Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Eigen playmat ontwerpen

Pelgrim1994
7 jaren geleden
Hoi Allemaal,

Er zijn een hoop leuke playmats te koop op bom maar zou graag een playmat met een eigen plaatje willen. Heeft iemand toevallig ervaring met het maken van een eigen playmat of weet iemand hoe ik dit zou kunnen doen?

Misschien is er iemand die er 1 voor mij zou kunnen maken. Hoor graag van jullie.
JEV
7 jaren geleden
Er zijn wel sites waar je een plaatje upload en zij er dan een playmat van maken. Bedoel je dat?
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Het lastige van zelf een playmat ontwerpen is dat 1 mat dan heel duur is. Maar als je er 100 of 500 wil, dan worden ze per stuk veeeeeeel goedkoper. Maar ja, je wil er maar eentje . Dus dat wordt of duur, of niet .
Pelgrim1994
7 jaren geleden
Quote:
JEV 20-07-2016 om 12:27
Er zijn wel sites waar je een plaatje upload en zij er dan een playmat van maken. Bedoel je dat?


Daar had ik ook opgezocht maar toen kreeg ik alleen sites uit de US. Dat werd een beetje duur. Wou ook niet direct naar een site vragen om reclame voor andere sites te voorkomen. Mocht je er één weten zou je mij dan een berichtje kunnen sturen.
WizardGarm
7 jaren geleden
Ik ben ook geinteresseerd in het aanschaffen van een custom playmat, heb al wat onderzoek gedaan en de kosten zijn rond de 40,- exc. verzendkosten. Echter heb ik geen Nederlands bedrijf/winkel kunnen vinden die dit kan doen, en ben je aangewezen op het buitenland, waar ik enkel met PayPal kon betalen wat ik niet heb. Tevens wordt een minimum pixelgrootte vereist, en het minimum lag best hoog, kan ik mij nog herinneren. Een eigen playmat maken is vrij lastig, schat ik zo.
Pelgrim1994
7 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 20-07-2016 om 13:30
Het lastige van zelf een playmat ontwerpen is dat 1 mat dan heel duur is. Maar als je er 100 of 500 wil, dan worden ze per stuk veeeeeeel goedkoper. Maar ja, je wil er maar eentje . Dus dat wordt of duur, of niet .


Misschien vind BOM mijn ontwerp wel zo leuk dat jullie ze spontaan willen verkopen
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Vast, en ik hoop ook dat je dan geen Magic art gebruikt zonder toestemming van Wizards zodat het niet eens verkocht mag worden .
JEV
7 jaren geleden
Quote:
Pelgrim1994 20-07-2016 om 13:41
Quote:
JEV 20-07-2016 om 12:27
Er zijn wel sites waar je een plaatje upload en zij er dan een playmat van maken. Bedoel je dat?


Daar had ik ook opgezocht maar toen kreeg ik alleen sites uit de US. Dat werd een beetje duur. Wou ook niet direct naar een site vragen om reclame voor andere sites te voorkomen. Mocht je er één weten zou je mij dan een berichtje kunnen sturen.


Toen ik er naar zocht enkel in de VS. Maar nu nog even ge-googled op "custom playmats europe" en toen kon ik wel wat vinden. Zie pm.
TwanBonaparte
2 jaren geleden
Heay hooi zie dat het wel een wat oudere post is, maar is het echt mogelijk goeie kwaliteit voor redelijke prijs te krijgen??
Dordledum
2 jaren geleden
Ik vermoed dat het wel te doen is, maar je moet heel erg opletten op Copyright-gedoe.
Luc
2 jaren geleden
Misschien kun je zelf een mooie tekening maken?
Blasty
2 jaren geleden
Duur? Een paar brijnaalden en een bolletje wol?
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Beetje googlen, ik denk dat het ongeveer 25-30 euro kost, plus shipping.
BluezamX
2 jaren geleden
Quote:
4 uren geleden
Heay hooi zie dat het wel een wat oudere post is, maar is het echt mogelijk goeie kwaliteit voor redelijke prijs te krijgen??


Ik heb er laatst een gehaald waar ik zeer tevreden over ben. Wat copyright betreft, zolang je het niet commercieel doet wordt er volgens mij niet echt naar gekraaid. Zal morgen ff de site en zo opzoeken
nielsvd
2 jaren geleden
In onze speelgroep hebben een aantal de playmat besteld bij https://custom-playmat.shop/. Deze zien er nu langere tijd nog steeds mooi uit. Zelf heb ik hier ook een playmat besteld die morgen binnen komt.

Mocht het niet binnen de regels van het forum passen om te linken naar deze site, bij voorbaat excuus.
TwanBonaparte
2 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
In onze speelgroep hebben een aantal de playmat besteld bij https://custom-playmat.shop/. Deze zien er nu langere tijd nog steeds mooi uit. Zelf heb ik hier ook een playmat besteld die morgen binnen komt.

Mocht het niet binnen de regels van het forum passen om te linken naar deze site, bij voorbaat excuus.


Ziet er goed uit, en vanuit duitsland heb je nie duane gedoe opeens belasting op je dak!
LeKrutes
2 jaren geleden
Er is ook een website in nl/europ. Kost het nog steeds een euro of 3

Edit: website waar ik naar refereerde is failliet.
 bijgewerkt door LeKrutes 2 jaren geleden
MitchDeBaas
2 jaren geleden
ik weet dat het misschien vloeken in de kerk is , maar ik heb er wel eens 1 van aliexpress afgehaald. dan kon ik een plaatje naar de verkoper sturen en een maand later had ik een gestikte playmet met eigen plaatje en dat was 15 eu ofso
(wel nog voor de tijd dat je invoering moest betalen)
TwanBonaparte
2 jaren geleden
Is dat dan echt kwaliteit hahah?
MitchDeBaas
2 jaren geleden
Quote:
13 uren geleden
Is dat dan echt kwaliteit hahah?


nou, daar zal je je nog over verbazen! hij is met anti slip en gestikte rand. hij gaat bij mij al zeker een jaar mee zonder gedoe.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top