Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Een brawldeck zonder holo-rondjes

Venser546
4 jaren geleden
Heb een preconstruct deckje gekocht, waar het overgrote deel van de rondjes ontbreekt.

Moet ik zoiets terugbrengen naar de winkel?
Is de misprint juist veel geld waard?
Maakt het geen bal uit voor de waarde, mocht je er ooit van af willen?

Lastig lastig :-)
Dordledum
4 jaren geleden
Alleen rares en mythics hebben de hologrammen, is dat het?
Venser546
4 jaren geleden
Nee, er zitten kleine deukjes op een uitsparing, de plek waar normaal een holo zit. Das ook de rede dat het opviel.
Nissa333
4 jaren geleden
Dus een voorbeeldjes:

Dus bij jouw kaarten ontbreekt het zilver/grijs/holo ovaaltje (die bedrukt zijn met het planeswalker symbool)? Wat bij Chulane dus onder owner’s staat?

Zo’n misprint heb ik nog nooit gehoord. Ik denk dat het wel speciaal is inderdaad.
 bijgewerkt door Nissa333 4 jaren geleden
Nissa333
4 jaren geleden
Ik heb een beetje gezocht en op deze site staat wat informatie over misprints.
Link

Quote van de site:
“ Stamped With Partial/Missing Foil:
Visually similar to missing stamps (well a little bit similar at least) cards sometimes get stamped without all of the foil. This usually leaves an indentation in the card, which can sometimes be seen through the back. Holostamps are commonly found in crescent shapes which happens when the stock holofoil roll doesn't feed properly under the stamping die. That results in a holostamp being pressed into the car with holofoil that already has an oval cut out of it.”
Venser546
4 jaren geleden
Goeie genade. Wist niet dat er een site bestond met zulke uitvoerige beschrijving.

Maargoed, de kaartjes:

AncientOne
4 jaren geleden
Wordt lid van deze facebook-groep:
https://www.facebook.com/groups/MTGmisprint/
Lees daar HOE je een auction opzet en neem geen genoegen met een bod onder € 50,=.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Wow, cool. Ik hoop dat ze je veel opleveren
Venser546
4 jaren geleden
Ongelofelijk. Nouja we zullen eens zien hoe het uitpakt. Kan me haast niet voorstellen dat dit soort recente kaartjes veel opleveren.
stonyhawk
4 jaren geleden
Meestal gaan no stamp kaarten niet voor heel veel meer dan de normale versie. In de main misprint groep op fb worden ze ook niet toegelaten, misschien hooguit als er heel duidelijk de deuk te zien is van waar de stamp had moeten zitten.

Er is ook nog een minor misprint fb pagina waar deze wel op verkocht kunnen worden al lijkt mij de minimale prijs van 50 die ancientone aangeeft wel wat hoog maar wie weet..
https://m.facebook.com/groups/PostYourMtGMisprintsHere/?ref=group_header&view=group
 bijgewerkt door stonyhawk 4 jaren geleden
Venser546
4 jaren geleden
De deukjes zijn duidelijk aanwezig.

Bedankt voor de link. Zal er eens wat meer onderzoekwerk tegenaan gooien.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top