Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Het MTG Arena Discussiespot

bartist
5 jaren geleden
Mijn ID: TheOwlinator#05254
dvaneker
5 jaren geleden
dvaneker#24936
dvaneker
5 jaren geleden
Ik zie dat je iemand rechtstreeks kunt challangen of Guilds of Ravnica constructed, Competative draft Guilds of Ravnica en Draft Guilds of Ravnica. Ik kan niet meer vinden waar ik gewoon los een potje kan spelen of een best of 3.
tor
5 jaren geleden
Rechts onderin het hoofdscherm is een oranje knop met "play" als je daar op drukt kan je meer gamemodes selecteren.


mijn ID is:
thekillertb#11211
Magicfreak
5 jaren geleden
Iemand een potje MtGA tegen mij?
Stuur me een berichtje, dan kijk ik of ik kan!

edit: mijn ID: Magicfreak#80539
 bijgewerkt door Magicfreak 5 jaren geleden
bartist
5 jaren geleden
Vanaf vandaag is Nexus of Fate gebanned op MTG Arena
(Source)

Persoonlijk vind ik het prima, de potjes die ik tegen turbo fog heb gespeeld waren totaal niet leuk, en met de printing van Hydroid Krasis en Wilderness Reclamation is het deck er alleen beter op geworden
Magicfreak
5 jaren geleden
Oh! Mijn broertje had dat deck gebouwd op Arena en al zijn wildcards eraan uitgegeven
vanmaanen
5 jaren geleden
Fijn die banning - al is het alleen voor best of 1 - potjes duurden zo lang als je niet zelf opgaf

Wat wel erg jammer is is dat ze nu Chat toevoegen maar nog steeds geen Mac cliënt ontwikkeld hebben. Teleurstellend
 bijgewerkt door Jeff 5 jaren geleden (Niet dubbelposten AJB)
Warlock956
5 jaren geleden
Zo jammer van geen mac cliënt, heb geen windhoos bak en die komt er ook niet in, baal dat ze de mac er niet bij betrekken bij de open beta.
Eclavyrr
5 jaren geleden
Yuy, ik ga NoF niet missen. Ik speel zelf Golgari Blue, Izzet Drakes en Rakdos Aggro en alle drie die decks zijn soms best zwak tegen Turbofog matchups. Het is ook niet leuk om dan een kwartier te spelen, niets meer te kunnen en dan nog een kwartier moeten wachten tot je tegenstander klaar is met spelen. Aangezien conceden extra rank loss geeft vind ik dat ook niet altijd een fijne optie.
 bijgewerkt door Eclavyrr 5 jaren geleden
BluezamX
5 jaren geleden
Turbofog was saai, ben blij met de ban. Vind het alleen zielig voor mensen die er wildcards aan hebben uitgegeven, die lijken niet echt gecompenseerd te worden.

Speel zelf vooral Gruul dinos en Sultai Control, ID is BluezamX#92585
hallowman3
5 jaren geleden
Mensen die een NoF hadden gemaakt met een wildcard voor de update krijgen hun wildcard terug en mogen hun NoF ook houden. Prima compensatie dus.
AncientOne
5 jaren geleden
Quote:
43 minuten geleden
Aangezien conceden extra rank loss geeft


Hoezo dan? Waar heb je die info vandaan? Of is dit "fake news"...?
Verliezen door te conceden is toch hetzelfde als verliezen door te wachten tot je life 0 is of tot je gedeckt wordt?
Ik maak het vrijwel nooit mee, dat iemand zich door mij tot 0 laat slaan als hun loss onvermijdelijk is geworden.
En ik geef zelf ook altijd op als ik zie dat de tegenstander de win heeft liggen of een dusdanig sterke positie dan mijn kansen wel héél klein zijn geworden (zodat ik bv. runner-runner Banefires nodig heb, bv. tegen control).

Alleen bij Nexus of Fate (die nu gelukkig gebanned is!) wilde ik nog wel eens AL mijn timers maximaal laten verlopen, door mijn acties op het aller-aller-allerlaatste moment te doen. Al meerdere keren vond mijn tegenstander dat dusdanig irritant, dat hij/zij concede, omdat het potje hem/haar te lang ging duren! Zo heb ik meerdere potjes vanuit verloren positie toch gewonnen tegen die poepkaart!
Eclavyrr
5 jaren geleden
@Ancientone
Puur even uit ervaring, om de een of andere reden verlies ik altijd veel meer rank als ik concede dan wanneer ik het uit speel. Is gebaseerd op mijn ervaring.

Dat laatste heb ik ook wel een paar keer gedaan. Ik zat met een of andere nutteloze instant op handen die in elke fase triggerde en liet gewoon de timers maximaal uitlopen terwijl ik zat te vissen in WoW.
 bijgewerkt door Eclavyrr 5 jaren geleden
burtyoungsters
5 jaren geleden
Ik ben gisteren begonnen met MTG Arena. Wat is het geweldig! Veel en veel beter dan MTGO. Ik hoop ook echt dat Wizards straks in elke booster een unieke code doet om de inhoud ook online te unlocken (zoals bij Pokémon).

Tot nu toe ben ik enorm aangenaam verrast!
BluezamX
5 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Ik ben gisteren begonnen met MTG Arena. Wat is het geweldig! Veel en veel beter dan MTGO. Ik hoop ook echt dat Wizards straks in elke booster een unieke code doet om de inhoud ook online te unlocken (zoals bij Pokémon).

Tot nu toe ben ik enorm aangenaam verrast!


Dat hoop ik niet, want dan is het verdienmodel van MtgArena zelf niks meer waard. De huidige regels van "je krijgt wat gratis bij grotere producten" vind ik prima. Op deze manier krijg je een extraatje als je bijvoorbeeld een Planeswalker Pack koopt.
burtyoungsters
5 jaren geleden
Ja ok. Zo had ik er nog niet over gedacht eigenlijk. Dan tenminste een code voor 5 packs per booster box ofzo? En niet alleen bij planeswalker packs enzo. Want die koop ik nu net weer nooit
BluezamX
5 jaren geleden
Daarom heb je nu een reden om ze te kopen! En voor de beginnende speler is het extra fijn, die kan z'n nieuwe deck meteen online uittesten en kijken wat ie daar fijn vindt spelen, voor er dikke doekoe aan uitgegeven hoeft te worden.
center-49
5 jaren geleden
zijn er nog beginnende arena spelers?
Magicfreak
5 jaren geleden
Quote:
4 dagen geleden
Vanaf vandaag is Nexus of Fate gebanned op MTG Arena
(Source)


Raar... Ik speelde vandaag tegen iemand op Arena die Nexus of Fate castte...
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top