Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Deck box

Emisary121
4 jaren geleden
Hallo,

Ik ben sinds een tijd weer actief in magic, Commander anthology 2 gekocht en zelf nog 2 commander decks gemaakt.
Nu heb ik mijn atraxa deck gedubbel sleeved, dragon shield inner sleeves en ultrapro outer sleeves.
Maar nu past dit net wel net niet in mijn satin box deck box.
Ook heb ik een Ultimate Guard Flip Deck Case, hier horen 100 dubbel sleeved of 120 enkel sleeved kaarten in te passen.
Maar bij mij past dit helemaal niet.. Doe ik nu wat fout? :-p

Ik krijg er ongeveer 85-90 dubbel sleeve cards in.. and thats it..


dus, suggesties? of zijn er andere deckboxen aan te raden voor dubbel sleeved decks!?
Ariatus
4 jaren geleden
Zit er niet nog een beetje lucht in je sleeves? Misschien past het daarom niet.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Het zou inderdaad moeten passen in die Deckbox Satin Tower Black, maar het is wel krap. Je moet inderdaad goed de lucht eruit persen.
Emisary121
4 jaren geleden
Ja de satin power past ook echt net.
Maar de Ultimate Guard Flip Deck Case 100+ Leatherette Blue behoort ook te passen maar dit past dus gewoon echt niet
 bijgewerkt door Emisary121 4 jaren geleden
Emisary121
4 jaren geleden
Er staat zelfs er passen ruim 100 dubbel sleeved kaarten xD HOW!?
FabianvL
4 jaren geleden
Ik heb inmiddels dezelfde ervaring met Ultimate Guard. Zowel in de 100+ Boulder als de 100+ Flip Deck Case krijg ik met geen mogelijkheid een dubbel sleeved commander deck. De satin towers werken wel en ook de Deckbox Pro 100+ van Ultra Pro werkt goed.

De eerste paar keer in de satin tower is wat proppen, maar het gaat steeds makkelijker.
Emisary121
4 jaren geleden
Beetje jammer dat er wel mee geadverteerd word alsof het moet passen! ;-)
Nou ja dan nog maar een satin tower erbij zien te krijgen en dan moet het goedkomen!!

Thanks for the replies!
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Lucht uit de kaarten (en even dubbelchecken of je niet 105 kaarten speelt ) schijnt echt de oplossing te zijn. Het moet passen.
Ariatus
4 jaren geleden
Quote:
19 uren geleden
Lucht uit de kaarten (en even dubbelchecken of je niet 105 kaarten speelt ) schijnt echt de oplossing te zijn. Het moet passen.
Lijkt mij ook het probleem zoals ik eerder ook al had vermeld. Er hoeft maar een heeeeel klein beetje lucht in te zitten en je deck wordt al substantieel dikker.
n4ppy
4 jaren geleden
In de satin en dan oude/meuk kaarten er bij steken en daar de lucht er mee uit persen
Flut123
4 jaren geleden
das n goed idee
Emisary121
4 jaren geleden
Zonet nog een keer geprobeerd.
Als Ik inderdaad me deck goed aandruk dan wil het erin! Past net ^^

Thanks voor alle reacties !
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top