Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Head to head

BuidingMage
5 jaren geleden
Crovax speel ik liever in de 99, Sram daarentegen is wel een aardige commander.
Triskelion88
5 jaren geleden
Sram is de betere commander, snel speelbaar met een flinke cardadvantage.
Crovax doet te weinig als commanders zou hem wel spelen als 1 van de 99 zoals BuildingMage zegt.
MarcelN
5 jaren geleden
Maar LeKrutes...

Wij zijn er toch al lang uit dat Teshar, Ancestor's Apostle de tofste mono commander is?
farden10
5 jaren geleden
Mijn favoriets mono-white commander is Odric, Lunarch Marshal. Daar had ik een deck omheen gebouwd, maar het was heel zwak tegen boardwipes en daardoor niet echt leuk om te spelen.
Ik denk eigenlijk dat van alle witte commanders Sram, Senior Edificer de sterkste is. De carddraw die hij je geeft vanuit je commandzone is heel erg nuttig in een kleur die heel veel moeite heeft met carddraw.
nielsbap
5 jaren geleden
ik zie persoonlijk weinig overeenkomsten tussen de twee. als ik puur op speelbaarheid zou moeten beoordelen, spreekt de hoeveelheid dat sram gespeeld wordt duidleijk voor zich
LeKrutes
5 jaren geleden
Het ging ook niet om die 2 maar om alle mono witte commanders? Welke vinden jullie het beste of het leukst?
nielsbap
5 jaren geleden
ahh ik ik heb zelf een Rune-Tail, Kitsune Ascendant deck met een aantal Pariah effecten. een board wipe in de vorm van Wave of Reckoning en nog wat andere assymetrische boardwipes. verder is het een soldier shell met een klein beetje lifegain/life reset
Triskelion88
5 jaren geleden
Mikaeus, the Lunarch vind ik ook wel een erg leuke witte commander
BuidingMage
5 jaren geleden
Ik vind Odric, Lunarch Marshal wel de leukste commander.
Dordledum
5 jaren geleden
LeKrutes
5 jaren geleden
Uit ervaring.

Hou je van card draw dan Sram, Senior Edificer met allemaal equipments.

Hou je van combo dan speel je Teshar, Ancestor's Apostle.

Hou je van combat shenanigans dan speel je Odric, Lunarch Marshal of Odric, Master Tactician.

Angel tribal - Bruna, the Fading Light, Lyra Dawnbringer

Equipment - Kemba, Kha Regent

Boardwhipe tribal - Avacyn, Angel of Hope, Zetalpa, Primal Dawn

Life/protection - Darien, King of Kjeldor, Eight-and-a-Half-Tails, Rune-Tail, Kitsune Ascendant.

Veel opties in wit en nog lang niet allemaal genoemd.


Om velen van deze heb ik een deck gemaakt. Laatste is nu Teshar, Ancestor's Apostle wat me echt een leuke mono witte commander lijkt. Ik probeer het deck niet infinite te laten gaan want dat is echt te makkelijk.
 bijgewerkt door LeKrutes 5 jaren geleden
Magicfreak
5 jaren geleden
Quote:
9 uren geleden
Mijn favoriets mono-white commander is Odric, Lunarch Marshal.


Quote:
5 uren geleden
Ik vind Odric, Lunarch Marshal wel de leukste commander.


Kijk daar kan ik me in vinden!
robbertvanderkleij
5 jaren geleden
Wit is de stomste/slechtste kleur in magic. Monowit spelen is zonde van je tijd . Ik zou ervoor kiezen om er een kleur bij te stoppen.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Mijn favoriets mono-white commander is Odric, Lunarch Marshal. Daar had ik een deck omheen gebouwd, maar het was heel zwak tegen boardwipes en daardoor niet echt leuk om te spelen.


Ik speel wat extra mass indestructible effect, ik ben wel tevreden . Odric, Lunarch Marshal is supervet!

En ja, mono- is wel de minst sterke Commanderkleur, maar dat maakt het niet minder interessant om er toch leuke decks mee te maken!
stefke78
5 jaren geleden
Quote:
18 uren geleden
Wit is de stomste/slechtste kleur in magic. Monowit spelen is zonde van je tijd . Ik zou ervoor kiezen om er een kleur bij te stoppen.



Gelukkig is wit mijn favoriete kleur! Heerlijk veelzijdig en leuke thema's. Lang leve magic!
Krabbel
5 jaren geleden
Quote:
23 uren geleden
Wit is de stomste/slechtste kleur in magic. Monowit spelen is zonde van je tijd . Ik zou ervoor kiezen om er een kleur bij te stoppen.



robbertvanderkleij is de stomste magicspeler die er rond loopt, dus ik zou ervoor kiezen niet naar hem te luisteren.
 bijgewerkt door Krabbel 5 jaren geleden
BuidingMage
5 jaren geleden
Wááááát? mono-? spelen is toch altijd wel een vereiste (uitzondering: Odric)
 bijgewerkt door BuidingMage 5 jaren geleden
stefke78
5 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Wááááát? mono-? spelen is toch altijd wel een vereiste (uitzondering: Odric)


Ik heb een mono-white Jazal Goldmane-token-deck... Natuurlijk heb ik ook een Azorius- , boros-, bant- en abzan-deck maar dat is natuurlijk anders...

tor
5 jaren geleden
Reya Dawnbringer, want als je toch al mono-wit speelt kan je net zo goed voor complete jank gaan.
BuidingMage
5 jaren geleden
Haha nice
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top