Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

De reprint wishlist top 100*

sibrand
5 jaren geleden
Ik vindt eigenlijk de hele medallion cycle, maar het meeste nog wel Sapphire Medallion.
BuidingMage
5 jaren geleden
Dan ga ik vandaag voor Daybreak Coronet
Flut123
5 jaren geleden
Ik ga voor: Eldrazi Monument!
MalcolmS
5 jaren geleden
Survival of the Fittest (het liefst met Judge promo art) (Helaas verkeerd gekeken en staat deze wel op de reserved list)
Dan maar Celestial Colonnade, een van de weinige kaarten die ooit als buy-a-box promo is geprint en nog steeds veel te duur is.
 bijgewerkt door MalcolmS 5 jaren geleden
Krabbel
5 jaren geleden
farden10
5 jaren geleden
Als we elke dag 1 mogen voorstellen, dan ga ik vandaag voor Mana Reflection. Sure, Zendikar Resurgent is in de meeste commander decks bijna net zo goed, maar ik zou graag een Mana Reflection reprint willen zien.
Dordledum
5 jaren geleden
Ik wil wel allerlei kaarten met de oude art. Bijvoorbeeld graag Beast Within met de oorspronkelijke art.
nielsvd
5 jaren geleden
In dat geval voor vandaag Meddling Mage
Gijsneus
5 jaren geleden
Quote:
35 minuten geleden
Survival of the Fittest (het liefst met Judge promo art)


Helaas, die is reserved... Superjammer want ik deel je mening!

Toch vind ik de oude art vaak mooier, zou zo graag nog wat oude art weer zien op nieuwe kaarten; Wheel of Fortune bijvoorbeeld. Ach, die is ook al reserved. Bummers.

Kies ik voor Karn, Scion of Urza. I know, het is een nieuwe kaart maar als deze nou vlot in een dual deck oid terugkomt dan drukt dat hopelijk de prijs wat.
RSelen
5 jaren geleden
Ik zou voor Karrthus, Tyrant of Jund gaan.
LeKrutes
5 jaren geleden
Even kijken wat er allemaal ongeveer al is genoemd:
- Quirion Ranger Ben ik het ook mee eens heb er een aantal nodig voor mijn pauper elven deck.
- Phyrexian Tower Hier loop ik niet perse warm van maar hij mag inderdaad wel een x gereprint worden. ben wel blij dat ze High Market aantal keer gereprint hebben.
- Leyline of Anticipation Prima kaartje. Leuk als hij geprint wordt.
- Rings of Brighthearth Perfect commander kaartje mag zeker gereprint worden.
- Command Beacon perfrect commander kaartje mag zeker gereprint worden.
- Blightsteel Colossus Hier wil ik er eigenlijk niet meer dan zien dan nodig.
- Crucible of Worlds Top kaartje zeker reprinten.
- Training Grounds Top kaartje zeker reprinten
- Leyline of Sanctity Deze kaart geef ik eigenlijk weinig om. (ik speel vooral commander).
- Oracle of Mul Daya ZEKER REPRINTEN.
- Mana Crypt Meh. Van mij mag Sol ring en consorten eerder gebanded worden uit het formaat.
- Life from the Loam ook prima reprint material.
- Phyrexian Altar ook prima reprint material. Laats wel soort van reprint gekregen met Pitiless Plunderer.
- Grim Tutor Heeft zwart al niet genoeg tutors
- Imperial Seal Heeft zwart al niet genoeg tutors
- All Is Dust ook een kaart die inderdaad wel een reprint verdient.
- Sapphire Medallion alle medelions mogen wel weer keer gereprint worden.
- Daybreak Coronet Leuk kaartje in een auro deck. Zeker reprint waardig.
- Eldrazi Monument Top kaartje zoek er zelf ook nog een.
- Cavern of Souls Deze mag zeker een paar euro goedkoper zijn. al is het maar in een tribal deck om je mana te fixen.
- Mana Reflection ZEKER REPRINTEN. gaat nergens over met de prijs van deze kaart.
- Karrthus, Tyrant of Jund Volgens mij staat deze vooral hoog omdat iemand deze kaart volledig heeft opgekocht. Verder ben ik blij dat ik er ooit een heb kunnen regelen. is een prima kaartje. vooral grappig in een dragon tribal heftige meta pas wel op dat hij niet gekloond wordt.

Voor mij mag Wurmcoil Engine wel weer keer gereprint worden. Al staat Mana Reflection, Oracle of Mul Daya en Crucible of Worlds hier nog ver boven.

Daarnaast wil ik eigenlijk budget enemy duals en mogen ze die set wel maken. de tegenhangers van Prairie Stream en Canyon Slough
kolonelnick
5 jaren geleden
Toevallig dat Wurmcoil Engine gereprint wordt in de komende commanders anthology
 bijgewerkt door kolonelnick 5 jaren geleden
MalcolmS
5 jaren geleden
Wacht, niemand heeft tot nu toe Rhystic Study genoemd, bij deze dan, deze commander staple heeft zeker een reprint nodig
nederland439
5 jaren geleden
De Scars of Mirrodin fastlands, vind 45 euro (Blackcleave Cliffs) erg veel voor een landje dat niet kan fetchen of gefetcht kan worden. Deze cycle zou prima in een standard set geprint kunnen worden zoals aangetoond in Kaladesh met de enemy colored fastlands. Maar goed het heeft ook 7 jaar geduurd voordat men deze cyclus heeft afgemaakt, dus het zal nog wel even duren voordat ze deze gaan reprinten.
Eclavyrr
5 jaren geleden
Ancient Tomb in een reguliere of masters set. Dat ding is gewoon al te duur en de foils zijn echt niet te betalen.
thewoodcutter
5 jaren geleden
Ancient Tomb kan ik me niet meer in een reguliere set voorstellen, maar in een draft matters (a la conspiracy/battlebond) of masters set lijkt me dat een prima reprint.

Ik wil vandaag dan Surgical Extraction noemen, begint ook al weer absurde vormen aan te nemen...
farden10
5 jaren geleden
De 5 swords mogen ook wel een keer gereprint worden. Aangezien we maar 1 mogen kiezen per dag, zie ik Sword of Feast and Famine toch het liefst een reprint krijgen.
BuidingMage
5 jaren geleden
Is Bloom Tender al genoemd?
MarcelN
5 jaren geleden
Quote:
2 uur geleden
Is Bloom Tender al genoemd?


Nu wel!
MarcelN
5 jaren geleden
Quote:
59 minuten geleden
Is Bloom Tender al genoemd?


Nu wel!

Quote:
16 minuten geleden

Ik wil: Black Lotus!!!
Alleen helaas staat hij bij de Reserved List!!!



Jammer joh!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 201 posts
  • Laatste post Nissa333 3 jaren geleden
  • Gemaakt door MarcelN 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top