Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Ervaringen met alteren van sleeves?

Dordledum
3 jaren geleden
Heeft het gebruik van altered sleeves nog gevolgen voor toernooi legality. Kan me voorstellen dat ze dikker zijn door de verf o.i.d.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Die van altersleeves zijn volgens mij gedrukt en niet dikker dan normaal, maar dat weet ik niet zeker.
BluezamX
3 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Heeft het gebruik van altered sleeves nog gevolgen voor toernooi legality. Kan me voorstellen dat ze dikker zijn door de verf o.i.d.


Ligt denk ik heel erg af van de alter. Als je met ietat dikke lagen werkt of iets als olieverf kan ik me goed voorstellen dat het merkbaar is. Je zou het in ieder geval aan de judge moeten vragen. Ik denk dat alles dat geprint is (zoals Alter Sleeves) niet merkbaar is zolang je al je kaarten maar innersleeved.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Het ZIJN inner sleeves
Stalkative
3 jaren geleden
BluezamX bedoelde denk ik "zolang je ook je non-altered-sleeve kaarten maar innersleeved"
BluezamX
3 jaren geleden
Quote:
3 minuten geleden
BluezamX bedoelde denk ik "zolang je ook je non-altered-sleeve kaarten maar innersleeved"


Inderdaad, want als je alleen de altered kaarten sleeved heb je een duidelijk verschil in dikte.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Ooooh juist, dank u .
Flut123
3 jaren geleden
Ik ben nu zelf ook begonnen, ik had nog wat GW verf liggen.
BluezamX
3 jaren geleden
Ik heb de kaarten binnen, nu de sleeves nog. Die haal ik morgen!


Quote:
11 uren geleden
Ik ben nu zelf ook begonnen, ik had nog wat GW verf liggen.


Heb je iets om te laten zien? Ik ben super benieuwd!
 bijgewerkt door BluezamX 3 jaren geleden
Flut123
3 jaren geleden
Nog niet, maar binnenkort wel.
NorthPaladin
3 jaren geleden
Tbh, Vallejo verf is erg prettig om mee te werken bij het alteren van kaarten...... toch maar weer een keer een kaart gealtered; enige wat jammer is, is dat m'n witte primer opgedroogd is dus kleuren lichter maken was.... interessant.

BluezamX
3 jaren geleden
Ze liggen al een tijdje op mijn bureau, maar ben er vandaag toch mee begonnen! Eerst even een test gemaakt, een kaart die ik per ongeluk extra had besteld kwam nu mooi van pas. De art van Pokémon kaarten is kleiner dan die van Magic kaarten, dus heb ik alles dat uitsteekt met een marker zwart gemaakt. Dan de art erover, en klaar. Ik ben best tevreden met het resultaat! Ga binnenkort met het daadwerkelijke project beginnen, dan komen er voor die tijd wellicht nog wat tips of ideëen binnen. Hier de foto:



EDIT: De art lijkt best rafelig te zijn afgesneden met al dat witte pluis erbij. In de praktijk valt dat wel mee, maar door de zoom valt het nogal op.
 bijgewerkt door BluezamX 3 jaren geleden
Twigwalker
3 jaren geleden
Zeker mooi gelukt, valt het mee met de dikte?
BluezamX
3 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Zeker mooi gelukt, valt het mee met de dikte?


Ja, het is in een outer sleeve amper te merken dat deze dikker is. Ook het "randje" van de opgeplakte art is nauwelijks te voelen.
Dordledum
3 jaren geleden
Quote:
8 minuten geleden
Quote:
2 uren geleden
Zeker mooi gelukt, valt het mee met de dikte?


Ja, het is in een outer sleeve amper te merken dat deze dikker is. Ook het "randje" van de opgeplakte art is nauwelijks te voelen.


Toch zou ik oppassen in een toernooi omgeving. "amper" en "nauwelijks" is voor een judge soms genoeg om het als illegaal te bestempelen voor official play.

Maar los daarvan, leuk gedaan! voor casual play zeker leuk!
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
BluezamX
3 jaren geleden
Quote:
4 dagen geleden
Quote:
4 dagen geleden
Quote:
4 dagen geleden
Zeker mooi gelukt, valt het mee met de dikte?


Ja, het is in een outer sleeve amper te merken dat deze dikker is. Ook het "randje" van de opgeplakte art is nauwelijks te voelen.


Toch zou ik oppassen in een toernooi omgeving. "amper" en "nauwelijks" is voor een judge soms genoeg om het als illegaal te bestempelen voor official play.

Maar los daarvan, leuk gedaan! voor casual play zeker leuk!


Inderdaad! Ik speel zelf ook geen toernooien (iig niet Commander) dus dat scheelt al. Hier is het album met de alters. Ik mut Chulane zelf nog doen, wil er een soort trainer op tekenen.
Dordledum
3 jaren geleden
Dat is wel supercool.
Twigwalker
3 jaren geleden
Heel leuk gedaan inderdaad
BluezamX
3 jaren geleden
Bedankt allebei, ik kan niet wachten om er woensdag mee te spelen!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top