Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Favoriete Planeswalker!

Morph
6 jaren geleden
Inmiddels zijn er meer dan 100 unieke planeswalkers uitgebracht. Welke is jou favoriet?
Hier staan ze allemaal.

Om maar af te trappen, de mijne is:



een erg brute kaart in alle formaten!

Karn heeft altijd direct een impact op het bord,hij haalt direct de grootste dreiging op het bord weg, en moet beantwoord worden anders neemt hij de hele game over, zelfs in Commander.

en wie is jou favoriet?
MarcelN
6 jaren geleden


Mana rampen is een grote hobby van mij! Ergo: Lily maakt mij blij!
Blizzardfox
6 jaren geleden

Kiora is mijn favoriete planeswalker! Ze is echt een toffe Merfolk en ze kan ook nog is rampen en je voorzien van spullen!

Later komen er misschien wat Octopus token of Kraken token om je oren. Maar voor de rest vindt ik haar een erg leuk karakter!

Hopelijk komt ze snel een keer terug!

-Blizzardfox (Xander)-
 bijgewerkt door Blizzardfox 6 jaren geleden
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Ik kies voor:



Coole art, coole abilities!
n4ppy
6 jaren geleden

Vette art en als je dat emblem krijgt
marcoboth
6 jaren geleden
Ik denk dat ik nog voor Nicol Bolas, Planeswalker ga, al zit Ugin, the Spirit Dragon er dicht op. De nieuwe nicol heb ik nog niet gespeeld, maar is zeker ook een kanshebber!

Nicol bolas is zo'n baas als je hem in het spel krijgt. Het kost ook wel wat, maar daarna helpen al zijn abilities om terug te komen of verder uit te lopen. Een activatie is vaak al genoeg om het de kaart waard te maken.
KiwiLT
6 jaren geleden
Beste planeswalker ooit is natuurlijk Urza!!!!

Nee maar ff echt ik denk dat als kaart Arlinn Kord het coolst is. Tezzeret the Seeker is ook cool qua abilities maar ik mag m niet qua als personage.

 bijgewerkt door KiwiLT 6 jaren geleden
Blasty
6 jaren geleden


Ze doet twee hele vette moves in mijn Sidisi, Brood Tyrant deck, namelijk twee zombies maken (meestal) en dikke Lhurgoyf achtige nasties reanimaten!

Ik gebruik nooit haar ultimate (kom op het is commander) maar sac haar vaak met de tweede -3 om vervolgens een Eternal Witness te reanimaten... Hee guess who's back!

Evil chick!
Tigurus
6 jaren geleden


Mijn favoriet qua kaart, art en lorewise.
Panoramix
6 jaren geleden
Voor mij is dat



Simpelweg omdat hij de eerste planeswalker is die ik uit een booster haalde.
 bijgewerkt door Panoramix 6 jaren geleden
Jeff
6 jaren geleden
Voor mij is dat:


De eerste Planeswalker waar ik echt omheen ben gaan bouwen in standard met Everflowing Chalice om hem sneller te spelen en bijvoorbeeld Volt Charge en Tezzeret's Gambit om hem snel te kunnen ulten.
alan84
6 jaren geleden


Goede pw en zo'n bizar freaky evil thing.
Love it.

Tweede wordt Tibalt of Tamiyo.
 bijgewerkt door alan84 6 jaren geleden
carlovdm
6 jaren geleden
Sowieso op nummer één:



Onwijs cool personage, gek op gorgons en groot fan van haar +1 en -3 ability.

Daarnaast ook fan van Ob Nixilis Reignited, Tamiyo, the Moon Sage, Arlinn Kord
Jsterck1
6 jaren geleden
Als ik echt voor flavor ga is het "hands down" Sorin, Lord of Innistrad.
Maar spwlgewijs zullen er ongetwijfeld betere Plains walkers zijn.
De favoriete walker die ik effectief heb is Liliana, the Last Hope.
Eclavyrr
6 jaren geleden
Hm, ik ben een enorme Liliana fan boy en het is dan wellicht ook geen verrassing dat mijn favoriete kaart Liliana of the Veil is.

Nahiri, the Harbinger komt op de tweede plaats, haar design is gewoon supergaaf en het feit dat het zo'n geweldig voorbeeld is van hoe je NIET een probleem moet oplossen (he Sorin?)

Op de derde plaats komt Tibalt, the Fiend-Blooded. Crappy kaart, gaaf design en een duivel die er zo scherp gekleed bijloopt heeft deze plaats verdient!
 bijgewerkt door Eclavyrr 6 jaren geleden
Thomasvdk
6 jaren geleden
Sunitram
6 jaren geleden
Als personage: Tezzeret boven alles! Maar m'n liefde voor Tezzeret heb ik al in meerder topics geuit, dus genoeg daarover.

Als kaart ga ik ook voor Ashiok.



Ik hou van kaarten die rare dingen met de game doen en Ashiok is er zo een. Voor maar 3 mana verander je compleet de manier waarop het spel gespeeld wordt. Ik moet 'm trouwens nog steeds eens testen met die Eldrazi Processors...
Morph
6 jaren geleden
Quote:
6 maanden geleden
...Maar spwlgewijs zullen er ongetwijfeld betere Plains walkers zijn....


Zeker! Zodiac Rooster bijvoorbeeld


Wie nog? Wie is jou favoriete Planeswalker?

Dordledum
6 jaren geleden
Allemaal hierboven al genoemd!

Helaas niet origineel:

Qua art en character: Liliana, the Last Hope of Liliana of the Veil

Qua kaart (abilities): Kiora, Master of the Depths of Liliana of the Dark Realms
 bijgewerkt door Dordledum 6 jaren geleden
Morph
6 jaren geleden
Veel Liliana Fans hier!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 38 posts
  • Laatste post Waus 6 jaren geleden
  • Gemaakt door Morph 6 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top