Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Forum Game: 20 Vragen!

thewoodcutter
5 jaren geleden
Antwoord 4: nee, het is geen sorcery. Het is daarmee niet Polymorph.

Mag ik zeggen dat ik bijzonder in mijn nopjes ben met de gegeven antwoorden. Leuk dat iedereen zoveel associaties heeft met Jurassic Park.
nielsbap
5 jaren geleden
zal ik ook dan weer mee gaan spelen is niet alsof ik veel aan het doen ben op me werk
vraag 5: is het een kaart uit ravnica of ixalan is het Forced Adaptation
moet weer even inkomen in wat goede vragen zijn.
 bijgewerkt door nielsbap 5 jaren geleden
thewoodcutter
5 jaren geleden
Antwoord 5: nee, de kaart komt niet uit Ravnica of Ixalan. Het is daarmee niet Forced Adaptation.
nielsbap
5 jaren geleden
vraag 6 is het een artifact? is het Birthing Pod?
thewoodcutter
5 jaren geleden
Antwoord 6: ja, het is een artifact. Het is echter niet Birthing Pod
nielsbap
5 jaren geleden
vraag 7: heeft het een een activated ability? is het Ashnod's Transmogrant?
 bijgewerkt door nielsbap 5 jaren geleden
thewoodcutter
5 jaren geleden
Antwoord 7: ja, het heeft een activated ability. Het is echter niet Ashnod's Transmogrant.
nielsbap
5 jaren geleden
vraag 8: ik kan even niks goeds bedenken. maakt het mana? is het Commander's Sphere (btw met ravnica bedoelde ik alle ravnica blocks) en ixalan)
 bijgewerkt door nielsbap 5 jaren geleden
thewoodcutter
5 jaren geleden
Antwoord 8: nee, de kaart maakt geen mana. Het is daarmee niet Commander's Sphere

Ik zou het dan op prijs stellen dat je je vraag heel duidelijk stelt. Voor nu krijg je dan als bonus dat de kaart zeker niet uit Ixalan Block of uit willekeurig welk Ravnica block komt.
nielsbap
5 jaren geleden
het spijt me voor het verkeerd verwoorden van mijn vraag ik zal deze beter doen.

Vraag 9: bevat de kaart een symbool? is het Handy Dandy Clone Machine?

(ik dacht deze kaart vanwege het fijt dat ze in jurassic park dino's maken door clonen en niet door natuurlijke reproductie)
 bijgewerkt door nielsbap 5 jaren geleden
thewoodcutter
5 jaren geleden
Antwoord 9: ja, de kaart bevat inderdaad een symbool. Het is echter niet Handy Dandy Clone Machine.

Geeft verder niks, is alleen makkelijker voor iedereen als er duidelijke vragen gesteld worden.
nielsbap
5 jaren geleden
vraag 10: is het geen equipment? is het Thousand-Year Elixir
thewoodcutter
5 jaren geleden
Antwoord 10: ja, het is inderdaad geen equipment. Het is echter niet Thousand-Year Elixir

2e hint:

Bron: Bron
 bijgewerkt door thewoodcutter 5 jaren geleden (gecorrigeerd.)
offspring
5 jaren geleden
@thewoodcutter: je spreekt jezelf een beetje tegen, tenzij ik het verkeerd begrijp. Je zegt: het is inderdaad geen equipment. Het is daarmee zeker niet Thousand-Year Elixir.

Dat klopt niet, toch? Als het geen equipment is, zou het prima TYE kunnen zijn.
thewoodcutter
5 jaren geleden
Excuses , het is inderdaad geen equipment, maar ook zeker niet Thousand-Year Elixir
nielsbap
5 jaren geleden
ik weet het echt niet meer (ik zeg dit zodat het weer boven staat in het forum mapje haha, zodat anderen weer mee doen)
Flut123
4 jaren geleden
Sir Hugh Munro was een mountaineer...

Vraag 11: Is de kaart van een un-set? Is het Mirror Mirror?


Ik vind dat we hier wel eens door mee moeten gaan...
LeKrutes
4 jaren geleden
Vraag 12 kost de artifact 3 of minder? En is het Time Sieve?
AncientOne
4 jaren geleden
Ah, fijn! Dit draadje is weer opgegraven!
Nu maar hopen dat thewoodcutter niet op vakantie is!

Vraag 13: Is de kaart van vóór het jaar 2000? Is het Ashnod's Transmogrant?
thewoodcutter
4 jaren geleden
Antwoord 11: nee, de kaart is niet van een un-set. Het is daarmee zeker niet Mirror Mirror.

Antwoord 12: nee, de artifact kost niet 3 of minder. Het is daarmee niet Time Sieve.

Antwoord 13: ja, de kaart is van voor het jaar 2000. Het is alleen niet Ashnod's Transmogrant.

En nee, mijn vakantie is al weer voorbij. Ik moest alleen zelf even opzoeken welke het ook al weer was (daarvoor bookmark ik ze altijd in een map: de laatste is de huidige )
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top