Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Groen haste

Wodi!
3 jaren geleden
Is er een manier om in mono-groen je creatures haste te geven? Ik zoek een manier om mijn elven deck nog sneller te laten zijn.

Bedankt!
Daedalon
3 jaren geleden
Zover ik het weet zit er in groen zelf geen haste mechanic in, das meer rood

Maar als je haste wil, dan zou je kunnen kijken naar kaarten als Crashing Drawbridge of voor singles als Lightning Greaves Swiftfoot Boots

Of je moet t rood groen maken, dan zou je Anger erin kunnen stoppen
 bijgewerkt door Daedalon 3 jaren geleden
Remco#7
3 jaren geleden
Concordant Crossroads, maar dan geldt het ook voor je tegenstanders. Werkt wel super goed in een elven deck
jaccovdhoven
3 jaren geleden
Je kunt ook Akroma's Memorial proberen. Is wel meteen vrij extreem.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Ja, dat zijn wel een beetje de beste opties. Creatures en Equipment dat haste geeft, en die Crossroads en Memorial. En er is ook Instill Energy, die kan leuk zijn op een tapper als Priest of Titania.
Luc
3 jaren geleden
Beetje omslachtig maar je kunt ook een Hivestone en een Reflex Sliver gebruiken
Dordledum
3 jaren geleden
Als je niet perse wil aanvallen is Thousand-Year Elixir ook handig.
Wodi!
3 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Concordant Crossroads, maar dan geldt het ook voor je tegenstanders. Werkt wel super goed in een elven deck


Dat was best een goede tip. Ik dacht ik ken die kaart ergens van, even wezen zoeken. Heb ik er nog 3 mint (chronicles) in een oude map zitten.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Oh wow, dat is niet slecht .

Dat is wel de beste keuze. Beetje link, maar hem droppen en dan helemaal los gaan: dan moet je de Crossroads hebben!
Remco#7
3 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Quote:
5 uren geleden
Concordant Crossroads, maar dan geldt het ook voor je tegenstanders. Werkt wel super goed in een elven deck


Dat was best een goede tip. Ik dacht ik ken die kaart ergens van, even wezen zoeken. Heb ik er nog 3 mint (chronicles) in een oude map zitten.


Wow dan zal ik er zeker eentje in stoppen als ik jou was. Geweldig gevoel om hem neer te leggen via een massive Genesis Wave
Reynaerd
3 jaren geleden
Surrak, the Hunt Caller kan ook 1 van je creatures Haste geven.
jaccovdhoven
3 jaren geleden
Quote:
9 uren geleden
Quote:
12 uren geleden
Concordant Crossroads, maar dan geldt het ook voor je tegenstanders. Werkt wel super goed in een elven deck


Dat was best een goede tip. Ik dacht ik ken die kaart ergens van, even wezen zoeken. Heb ik er nog 3 mint (chronicles) in een oude map zitten.


Dat is geen slechte vondst!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top