Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Help jij de Magic scene vooruit met de Magic spelersenquete?

Ralf
7 jaren geleden
Namens Anne, onze stagiëre Communicatie en Multimedia Design, wil ik alle Magicers uitnodigen om een korte vragenlijst over Magic in te vullen! Als je de vragenlijst helemaal invult, maak je kans op een fantastische prijs!


Bij Bazaar of Magic zijn we altijd op zoek naar manieren waarop we de Magic scene in Nederland kunnen verbeteren. Daarom zijn we heel nieuwsgierig naar hoe jij Magic ervaart. We willen je daarom vragen deze vragenlijst in te vullen. Het kost je maximaal 10 minuutjes van je tijd.

Bazaar of Magic spelersenquete

Als je de hele vragenlijst invult, dan maak je kans op een fantastische prijs: een Boosterbox van Modern Masters 2017! Ja echt, je leest het goed... een complete Boosterbox van Modern Masters 2017!



Alvast bedankt voor jouw bijdrage aan een betere Magic scene in Nederland!

De winnaar van de Boosterbox wordt bekend gemaakt op 1 april 2017 (geen grap). Je kunt de enquete invullen tot 31 maart 2017.
bartist
7 jaren geleden
Kans op gratis is nooit mis!

Wel een klein dingetje: in de enquete word gesproken over prototypes van de bazaar. Ik heb gezegd dat ik eraan mee wil helpen, maar het kwam niet echt duidelijk naar voren wat het inhield. Zouden jullie dat nog iets meer kunnen specificeren?
Eclavyrr
7 jaren geleden
Ik zou een hele dag over Magic kunnen praten en waarom het me zo aanspreekt
Jeff
7 jaren geleden
Graag gedaan. Zet die boosterbox maar vast voor me klaar! ;-)
Reynaerd
7 jaren geleden
Leuke enquête!

Zeker eens leuk om te doen. Het brengt ook die mooie herinneringen van vroeger terug.
Thomasvdk
7 jaren geleden
Zeer leuken enquête. Zit 1 klein foutje in.
Er is een vraag over of je een keer gestopt ben. Antwoord was nee. Vraag daarop was daarom niet relevant, maar wel verplicht.
Pelgrim1994
7 jaren geleden
Leuke enquête, nooit erg om zo iets in te vullen over je favoriete hobby
TheRobinros
7 jaren geleden
Goeie enquete, ingevuld

"Nee, ik wil niet gratis een MM17 Boosterbox winnen." - Niemand, altijd
FinlayDaG33k
7 jaren geleden
een paar momentjes van mijn leven die ik anders zou verspillen aan wachtten in een Overwatch queue en ook nog kans maken op een gratis boosterboox MM17 t.w.v 200-ish euro (ff uit me hoofd) why the Kappa not?
Dordledum
7 jaren geleden
Altijd leuk!
Skywise
7 jaren geleden
Ingevuld! Leuke enquete
beany
7 jaren geleden
ik heb hem net ingevuld maar ben vergeten mijn e-mail in te vullen
kan die nog op een of andere manier ingevuld worden?
Sunitram
7 jaren geleden
"Had je al ervaring met andere ruilkaartspellen?"
Oh boy, where to start...

Ik ben trouwens ook best benieuwd wat die prototypes inhouden
 bijgewerkt door Sunitram 7 jaren geleden
Stephan85
7 jaren geleden
Leuke enquête, altijd leuk om over magic te praten
Psychoboy
7 jaren geleden
Ingevuld! Ik had alle antwoorden goed dus kom maar op met die box.
hallowman3
7 jaren geleden
Ook eventjes ingevuld. Wat die prototypes zijn is nog onduidelijk, ik heb t maar gewoon aangevinkt.
Nijntje
7 jaren geleden
Cool! Ingevuld -> check!
LegoRobster
7 jaren geleden
Is dit dezelfde enquete die een tijdje geleden in de facebook groep van Dutch standard/modern community (1 van de 2, weet niet meer welke) gepost was? Lijkt me niet zo zinvol om hem twee keer in te vullen.
Blizzardfox
7 jaren geleden
Heb het ingevuld, het spel is awesome en ja zoals iedereen hier kan ik er ook echt veel over praten ^^.

Vooral als je weet dat je na een lange zware periode ook iets gemist hebt.. wat je graag had willen doen maar niet kon helaas.

Leuk zulke dingen!, keep doing this!

Greetz,
Xander
paul23
7 jaren geleden
De vragen zijn soms onduidelijk:

"Hoe zou jij een nieuwe speler magic leren?" - Wat is "leren" hier? Het spel(regels) snappen, je eigen deck kunnen bouwen, alle formaten begrijpen?

"Hoe vaak breid jij je collectie uit?" - Is een enkele kaart een uitbreiding?

"Hoeveel denk je dat je collectie waard is?" - Welke waarde? bom? Mcm? tcg? Persoonlijk? Maakt nogal uit voor de absolute waarde.

"Hoeveel waarde hecht je aan: .. Diepgang" - Deze snap ik niet: waarin de diepgang. Complexe kaart opties? Of diepgang als in balancering en dus veel nuances in deckbouwen? Of in het verhaal?


Oh en ben ik echt de enige die magic vooral speelt om nieuwe decks te brewen? Was helaas geen optie
 bijgewerkt door paul23 7 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top