Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Ervaringen met alteren van sleeves?

BluezamX
3 jaren geleden
Ik ben de laatste tijd wat aan het rondkijken om sleeves te alteren. De kaart zelf aanpassen ben ik geen fan van, met name voor als deze niet meer in een deck past. Laatst kwam ik echter langs het onderwerp van inner sleeves alteren!

Het idee is dat je de art plakt of tekent op een inner sleeve, en dan je kaart daar in stopt. Zo heb je het effect van een alter, maar is je kaart onaangetast. De sleeve moet wel goed zitten natuurlijk.

Heeft iemand hier ervaring mee of zulke alters ooit zelf gezien? Het lijkt me super vet om een van mijn Commander decks te alteren, maar ik weet het nog niet helemaal zeker. Ik hoor het graag!
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Ben je bekend met AlterSleeves?

https://www.altersleeves.com/
Flut123
3 jaren geleden
Moet je daarbij gewoon 6 euro betalen of 6 euro plus de kosten van de kaart zelf?
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Je krijgt alleen een sleeve opgestuurd. Je moet zelf de kaart hebben (van de juiste serie).
BluezamX
3 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Ben je bekend met AlterSleeves?

https://www.altersleeves.com/


Ja! Super vet idee. Ik weet alleen niet zeker hoe makkelijk het is om je eigen designs online te zetten. Ook wordt dat voor een heel deck aardig prijzig. Voor nu heb ik een stappenplan voor Chulane gemaakt:
1 Het thema wordt Pokémon, en ik ga Chulanes sleeve met stift alteren om een trainer te worden.
2 Wat Pokémon kaarten opzoeken, de voorste art laag vanaf halen en op de sleeve plakken. Die is vrij dun, en ik denk niet dat het een merkbaar verschil geeft wat de kaarten betreft.
3 ???
4 Profit

De bevindingen zal ik hier wel plaatsen
Flut123
3 jaren geleden
Ga je ze dan ook verkopen hier of ergens anders? Ik ben in ieder geval benieuwd hoe ze er uit gaan zien!
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Nou ja, niet hier natuurlijk....dat doen we niet he . Alleen ruilen .
BluezamX
3 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Ga je ze dan ook verkopen hier of ergens anders? Ik ben in ieder geval benieuwd hoe ze er uit gaan zien!


Ik ben geen bedrijf, dus verkopen zit er waarschijnlijk niet in nee. Eerst maar eens zien hoe het eindproduct eruit komt!
Twigwalker
3 jaren geleden
Ik ben wel benieuwd of het wat wordt. Ik heb in het verleden wel eens kaarten gealterd (schrijf je dat zo ), maar nooit sleeves.
Dordledum
3 jaren geleden
Heeft het gebruik van altered sleeves nog gevolgen voor toernooi legality. Kan me voorstellen dat ze dikker zijn door de verf o.i.d.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Die van altersleeves zijn volgens mij gedrukt en niet dikker dan normaal, maar dat weet ik niet zeker.
BluezamX
3 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Heeft het gebruik van altered sleeves nog gevolgen voor toernooi legality. Kan me voorstellen dat ze dikker zijn door de verf o.i.d.


Ligt denk ik heel erg af van de alter. Als je met ietat dikke lagen werkt of iets als olieverf kan ik me goed voorstellen dat het merkbaar is. Je zou het in ieder geval aan de judge moeten vragen. Ik denk dat alles dat geprint is (zoals Alter Sleeves) niet merkbaar is zolang je al je kaarten maar innersleeved.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Het ZIJN inner sleeves
Stalkative
3 jaren geleden
BluezamX bedoelde denk ik "zolang je ook je non-altered-sleeve kaarten maar innersleeved"
BluezamX
3 jaren geleden
Quote:
3 minuten geleden
BluezamX bedoelde denk ik "zolang je ook je non-altered-sleeve kaarten maar innersleeved"


Inderdaad, want als je alleen de altered kaarten sleeved heb je een duidelijk verschil in dikte.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Ooooh juist, dank u .
Flut123
3 jaren geleden
Ik ben nu zelf ook begonnen, ik had nog wat GW verf liggen.
BluezamX
3 jaren geleden
Ik heb de kaarten binnen, nu de sleeves nog. Die haal ik morgen!


Quote:
11 uren geleden
Ik ben nu zelf ook begonnen, ik had nog wat GW verf liggen.


Heb je iets om te laten zien? Ik ben super benieuwd!
 bijgewerkt door BluezamX 3 jaren geleden
Flut123
3 jaren geleden
Nog niet, maar binnenkort wel.
NorthPaladin
3 jaren geleden
Tbh, Vallejo verf is erg prettig om mee te werken bij het alteren van kaarten...... toch maar weer een keer een kaart gealtered; enige wat jammer is, is dat m'n witte primer opgedroogd is dus kleuren lichter maken was.... interessant.

Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top