Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Deck type

Gerald
5 jaren geleden
Hai

Vraagje;

Ik ben mijn decks aan het invoeren op mijn profiel, maar waarom kan ik alle type decks selecteren behalve pauper?

robbertvanderkleij
5 jaren geleden
Ik denk omdat je er uncommons in hebt zitten
nederland439
5 jaren geleden
Pauper is geen decktype dat de Bazaar heeft toegevoegd.

Helaas zit er geen functie op die controleert of een deck wel legal is in het formaat dat opgegeven wordt. Je ziet hier zo vaak casual decks voorbij komen die als standard worden ingevoerd waarvan de meeste kaarten helemaal niet standard legal zijn.
Gerald
5 jaren geleden
@ nederland439, precies.... nu moet je vaak per kaart dubbelchecken of het klopt.

Maar in dit geval vind ik het alleen nodig, zodat ik kan zien hoeveel type decks ik heb van alles. Juist dat totaal plaatje vindt ik interessant, dat het wel of niet legal is en of dat wel of niet systeemtechnisch gecheckt moet worden is een discussie van een totaal ander niveau.

Voor nu hoop ik dat ik snel een deck type pauper in kan voeren, puur voor het overzicht op mijn BoM-spot
Gerald
5 jaren geleden
ok,

Of ik heb het niet goed gezien of er wordt een service verleent van de bovenste klasse.

Klopt het dat je nu wel pauper als deck-type in kan voeren en vorige week nog niet? Of was mijn bril zo vies dat ik het niet goed gezien had!!!!
 bijgewerkt door Gerald 5 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 5 posts
  • Laatste post Gerald 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Gerald 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top