Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Dominaria Top 3

Morph
6 jaren geleden
De Complete set Dominaria is inmiddels bekend.
Naar welke kaarten kijk jij het meest uit om te spelen of in je deck te stoppen?

Hier vind je alle kaarten.

ikzelf speel voornamelijk Commander dus mijn top 3:

3. Tatyova, Benthic Druid
Zowaar een uncommon in mijn top 3, voor ieder land een kaartje rapen, Yes Please!
En ik ben incidenteel/extra life-gain op kaarten steeds meer gaan waarderen.

2. Thran Temporal Gateway
In het juiste deck een powerhouse. Artifacts goedkoper en met flash in het spel gooien klinkt als een goed plan.

1. Muldrotha, the Gravetide
Zo goed dat hij uiteindelijk saai en repetitief kan gaan worden (ownee alweer Muldrotha) . Maar tot die tijd ga ik hem met veel plezier spelen

En wat is jou top 3?
Voor Commander, Modern of Standard?
 bijgewerkt door MagnusMagicus 6 jaren geleden
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Voor mij is het ook vooral Commander waar ik naar kijk

1. Rares: Cabal Stronghold, Helm of the Host
2. Uncommons: Danitha Capashen, Paragon, Slimefoot, the Stowaway, Song of Freyalise, Valduk, Keeper of the Flame, Whisper, Blood Liturgist
3. Common: Powerstone Shard, Rat Colony

Beetje gecheat
 bijgewerkt door MagnusMagicus 6 jaren geleden
TheRobinros
6 jaren geleden
Modern voor mij. Maar wel de non-tier, rogue brews

3. Song of Freyalise. De geheime ster van mijn Realm Razer/Lich's Mirror-deck is Cryptolith Rite. Dit wordt Rite 5-8
2. Teshar, Ancestor's Apostle. Vizkopa Guildmage-Martyr of Sands storm. Duhh
1. Damping Sphere for obvious reasons
robbertvanderkleij
6 jaren geleden
Mijn top 3 voegt vooral kaarten toe aan decks die ik op dit moment het leukst vind om te spelen:

3. Muldrotha, the Gravetide zal perfect in mijn Sidisi, Brood Tyrant deck passen!
2. Naban, Dean of Iteration is een cheape Panharmonicon in mijn Inalla, Archmage Ritualist bounce deck!
1. Helm of the Host doet echt iets unieks en zal zo gaaf zijn in mijn Etali, Primal Storm deck!
nielsvd
6 jaren geleden
Ook voor mij met name een EDH top 3

3. Muldrotha, the Gravetide voor mijn The Mimeoplasm deck
2. Lyra Dawnbringer nieuwe Commander voor mijn angel EDH
1. Slimefoot, the Stowaway voor mijn Ghave, Guru of Spores EDH

Daarnaast nog genoeg leuke andere kaarten.

Voor mijn modern Merfolk ben ik erg enthousiast over Merfolk Trickster
 bijgewerkt door nielsvd 6 jaren geleden
Krabbel
6 jaren geleden
Commander or Bust!

1. Helm of the Host. Aurelia gaat hier ontzettend gelukkig van worden.
2. Aryel, Knight of Windgrace. Eindelijk een Legendary waar ik een deck mee wil maken.
3. Lyra Dawnbringer. Super tempted om een Monowit Tribal Angel Deck te maken, puur en alleen om deze dame te kunnen spelen.
farden10
6 jaren geleden
Als commander speler is de set sowieso fantastisch. Een top 3 is erg lastig, omdat je zoveel kaarten weg moet laten. Wil toch even twee honorable mentions geven, want Muldrotha, the Gravetide en Shalai, Voice of Plenty zijn kaarten waar ik ook erg blij van wordt.

Mijn top 3 is.

3. Lyra Dawnbringer. Angels zijn mijn favoriete creature type en dit is een angel lord. En de art is fantastisch.
2. Naban, Dean of Iteration. Wizard Panharmonicon is erg leuk voor mijn Inalla, Archmage Ritualist deck
1. Demonlord Belzenlok. Deze demon is fantastisch voor mijn Meren deck. De kans is aanwezig dat hij een keer alle hoge manakost kaarten uit m'n deck drawt, maar dat is ook wel een keer leuk.

AncientOne
5 jaren geleden
IK speel alleen Modern en Legacy, dus mijn top 3 is:
1. Damping Sphere
2. Merfolk Trickster
3. Dauntless Bodyguard & Navigator's Compass
 bijgewerkt door AncientOne 5 jaren geleden
Dordledum
5 jaren geleden
3 kaarten? lastig, zit veel moois in deze set. Mijn 3 zijn kaarten die ik direct in mijn bestaande commander decks wil/kan schuiven:

1. Jhoira, Weatherlight Captain - met afstand favoriete kaart uit de set, alles is perfect.
2. Tatyova, Benthic Druid - voor 2 decks zelfs!
3. Grand Warlord Radha - past ook in 2 decks!
 bijgewerkt door Dordledum 5 jaren geleden
sibrand
5 jaren geleden
Het was moeilijk kiezen, maar mijn favoriete commanderkaarten zijn, maar het zijn geworden:

Op nummer 3 Precognition Field, een hele goede kaart voor mijn Kess, Dissident Mage spellslinger deck.

Op nummer 2 staat voor mij Slimefoot, the Stowaway, mijn eerste commander deck was fungus tribal met Thelon of Havenwood, en ik krijg zin om dat deck te herbouwen met slimefoot als commander.

op nummer 1 komt toch echt Helm of the Host, deze gaat in heel veel commander decks met commanders met etb triggers en in commanders die aanvallen voor een effect (Etali, Primal Storm e.d.).
Sunitram
5 jaren geleden
Mijn top 3 is een rare mix van Commander en Modern:

3. Raff Capashen, Ship's Mage
Zoals ik al eerder aangegeven heb: aan het eind van je oppo's beurt wat manastenen inflashen zodat je de beurt erop iets groots kan doen is precies het soort truukjes waar ik heel blij van word. Staat hoog op mijn lijstje van mogelijke nieuwe commanders.

2. Damping Sphere
Los van het feit dat dit een must-have is voor (bijna?) ieder Modern sideboard, ik kan niet wachten om deze in m'n Faeries & Ninja's deck te proberen. Ninja's cast je namelijk meestal niet, dus ik heb volgens mij niet zoveel last van z'n stormtax

1. Jhoira, Weatherlight Captain
Ik heb Jhoira altijd al een bijzonder personage gevonden en deze kaart maakt me alleen maar meer fan! Kaarten rapen voor iedere Legendary, Artifact en/of Saga die je speelt? Laat ik nu een (bijna-)Wizard Tribal deck hebben dat heel veel manastenen speelt...
Het enige jammere is dat Jhoira geen Wizard meer is, maar verder is het een betere Vedalken Archmage!

Honorable Mention voor Tetsuko Umezawa, Fugitive: unblockable op al m'n creatures met power OF toughness 1 of minder? Het is dat Ninja of the Deep Hours er niets aan heeft, maar verder kan ik niet wachten om deze te testen!!!
kolonelnick
5 jaren geleden
Dit is zeker een pittige, dus ik maak maar een lijstje voor standard en edh

Standard:
Torgaar, Famine Incarnate misschien een rare pick, maar ik weet zeker dat deze man een geweldige topend gaat zijn in mijn (eigenlijk voor de gein) saproling deck.

Broken Bond lijkt mij een prima sideboard kaartje voor elk deck wat groen speelt, en vooral met historic als thema, wat ik best standard in zie sluipen, lijkt deze me alleen maar beter.

Cast Down valt niks over te zeggen, dit is echt een pareltje van een removal spell.

EDH:

Lyra Dawnbringer gaat rechtstreeks mijn kaalia angel tribal deck in!

Helm of the Host is misschien beetje obvious, maar dit ding is zo achterlijk goed.

Thran Temporal Gateway ook dit vind ik een super vette kaart, en gaat rechtstreeks mijn feldon deck in (beurt 3-4 Darksteel Forge inflashen kan iedereen toch van genieten)

Honorable mention aan Gilded Lotus toch wel een reprint die ff nodig was!
EnchantedBunny
5 jaren geleden
1. Wizard's Lightning & Wizard's Retort, ik heb niks om ze in te spelen, maar erg coole kaarten. Lijken me ook mooi in draft.
2. Cabal Stronghold, kan direct mijn deck in, en ik vind de art cool.
3. Slinn Voda, the Rising Deep, hoezee, meer support voor mijn zeemonsters deck!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top