Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Feedback gevraagd om draken deck

hambetwing
4 jaren geleden
Hoi allemaal,

Een jaartje of anderhalf geleden heb ik een mono red draken deck gemaakt. Draken blijven sort of mijn favoriete creatures en ik wilde naast mijn 5c precon draken deck ook een volledig mono red deck hebben. Een probleem waar ik natuurlijk tegenaanliep vergeleken met het dure 5c deck was natuurlijk: RAMP!! Want ondanks dat mijn 5c precon (nu aangepast ) deck 5 kleuren heeft, bevat het natuurlijk wel groen. En groen betekent ramp.

Dus na wat playtesten merkte ik dat het vaak te traag was. Ik heb vandaag even goed gekeken naar mijn rode deck en ik heb wat dure artifacts eruit gehaald en wat andere dingen toegevoegd zoals Mana Geyser en andere mana generators.

Ik heb het deck online gezet vandaag en het deck wat je ziet, is wat ik ook daadwerkelijk heb. Het deck:


Mijn vragen:

- Wat vinden jullie van de hoeveelheid mana-genration en cost-reduction?

- Welke draken eruit, welke erin? En vooral waarom.

- Andere handige creatures?
'
- GEEN SHIVAN DRAGON Ik weiger om die erin te doen.

- Lathliss, Dragon Queen heb ik als commander. Ik heb ook geprobeerd om Verix Bladewing te gebruiken. Early-game is de 2e wel leuk soms merkte ik. Welke voorkeur hebben jullie (ik heb ook nog te mega awesome Drakuseth, Maw of Flames ofcourse).

Ps: ik heb niet iedere sarkan helaas, maar zou ik de overige rode sarkhans er ook nog in willen doen.

Sorry voor de lap tekst. Bij mijn deck staat nog overige informatie.

Cheers!!!
sibrand
4 jaren geleden
Ik zal straks even kijken of ik er iets over kan zeggen, maar je kan het ook vragen in het topic Deck advies van het commander (EDH) sevice team! , zij kunnen je vast ook nog wel wat tips geven.
hambetwing
4 jaren geleden
Top ik zet em straks ook nog wel even in dat topic. Ben nog niet helemaal wegwijs op de forums.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top