Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Een puzzeltje tussendoor

MagnusMagicus
9 jaren geleden
Dit is geen prijspuzzel, zoals die op de Puzzelspagina staan. Dit is gewoon een leuke manier om wat tijd te verdrijven .

Je speelt tegen Magnus. Magnus heeft met een uitgebreide combo het voor elkaar gekregen om 50.000 Platinum Angels in het spel te krijgen. Ha! Onverslaanbaar is hij nu! Het is nu jouw beurt. Je untapt, pakt een kaart....en het is Demonic Tutor. Na even nadenken zie je het plots: je kunt deze beurt winnen!



Je leven: 48
Je hand: Demonic Tutor, Turnabout
Je graveyard: 21 kaarten, niet relevant welke
Kaarten in je library: Vandalblast, 2x Curse of Death's Hold, Phthisis, Solar Tide, High Tide, Wing Splicer, 2x Island, Dark Impostor, 2x Swamp.

Je battlefield: Deadeye Navigator, gepaired met Loxodon Hierarch, Sparkmage Apprentice, Izzet Guildmage, Sealock Monster (niet monstrous), Battle Mastery (op Sealock Monster), Training Grounds, Doubling Season, Fervor, 2x Curse of Death's Hold (beide op je tegenstander), 2x Vivid Creek (beide geen counters), Island, 8x Swamp, Mountain, 2x Plains.


Magnus' leven: 44
Magnus' hand: 3 kaarten (niet relevant welke)
Magnus' graveyard: 20 kaarten (niet relevant welke)
Magnus' library: 17 kaarten (niet relevant welke)

Magnus' battlefield: Platinum Angel, Mythic Proportions (op Platinum Angel), 50.000x Platinum Angel token kopietjes, Kindercatch, Rumbling Baloth, 4x Rupture Spire (allen tapped), 12x Forest (allen tapped).


Hoe win je deze beurt?
 bijgewerkt door MagnusMagicus 9 jaren geleden
JT
9 jaren geleden
Ik heb m, moest idd even puzzelen, maar het is gelukt.
Wil het alleen niet zeggen, omdat ik het dan voor zou zeggen.
Wel een leuk puzzeltje hoor, de volgende is hoe je aan 50.000 Platinum Angel komt met 16 landjes?
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Stuur me maar een berichtje met (in het kort) hoe je het gedaan hebt .
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Ah ok, mooi dat ik door je berichtje zag dat ik twee kaarten vergeten was .
Thije
9 jaren geleden
Ik ben er nog niet uit... :-)
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Hij is ook niet eenvoudig, en de oplossing van JT werkte niet meer toen ik de missende kaarten had toegevoegd .
paulerikedelman
9 jaren geleden
Magnus Magnus Magnus, je WAS vergeten? Das dan wel triest voor je :'(
 bijgewerkt door paulerikedelman 9 jaren geleden
JT
9 jaren geleden
Hm, als ik 1 zwarte mana voor een blauwe kan ruilen, dan lukt het me....
rotpuzzel
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Ja, er zitten wel wat gemene doodlopende wegen in .
PD
9 jaren geleden
leuke puzzel m'n hersenen zijn nu gefrituurd. lols
 bijgewerkt door PD 9 jaren geleden
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Net een oplossing binnen gehad...maar die was niet goed. Hij wilde Solar Tide casten en in reactie Sealock Monster blinken met Deadeye Navigator om die te redden...maar dat werkt niet, want het Monster is dan al weer terug voor de Tide gaat resolven .

Wie durft?
Herax
9 jaren geleden
Hmmm waarom zou de Sealock Monster doodgaan aan de Solar Tide dan? . Ik neem aan dat je ervoor kiest om alle creatures met power 2 of minder dood te maken aangezien je al 2x Curse of Death's Hold op je tegenstander hebt liggen
JT
9 jaren geleden
Ja, maar dan moet je nog van 2 creatures afkomen... (angel met enchantment en de 6/6 die nog 4/4 is door de dubbele -1/-1)
thegeertfiles
9 jaren geleden
Ik krijg Magnus op 1 leven. Maar daarna geeft hij op en win ik alsnog die beurt
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Haha, you wish .
JT
9 jaren geleden
Haha, ja, ik had een paar verschillende berekeningen en op iets van 6 en 3 leven gezet, maar verder kwam ik niet... Het lukt steeds...

...net...

...net niet...
marcoboth
9 jaren geleden
Leuke puzzel! Ik ben tot 1 leven gekomen, maar het laatste punt kon ik er nergens bij vinden . Zijn er nog andere mensen die ook druk aan het puzzelen zijn?
JT
9 jaren geleden
Ik heb het enigszins opgegeven.
Mogelijk kunnen we met alle leden proberen hoe we dit probleem moeten oplossen, maar ik heb voor me gevoel wel ongeveer alle mogelijkheden gehad,
maar blijkbaar niet dus, want het is me nog niet gelukt...
PD
9 jaren geleden
HMmm, damn, toch niet gelukt. JT maakte me aan het twijfelen of ik het goed gedaan had. Want het ging te makkelijk voor mij. hahaha. Fail me.
 bijgewerkt door PD 9 jaren geleden
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Wat mij betreft mogen jullie hem ook hier proberen op te lossen .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top