Enchant creature kaarten voor edh

Netjes
1 maand geleden
Ik wil wat enchant creature kaarten aan een 5 color elder tribal deck toevoegen, nu heb ik Armadillo Cloak en Unflinching Courage gevonden, lijkt me leuk want je krijgt verschillende boosts voor je creature en hij is multi color. Wie heeft er nog meer leuke enchant creature kaarten voor edh? Hoeft niet trample en lifelink te zijn, allerlei abilities zijn welkom
 bijgewerkt door Netjes 1 maand geleden
Mango
1 maand geleden
Shield of the Oversoul en Steel of the Godhead zijn prima. En Rancor is in elk creaturedeck goed.
maus
1 maand geleden
Als het toch in 5 kleuren is Chromanticore is de kaart goed..... Maybe. Maar ik vind het een leuke kaart.
Lavinius
1 maand geleden
Daybreak Coronet, maar wat moeilijk om te casten denk ik. Spirit Mantle maakt onder andere je creature unblockable, Angelic Destiny hoef ik zelfs niets van te zeggen denk ik, en Octopus Umbra is ook prima.
MagnusMagicus
1 maand geleden
Ligt er ook aan hoe hard je op Aura's in wil zetten. All That Glitters en Ethereal Armor kunnen hard gaan. Ik ben ook altijd wel fan van Aqueous Form. Angelic Destiny is ook wel cool.
Justian2002
1 maand geleden
Ancestral Mask gaat ook hard met genoeg enchantments!
Netjes
1 maand geleden
Tx! Via jullie suggesties kwam ik op Shadow Lance, das first strike en groter maken, dat is denk ik wel leuk icm elder creatures
Netjes
1 maand geleden
Ik zat ook naar haste te zoeken en naar enchant creatures die terug uit je graveyard kunnen komen, kwam ik Dragon Breath tegen , blijkt een hele serie te zijn in scourge met Dragon Scales, Dragon Fangs en Dragon Shadow!

kent iemand nog meer voorbeelden van enchant creature kaarten die je uit je graveyard kan halen?
 bijgewerkt door Netjes 1 maand geleden
axlar
1 maand geleden
Gift of Immortality @Netjes deze heeft graveyard recursion, ook voor het creature.
Rancor was al genoemd. Zo is er in elke kleur een die terugkomt op hand nadat ie in de graveyard gaat.

Bear Umbra altijd leuk om extra landjes te untappen.
Ethereal Armor first strike is sterk. Altijd leuk wanneer deze kaart op het bord komt.
Spirit Link werkt leuk met lifelink, als dubbele lifelink.
Spirit Loop zoals Spirit Link, maar dan met recursion dat ie terug komt uit de graveyard.
 bijgewerkt door axlar 1 maand geleden
Lavinius
1 maand geleden
Fallen Ideal, Spectral Steel, Brilliant Halo, Undying Rage, Fool's Demise, Escape Velocity, Sentinel's Eyes en nog een rele reeks aan andere aura's kan je allen terughalen.
Netjes
1 maand geleden
Tx! Ik heb er nog een paar gevonden
Justian2002
1 maand geleden
En als je voldoende enchantments speelt: Hall of Heliod's Generosity
Left4Doner
1 maand geleden
@Netjes: Kijk ook eens bij Retether en Storm Herald
Mango
1 maand geleden
Zephid's Embrace is een klassieker maar wel verouderd. Misschien toch interessant voor edh vanwege de Shroud.
Jeff
1 maand geleden
Quote:
3 dagen geleden
Zephid's Embrace is een klassieker maar wel verouderd. Misschien toch interessant voor edh vanwege de Shroud.

Shroud is just best wel een nonbo met andere aura's (en equipments)! Om die reden is Pemmin's Aura populairder. Met 'Shroud on demand' kan je je beest beschermen, maar het zelf wel targetten.

Lang verhaal kort: het ligt er gewoon heel erg aan wat je doel is.
Justian2002
1 maand geleden
Ikzelf gebruik liever Privileged Position… maar dan iss voornamelijk omdat mijn commander ook een enchantment is dan…
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal AfterPay Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL