dat het een leuke kaart is. Maar wederom, ik bepaal de regels niet, en dat is vaak maar goed ook
Justian2002
1 jaar geleden
Of omdat een kaart best oud is en never nooit een reprint gekregen heeft, maar wel verdiend
Veekeren
1 jaar geleden
Quote:
2 uren geleden
Of omdat een kaart best oud is en never nooit een reprint gekregen heeft, maar wel verdiend

Maar waarom verdient hij dat? Ik vind het in topics als dit juist leuk om te horen waarom iemand vind dat hij het verdient. Daar kan iedereen hele unieke redenen voor hebben, dat maakt het interessant. Maar zoals ik al zei vind ik slechts "omdat je het een leuke kaart vindt" wat mager voor een TOPijstje. Maar goed, mijn smaak, maakt allemaal niet uit, lekker zo laten Mooi initiatief voor een topic!
Justian2002
1 jaar geleden
Een oude kaart die nevernooit een reprint heeft gekregen, als die dan wel een reprint krijgt, komt ie ook onder de aandacht van de nieuwe Magic players, wat ie wellicht een beetje populair kan worden
 bijgewerkt door Justian2002 1 jaar geleden
Luctor
1 jaar geleden
Ik zou wel een reprint van Ancient Silverback willen, gewoon omdat dat mijn allereerste kaart was.
Justian2002
1 jaar geleden
Quote:
9 uren geleden
Ik zou wel een reprint van Ancient Silverback willen, gewoon omdat dat mijn allereerste kaart was.


Leuk kaartje, zat ook in het eerste ever Magic deck waarmee ik speelde, het deck dat mij heeft overgehaald!
Helaas dat de lijst al vol zit
MitchDeBaas
1 jaar geleden
ik denk dat er wel een plekje vrij gemaakt kan worden voor Consecrated Sphinx. die is nual zoo duur. en ik zie hem alleen maar meer omhoog gaan.
Wodi!
1 jaar geleden
WOTC heeft geluisterd!
krijgt een reprint. Dus die mag weer van deze lijst af!

Nu de rest van de wishes nog!
Puregy
1 jaar geleden
Quote:
19 dagen geleden
ik denk dat er wel een plekje vrij gemaakt kan worden voor Consecrated Sphinx. die is nual zoo duur. en ik zie hem alleen maar meer omhoog gaan.


Helemaal mee eensen bij veel spelers ook zo gewild
Gijsneus
1 jaar geleden
Deze lijst mag worden aangevuld met Meltdown. Deze kaart is onzinnig duur geworden en mag wel een reprint hebben any time soon.
 bijgewerkt door Gijsneus 1 jaar geleden
Netjes
1 jaar geleden
Is er ruimte op de lijst dan? Ik zou graag Shizo, Death's Storehouse toevoegen, voor mijn Taborax, Hope's Demise deck zodat ie vaker niet geblocked kan worden;

 bijgewerkt door Netjes 1 jaar geleden
MitchDeBaas
1 jaar geleden
Quote:
2 maanden geleden
ik denk dat er wel een plekje vrij gemaakt kan worden voor Consecrated Sphinx. die is nual zoo duur. en ik zie hem alleen maar meer omhoog gaan.


nu ik dit topic weer zie, haha het is gelukt
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top