Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Guilds of Ravnica: Guild kit

Vellenore
5 jaren geleden
Ik ben benieuwd welke guild van guilds of Ravnica is het Populairst en waaromvinden julie dat?
Golgari Izzet Dimir Boros of Selesnya

Voor mij is Izzet het beste sinds Izzet meer met sorcerys en instant werkt.

Eclavyrr
5 jaren geleden
De manipulatie van leven en dood spreekt mij het meest aan (shit, dat klonk duister), hierdoor is Golgari mijn favoriete guild
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Geen idee welke het meest populair is, maar ik kan je wel vertellen welke Guild ik zelf het leukste vind in Guilds of Ravnica

1. Izzet (spells matter decks vind ik leuk om te spelen)
2. Golgari (wat Eclavyrr zegt, maar dan minder duister )
3. Dimir (Surveil is cool)
4. Boros (Mentor is niet zo heel spannend en aggro ook niet)
5. Selesnya (groen-wit is gewoon niet mijn combinatie)

Sunitram
5 jaren geleden
Ik hou van spells slingen, dus Izzet all the way! Al moet ik zeggen dat geen Izzet deck compleet is zonder wat Dimir invloeden; zowel Surveil als Cipher (vooral omdat de kopietjes die je van cipher krijgt als gecaste spells tellen!) geven een Izzet deck in mijn ervaring net dat beetje meer punch.

En stiekem zit ik met spanning te wachten op Azorius. Ik heb in het vorige block VEEL te veel lol gehad van die Detain mechanic
 bijgewerkt door Sunitram 5 jaren geleden
Jsterck1
5 jaren geleden
Voor mij is het zonder twijfel Izzet, de combinaties van creatures die voordeel halen uit je andere spells en het onverwachte van de typische izzet spells vind ik geweldig...
Veel leuker dan elke beurt een groot beest op tafel te leggen.

Dimir vind ik ook schitterend op vlak van de achtergrond en de geniepige speelstijl. Maar in praktijk (in mijn lgs alleszins) geef je de ander gewoon geen kans om Magic te spelen...
Discard deze.... Counter deze.... En die steel ik uit je graveyard...
Het is samen met izzet mijn favoriete kleurcombinaties maar echt competetieve Dimir decks zijn zo frustrerend om tegen te spelen

In de nieuwe set kijk ik toch vooral uit naar Orzhov.
hermes307
5 jaren geleden
ik hou van de combat manipulatie die bij de boros hoort zoals Aurelia, the Warleader en de combinaties die je kan maken met een Swathcutter Giant, Legion Warboss. Ik vind golgari ook leuk vanwege het kunnen activeren van dead triggers en stuff die ze zo simpel kunnen activeren met het maken van saprolings. de rest van de guilds heb ik bekeken, uitgetest en nog eens getest maar ik heb daar niks mee
MarcelN
5 jaren geleden
Wel geinig.. in dit block zit geen van de Guilds die me echt aanspreken.. Selesnya vind ik de leukste, Marcel vindt tokens leuk!

In het volgende block kijk ik vooral uit naar Orzhov, maar ook Azorius en Gruul vind ik altijd leuk.
TheRobinros
5 jaren geleden
5 jaar geleden had mijn top 5 bestaan uit Izzet, Izzet, Izzet, Izzet en Izzet, maar ik zou nu echt niet kunnen kiezen tussen Izzet, Dimir en Golgari. Qua ideologie in Magic ben ik overtuigend Izzet-mad scientist, maar qua speelsteel denk ik dat Orzhov het beste in mijn buurt komt? Man, dit is moeilijk
BluezamX
5 jaren geleden
Selesnya all the way. Maak duizend 1/1tjes en gebruik ze om nog dikkere beesten op het veld te leggen. Wie zou niet willen dat al z'n creatures Llanowar Elves waren als part time job?

Dan Boros, Dimir, Izzet, Golgari. Hou meer van rammen dan van plannen.
Magicfreak
5 jaren geleden
Gruul is denk ik mijn favoriet. Vraag me niet waarom, maar ik vind de combinatie gewoon heel leuk. Simic en Izzet spreken mij ook erg aan
 bijgewerkt door Magicfreak 5 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top