Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

De reprint wishlist top 100*

Magicfreak
5 jaren geleden
Is Ancient Tomb al genoemd?
Noteer die anders ook maar!
 bijgewerkt door Magicfreak 5 jaren geleden
nielsvd
5 jaren geleden
Snapcaster Mage mag er wel op
 bijgewerkt door nielsvd 5 jaren geleden
RSelen
5 jaren geleden
Misschien al te vroeg, maar Kindred Discovery zou van mij gereprint mogen worden... Is het een idee om tot de 150 te gaan?
MarcelN
5 jaren geleden
Quote:
43 minuten geleden
Mijn volgende suggestie is natuurlijk Anointed Procession, maar die mag ik dan morgen pas doen


Morgen mag je weer.. als ie dan niet vol zit

Quote:
24 minuten geleden
Is Ancient Tomb al genoemd?
Noteer die anders ook maar!


Staat er al in!

Quote:
11 minuten geleden
Snapcaster Mage mag er wel op


Bij deze genoteerd!

Nog 3!
Magicfreak
5 jaren geleden
Wasteland zou ik dan zeggen. De reprints hebben tot nu toe niet echt geholpen
MarcelN
5 jaren geleden
Quote:
28 minuten geleden
Misschien al te vroeg, maar Kindred Discovery zou van mij gereprint mogen worden... Is het een idee om tot de 150 te gaan?


Oh Poffedikkie.. had deze over t hoofd gezien..

Dat zet de teller nu op 99!

Doorgaan tot 150 is een beetje flauw misschien.. wat we wel zouden kunnen doen is morgen de finetuning doen... als in.. zitten er kaarten tussen die misschien een vervanger kunnen gebruiken..
Krabbel
5 jaren geleden
MarcelN
5 jaren geleden
Quote:
4 minuten geleden


100!
Magicfreak
5 jaren geleden
NICE!
BuidingMage
5 jaren geleden
Zozo lekker de 100 gehaald! nu nog commons en uncommons en we hebben een masters set ontworpen
MarcelN
5 jaren geleden
Oke mensen... vandaag en alleen vandaag een kleine opschoonronde van de lijst.

Er zitten er misschien een paar tussen waarvan de meesten zullen zeggen: "Nou.. van mij hoeft die niet zo nodig, daar heb ik nog wel een betere voor!"

Is dat ook zo? Doe je suggestie en ik vraag de rest er ook op te reageren.. Eens of oneens..

Ik ben benieuwd!
sibrand
5 jaren geleden
Anointed Procession Is niet super duur, en hij zal in de herfst als hij uit standard roteert goedkoper worden, Rhys the Redeemed Is een stuk ouder, en is dus ook in een veel lagere printrun geprint.
LeKrutes
5 jaren geleden
Quote:
29 minuten geleden
Anointed Procession Is niet super duur, en hij zal in de herfst als hij uit standard roteert goedkoper worden, Rhys the Redeemed Is een stuk ouder, en is dus ook in een veel lagere printrun geprint.


eens dit zelf kaartje die nog in standaard zit. Naar mijn idee horen er geen kaarten in die standaard legal zijn. Daar is vaak wel aan te komen.
MalcolmS
5 jaren geleden
bij Celestial Colonnade mag trouwens ook (en de likes) bij, want hoewel de colonnade de reprint het hardsts nodig heeft is de rest ook niet echt goedkoop
Jeff
5 jaren geleden
Quote:
2 uur geleden
Anointed Procession Is niet super duur, en hij zal in de herfst als hij uit standard roteert goedkoper worden, Rhys the Redeemed Is een stuk ouder, en is dus ook in een veel lagere printrun geprint.


Daar staat tegenover dat Anointed Procession in het rijtje van Doubling Season en Parallel Lives past; het is zelfs een witte functionele reprint van de laatste. Dat heeft echter de prijs van Parallel Lives ook niet echt weten te drukken!
farden10
5 jaren geleden
Quote:
3 uur geleden
Anointed Procession Is niet super duur, en hij zal in de herfst als hij uit standard roteert goedkoper worden, Rhys the Redeemed Is een stuk ouder, en is dus ook in een veel lagere printrun geprint.

Hier ben ik het ook wel mee eens. Zoals LeKrutes ook al zegt, kaarten die nog in standard zitten zijn over het algemeen nog wel aan te komen. Misschien op het moment niet, maar zodra ze uitroteren gaat het aanbod wel weer omhoog.

Beast Within krijgt in Battlebond al een reprint, dus die lijkt mij een beetje nutteloos in deze lijst. Om toch een beetje in de groene removal spells te blijven, zou ik die willen vervangen voor Krosan Grip.

Baneslayer Angel zou ik zelf vervangen voor Linvala, Keeper of Silence of Archangel of Thune. Die zijn beide al wel een keer geprint, maar nog steeds boven de 15 euro. Baneslayer Angel is absoluut niet goedkoop, maar toch een stuk beter te betalen.
Dordledum
5 jaren geleden
Quote:
44 minuten geleden

Beast Within krijgt in Battlebond al een reprint, dus die lijkt mij een beetje nutteloos in deze lijst. Om toch een beetje in de groene removal spells te blijven, zou ik die willen vervangen voor Krosan Grip.



Krosan Gripis ook zeker een goeie, ik had zelf zo graag de oude art van Beast Within weer eens gezien.
MarcelN
5 jaren geleden
Righto! Ik heb het lijstje aan de hand van bovenstaand wat aangepast:

- Beast Within heeft plaats gemaakt voor Krosan Grip, aangezien die een reprint krijgt in Battlebond.
- Anointed Procession heeft plaats gemaakt voor Rhys the Redeemed, aangezien de Procession nog standard legal is (vind ik een solide argument om hem eruit te houden.)
- Baneslayer Angel heeft plaats gemaakt voor Archangel of Thune, vanwege de moeilijkere beschikbaarheid voor de populairdere Archangel. Linvala, Keeper of Silence is wat mij betreft minder interessant dan de Archangel, vandaar mijn keuze voor de Archangel.
- Karn, Scion of Urza heeft plaats gemaakt voor Nykthos, Shrine to Nyx, aangezien Karn nog standard legal is. En ik vond zelf dat Nykthos, Shrine to Nyx wel een reprint verdient! Want, supervette kaart!
 bijgewerkt door MarcelN 5 jaren geleden
LeKrutes
5 jaren geleden
wordt wel echt mooi lijstje.

Kunnen we niet lijstje niet opsplitsen in Mythics, rares, uncommons en commons. dat we er een soort van set van maken.
25 mytics
75 rares
75 uncommons
75 commons

MarcelN
5 jaren geleden
Quote:
10 minuten geleden
wordt wel echt mooi lijstje.

Kunnen we niet lijstje niet opsplitsen in Mythics, rares, uncommons en commons. dat we er een soort van set van maken.
25 mytics
75 rares
75 uncommons
75 commons




Als hier nog veel animo voor is vind ik 't best.. gaat 't top 100 idee wel een beetje naar de gallemiezen, maar als we gelijk bij de R&D van Wizards binnen willen komen met een hele set van reprints is dat misschien ook wel een leuk idee
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 201 posts
  • Laatste post Nissa333 3 jaren geleden
  • Gemaakt door MarcelN 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top