Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Het MTG Arena Discussiespot

bartist
2 jaren geleden
mijn buit was 2000xp, 2000 coins, een emoticon, en een sloot kaarten waarvan ik twee rares nog niet had
AncientOne
2 jaren geleden
Met PARCELMYR kreeg ik 2000 xp + 2000 gold + 3 rares + 1 rare cosmetic + die roze bitterblossom sleeves.
Flut123
2 jaren geleden
Ik heb helemaal niks gekregen, vreemd..
Hunt85
2 jaren geleden
Halle iedereen,

Kan iemand mij vertellen of je in Arena een volledig Commander deck kan aankopen.
Ik heb net 2 Commander decks van Dungeon and Dragons gekocht.
Gezien ik het deck wat wou leren kennen dacht ik om er mee in de Arena te spelen.
Echter vind ik niet direct hoe je een volledig deck kan aankopen in Arena.
Is dit niet mogelijk dan ?

Alvast bedankt voor de hulp.

Greetz
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Hoi!

Nee, dat kan niet. Er zijn een paar starter decks waar een code in zit voor het deck in Arena, maar geen Commander decks. Sterker nog: je kunt geen Commander spelen op Arena. Sowieso zitten niet alle kaarten in Magic al in Arena, maar de Commander optie is er ook (nog) niet. Er is wel 100 card Historic Brawl, dat lijkt er heel erg op. Verschil is dat je ook een Planeswalker als Commander mag spelen en je met alle kaarten beschikbaar op Arena kunt spelen (dat is Historic).

Maar je kunt ook geen losse kaarten kopen op Arena. Je kunt twee dingen doen: boosters openen door die te kopen en te openen, of door een draft te spelen. En je kunt wildcards inzetten om een specifieke kaart te krijgen, maar wildcards krijg je alleen van het openen van boosters.
Hunt85
2 jaren geleden
Hey,

Ok super.
Bedankt voor je snelle reactie.
Dan spelen we maar wat meer fysiek he.

Nu zaterdag ga ik mijn 2 commander decks eens uittesten se.
Het zien er in ieder geval leuke decks uit.
MagnusMagicus
2 jaren geleden
De code ScaleUp geeft je 3.000xp.
Dordledum
2 jaren geleden
Nice, erg benieuwd naar hoe het binnenkort zal zijn na de rotation. Ik zal Nyxbloom Ancient en Heliod, Sun-Crowned gaan missen.
SceneFizza
2 jaren geleden
Oe, die Heliod, Sun-Crowned ga ik missen als kiespijn, al die tegenstanders die alsmaar en eindeloos bezig zijn om iedere beurt tot in den treure counters te verdelen, minstens net zo vervelend en langdraadig als deze zin.
 bijgewerkt door SceneFizza 2 jaren geleden
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Oh als ik Brawlde tegen Heliod dan gaf ik de pot direct op
bartist
2 jaren geleden
Tja, mijn favoriete kaart van het huidige standard is Fynn, the Fangbearer, ik vond het best komisch om te zien hoe de tegenstander in paniek raakte als ze beseffen dat hun lifegain trucje geen zin heeft als je met Poison werkt
SceneFizza
2 jaren geleden
Quote:
11 uren geleden
Oh als ik Brawlde tegen Heliod dan gaf ik de pot direct op


Dat heb ik ook zeker wel eens gedaan, toch wilde ik er ook wel eens van winnen... met genoeg removals of mutates op hand, is dat gelukkig ook wel eens gelukt.
Dordledum
2 jaren geleden
Nou, Arena is helemaal vastgelopen, iedereen is zijn decks aan het aanpassen vanwege de rotation ofzo.
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Arena heeft wat issues met de laatste update. De code BORROWEDTIME geeft 4000xp als goedmakertje. Werkt tot 23 september 2021.
Eclavyrr
2 jaren geleden
Quote:
2 dagen geleden
Oh als ik Brawlde tegen Heliod dan gaf ik de pot direct op

Ik meestal niet, tenzij ik echt slechte draws had. Mono Black control is makkelijk tegen Heliod
Dordledum
2 jaren geleden
Hahaha, ik had geen zin om een nieuw Standaard deck te maken na de rotatie. Heb dus gewoon mijn Brawl deck gekopieerd en ik kan er nog redelijk mee wegkomen.

BW +1/+1 counters control met Shaile, Dean of Radiance.
Eclavyrr
2 jaren geleden
Ik heb Esika en Dina een beetje moeten aanpassen maar die zijn nog steeds prima. Heb ernaast nu ook Kaya gebouwd, WB angel midrange
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Ik had een Brawl deckje of 10 in elkaar zitten, en volgens mij zitten er in elke minimaal 20 uitgeroteerde kaarten

Ik heb met wat ik had aan kaarten een Nadaar, Selfless Paladin dungeon crawl deckje in elkaar geklikt en dat speelt best lekker!

Kwam ook achter een mooie "combo": Maul of the Skyclaves + Teleportation Circle. Ik had de Maul gecast en gratis equipped op Nadaar. Die liep echter tegen removal aan, en daarna castte ik hem opnieuw met al mijn mana. Einde beurt triggert de Circle, ik blink de Maul en *plop*, hij was weer equipped op Nadaar!
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Gebruik de code: GOLDENCOMMUNITY

Voor 1000xp of een booster, en 2 cosmetic items.
Frankiey
2 jaren geleden
Kan iemand mij vertellen waar ik mijn aankopen uit de store (aanbiedingen) kan terugvinden bij de deckbuilder??
ik heb al 2 keer een promo kaart aangeschaft maar kan hem nergens meer vinden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top