Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

GameKnights, wie kent ze niet ?

farden10
4 jaren geleden
Ik kijk graag naar GameKnights, maar ook Commander vs van Star City games. GameKnights is meer in elkaar gezet als tv programma en dat maakt het erg leuk om naar te kijken, maar het powerlevel vind ik vaak te hoog. Dit is bij Commander vs minder erg, maar dat is toch wel wat meer een youtube show, maar nog steeds erg vermakelijk.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik ben een beetje afgehaakt bij Commander VS omdat de afleveringen zo lang duren . MTGMuddstah is ook erg leuk, hij vat een Commander game samen in 15 minuten.
Sunitram
4 jaren geleden
Ook ik ben fan! Ik ben het niet altijd eens met alle deckbuilding keuzes (het Athreos deck met de Shadowborn Apostles was bijvoorbeeld hilarisch om te zien, maar ik zou zelf al dat getutor snel zat zijn), maar alle afleveringen bieden altijd wel iets van inspiratie. Ook fijn om te zien dat er ook ruimte is voor je reinste jank. Dat Ayula, Queen Among Bears bear tribal deck uit de laatste episode was bijvoorbeeld echt leuk.
Maar ik kijk het vooral voor de spelerinteractie. Dat deals maken is echt iets waar ik beter in wil worden en de Knights zijn daar een prima voorbeeld in!
Morph
4 jaren geleden
Game Kights zijn wel de leukste, en makkelijkst te volgen content die ik tot nu toe heb gezien. Deze komen echter maar eens in de anderhalve maand ofzo uit?

Inderdaad ook iets te hoog powerlevel naar mijn smaak, maar wel leuk om te kijken.

Ik kijk ook heel veel MTGmuddstah, allemaal wat moeilijker te volgen, en niet zo'n mooie productie als Game Knights, maar daarintegen is het powerlevel wat lager en zijn er twee afleveringen per week.

Commander VS. moet ik nog eens gaan bekijken.
Weet iemand nog meer goede video content naast boven genoemde?
Blasty
4 jaren geleden
Ik heb voorheen wel eens een paar afleveringen gezien, maar kijk het niet meer. Vooral vanwege tijdgebrek, andere niet-mtg gerelateerde shows gaan voor.
LeKrutes
4 jaren geleden
Verder kijk ik commanderclash van mtggoldfish. Spelen vaak leuke janky dingen en hebben een leuke chemie in de groep. Beetje zelfde lengte als commander vs. Maar de chemie is veel beter.

Commanderreplay vind ik ook wel leuk om te kijken. Hij is een boros speler door en door. Maar speelt ook allemaal andere janky dingen. Prima om te volgen rn legt zijn keuzes vaak prima uit. Vaak duren deze iets van 25 minuten.

Beide zijn wel op mtgo.

Verder heb je natuurlijk commander lounche. Die door aantal content creators samen wordt gemaakt. Vaak zijn dit commander99, mtgmudstah, commander replay, jolt en nog aantal andere.

Kijk verder ook commander vs en de command zone.


Verder is commander quarters prima channel voor beginnende spelers om snel goed werkend budget deck te hebben. Zitten zeker leuke unieke ideeën in.

Jumbo commander heeft een prima channel die decks bouwt of tips geeft om singels te halen.

Als laatst natuurlijk tolarian community collage.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden (even een spelfout aangepast, kon het niet laten ;))
Sunitram
4 jaren geleden
Ik vind van MTG Goldfish zo'n beetje alle content van SaffronOlive echt geweldig, maar juist CommanderClash kost mij om de een of andere reden teveel moeite om te volgen.

Ik zou het daarentegen wel weer retecool vinden om Seth (pro-ba-bly better known as SaffronOlive) eens bij de Game Knights aan te zien schuiven. Josh & Jimmy, make it happen!
Triskelion88
4 jaren geleden
Ik zelf vind commanders quarters altijd erg leuk zeker de focus op budget decks onder de $25, veel van de staples heb ik zelf al en dan krijg je toch een hoop leuke deck ideeen te horen met verschillende vormen van interacties
center-49
4 jaren geleden
ik heb ook nog een kanaal gevonden van een amerikaanse magic winkel.

die posten om de week de fnm of pre-release matches.


https://youtu.be/qstQ1-Y6Dzw


voor de liefhebbers of nieuwe spelers die benieuwd zijn hoe het een beetje gaat op een fnm
hallowman3
4 jaren geleden
Ik kijk zelf alleen cEDH TV, omdat ik daar interesse in heb. Kanalen als gameknights vind ik meestal niet interessant omdat het op een heel andere manier gespeeld wordt, en ik die manier dus ook niet interessant vind.
hallowman3
4 jaren geleden
Ik kijk zelf alleen cEDH TV, omdat ik daar interesse in heb. Kanalen als gameknights vind ik meestal niet interessant omdat het op een heel andere manier gespeeld wordt, en ik die manier dus ook niet interessant vind.
LeKrutes
4 jaren geleden
Nog andere is tcg player en dan specifiek magic arcanum. Waarmee iemand je op een leuke manier meeneemt in de lore van een wereld, creature type of persoon.

https://youtu.be/j9Gm7qZSZTg
Triskelion88
4 jaren geleden
Quote:
49 minuten geleden
Nog andere is tcg player en dan specifiek magic arcanum. Waarmee iemand je op een leuke manier meeneemt in de lore van een wereld, creature type of persoon.

https://youtu.be/j9Gm7qZSZTg


die vind ik ook prachtig
n4ppy
4 jaren geleden
"Only one may stand!"

Ik vindt Cassius Marsh altijd wel een leuke gast. 111kg spieren en tattoos maar kan ook een leuk potje spelen
LeKrutes
4 jaren geleden
Quote:
32 minuten geleden
"Only one may stand!"

Ik vindt Cassius Marsh altijd wel een leuke gast. 111kg spieren en tattoos maar kan ook een leuk potje spelen


Er is ook een D&D sesie met terry cruise in een world of warcraft setting echt geniaal en hilarisch om te kijken.
Goscalyon
4 jaren geleden
Ik kijk voornamelijk naar de Command Zone van ze, erg toch
center-49
4 jaren geleden
Quote:
11 uren geleden
Ik kijk ze ook regelmatig, ze hebben altijd leuke gastspelers, ook het uit professionele circuit en de shows zijn leuk om te kijken. Daarnaast doe ik zo leuke ideeen op voor dekcs


vooral als je ook weleens naar loadingreadyrun fridaynights kijkt .

Wanda
4 jaren geleden
Ik vind het een cool kanaal. Ik kijk alleen maar de gamplay/matches, omdat het toch echt leuker is om te zien hoe iets werkt dan het uitgelegd krijgen. Ook al is het niveau heel hoog en de kaarten duur zijn het nog interessante kaarten die ze spelen. Als ik een coole kaart zie voor een commander zie dan schrijf ik ze op. Hoe ze politieken is ook interessant. Kijk maar naar hoe het vorige potje is geeindigd.
DaanJamo
4 jaren geleden
Quote:
6 dagen geleden
ik ben best wel een fan van magic kijken op het welbekende youtube.

Vooral de serie gameknights van het kanaal The Command zone.

hier is een link van de Modern horizons:

https://youtu.be/elOZ2EnWlCM


ik zou graag willen weten of hier meer mensen naar kijken binnen de Nederlandse community ?



Jazeker, youtube had hun video aangeraden toen ik day[9] zat te kijken en heb nu bijna al hun afleveringen gekeken...

Welke andere MTG youtubers zijn leuk om naar te kijken?
Nissa333
4 jaren geleden
Merchant is een MTG youtuber die ik vaak kijk
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top