Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Het MTG Arena Discussiespot

MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik had net T1: Island, Black Lotus, Ancestral Recall....en ik verloor alsnog
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
11 minuten geleden
Ik had net T1: Island, Black Lotus, Ancestral Recall....en ik verloor alsnog


LoL! Ik ga er vanavond even rustig voorzitten als het kind het toelaat (zieke dreumes thuis, niet handig).
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Je kunt ongelimiteerd gratis de decks spelen, dus moet ergens lukken
BluezamX
4 jaren geleden
Black Lotus en Mox Jet zijn sterk man! Al merk ik wel dat Ashiok veel mana flooded is.
Thedouwegames
4 jaren geleden
Dit is mijn friend code thedouwegames#73120
bartist
4 jaren geleden
Mijn code is... TheOwlinator#05254
Dordledum
4 jaren geleden
Hee, die boosters die je wint, kan je pas openen als de set officieel uit is. Dus geen spoilers...

Toch 3 gratis boosters en een leuk avondje gespeeld
AncientOne
4 jaren geleden
Hwulfila#62100 hier...

(ik heb jullie allemaal een invite gestuurd) (ook de spelers op blz. 3 & 4 van deze thread)
 bijgewerkt door AncientOne 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
Cool, zal later dit weekend t zelfde doen.

Ik had gisteren een tegenstander en die speelde T1: Plains, Sol Ring, Mox Pearl, Black Lotus

En daarna 3 beurten zo goed als niks, easy win
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
burtyoungsters
4 jaren geleden
Erg leuk die twee decks! Altijd mooi om een Black Lotus te spelen.
Dordledum
4 jaren geleden
Volgens mij iedereen toegevoegd hier, eens kijken of iemand te porren is voor een potje Standard.

Verder nog geen deckjes klaar liggen. Dat komt nog (in ieder geval ook Brawl, later).
Eclavyrr
4 jaren geleden
Qua balans vind ik Elspeth het zwakste deck, heb ze allebei 10 keer gespeeld, ging 9-1 op Ashiok en 3-7 op Elspeth....
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Qua balans vind ik Elspeth het zwakste deck, heb ze allebei 10 keer gespeeld, ging 9-1 op Ashiok en 3-7 op Elspeth....


Eens
Thedouwegames
4 jaren geleden
Gek genoeg zeggen veel mensen dat elspeth het sterkste deck is. maar ik ben 8-0 gegaan met ashiok...
BluezamX
4 jaren geleden
De data kwam uit op 51% win voor Elspeth, had WOTC bekend gemaakt. Zelf vind ik Ashiok fijner spelen, al ben ik vaak mana flooded. Ook het gebrek aan boardwipes en Artifact / Enchantment Removal kan zeker de game verliezen is me opgevallen. Heb denk ik 20 potjes gespeeld met Ashiok, 3 met Elspeth
Dordledum
4 jaren geleden
Weten jullie misschien wanneer THB speelbaar wordt op Arena?

Is dat wellicht voor de prerelease al zodat we kunnen oefenen?

Ik heb trouwens nog geen sealed speelotopie gevonden de laatste paar maanden dat ik Arena speel, zit die er tussen of werkt dat alleen als event?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik denk op of rond de prerelease, en dan komt er een Sealed event. Daarna gaat er een Draft event komen. Tenminste, zo werkte het bij de afgelopen sets .
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
7 minuten geleden
Ik denk op of rond de prerelease, en dan komt er een Sealed event. Daarna gaat er een Draft event komen. Tenminste, zo werkte het bij de afgelopen sets .


top, dank. Ik zat nog niet op Arena ten tijde van de release van de afgelopen sets, vandaar mijn vraag.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Logische vraag . De afgelopen sets begon het dus altijd met een Sealed event, wat leuk is om 1 of 2x te doen, en daarna wacht ik tot het Draft event begint, en speel ik dat. Daar zit soms wel een paar weken tussen.
BluezamX
4 jaren geleden
Meestal kan je de eerste 2 a 3 weken Sealed spelen. Daarna helaas niet meer. Vanaf vrijdag rond 10 uur kan je met de THB kaarten spelen.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top