Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Deck box voor Dragon Shield Sealables in Mattes - Ultimate G

Dordledum
4 jaren geleden
Ik ben op zoek naar de perfecte deckbox voor een commander deck double sleeved in Dragon Shield Sleeves Perfect Fit Sealable Clear met Dragon Shield Sleeves Matte Crimson

Dit past dus niet in Ultimate Guard Sidewinder 100+ ChromiaSkin Red of Ultimate Guard Boulder Deck Case 100+ Ruby deck boxes.

Deze setup schijnt in erg weinig deck boxes te passen. Online reviews geven aan dat het net past in de Deckbox Satin Tower Metallic Fire, maar dat de vergelijkbare Ultimate Guard Monolith nog iets ruimer is, dus net beter past.

Helaas heeft de Bazaar die Ultimate Guard Monolith niet op voorraad.

Mensen anders nog andere tips voor deck boxen voor een double sleeved commadner deck in Dragon Shield sealables en Mattes?
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
Jeff
4 jaren geleden
Dit klinkt misschien gek, maar een doos van een bundle? Magic Card Box Throne of Eldraine bijvoorbeeld. Hier zou je waarschijnlijk twee van dergelijke commander decks in kwijt kunnen.
Dordledum
4 jaren geleden
Dat kan natuurlijk altijd, daar heb ik er nog wel een stuk of 30 van en is een tijdelijke budget oplossing.

Maar eigenlijk zoek ik wel iets permanenters, wat veilig te vervoeren is en idealiter ook in een Ultimate Guard Smarthive 400+ Planeswalker of Ultimate Guard SuperHive Flip Case 550+ Black past.

Het gaat me niet om geld, maar ik zoek gewoon het beste product.

Helaas heeft Ultimate Guard de Monolith blijkbaar uit productie gehaald.
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
Veekeren
4 jaren geleden
Zelf heb ik die combi ook gehad, en ik heb uiteindelijk maar besloten die sealables te vervangen voor KMC's. Heb er voor die beslissing ook een post hier aan gewaagd, helaas zonder reactie. Op Reddit waren dit de reacties: https://www.reddit.com/r/EDH/comments/cxv8mg/question_deck_box_fitting_deck_with_dragon_shield/
Dordledum
4 jaren geleden
Ik heb goede hoop voor de Alcove Flip en Alcove Tower series van Ultra Pro. De magneten van Ultra Pro deckboxen zijn niet het beste, maar in een Arkhive maakt dat weinig uit. Volgens de professor passen er makkelijk 110+ double sleeved kaarten in. Dat moet genoeg zijn voor een commander deck in deze sleeves.

Edit: Heb een paar varianten van de Deckbox Alcove Flip: Forest besteld, zal morgen laten weten of dit past!
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
Blasty
4 jaren geleden
Als de magneten een beetje zoals de Deckbox Alcove Flip Ravnica: Golgari Swarm zijn, dan hoef je je geen zorgen te maken, die magneten zitten erg strak vast!
Dordledum
4 jaren geleden
Cool, dat zijn volgens mij in principe dezelfde deckboxen, alleen met guild artwork.
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
FabianvL
4 jaren geleden
Ik gebruik dezelfde combi. Eigenlijk zijn de Ultimate Guards tot nu toe de enige waar ze niet in passen. De Satin Towers passen prima, Alcoves ook en ik heb van die goedkope Pro 100+ deckboxes. Daar passen ze ook goed in.
Dordledum
4 jaren geleden
Het past in de Deckbox Alcove Flip: Swamp!

Zeker niet ruim en het is een klein beetje proppen om de laatste kaart erin te krijgen, maar het past precies!

Blij!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top