Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Het MTG Arena Discussiespot

thewoodcutter
5 jaren geleden
Alleen in Best of one is Nexus of Fate gebanned. In alle andere formaten, niet.
bartist
5 jaren geleden
Ik las inderdaad later dat dit alleen in Arena best-of-one geld, en dat in traditional nexus gewoon gespeeld kan worden. Mijn excuses
Magicfreak
5 jaren geleden
Quote:
11 uren geleden
Alleen in Best of one is Nexus of Fate gebanned. In alle andere formaten, niet.

Quote:
11 uren geleden
Ik las inderdaad later dat dit alleen in Arena best-of-one geld, en dat in traditional nexus gewoon gespeeld kan worden. Mijn excuses


Oh, vandaar! Ik speelde inderdaad in een Best of three match
 bijgewerkt door Magicfreak 5 jaren geleden
bartist
5 jaren geleden
Met welke decks zijn jullie nu bezig? Buiten dat ik nog wel een deck heb voor traditional met Arcades, the Strategist, heb ik gewerkt aan een BoO Teysa Karlov deckje.

Op de lijstje staat nog om een Amplifire-Thud combo/burn deck, gewoon omdat ik een keer een 24/24 amplifier door Ghalta, Primal Hunger wil hebben en vervolgens om de meest lullige manier te winnen
Magicfreak
5 jaren geleden
Ik heb momenteel een mono blue tempo deck, met als nieuwe toevoeging Essence Capture. Ook heb ik een mono black burn deck met veel discard effecten en een vampier subthema. Verder heb ik nog mono green Elves en ben ik bezig met een R/W dino deck waarin ik infinite () kan gaan doormiddel van Raptor Hatchling, Forerunner of the Empire en Indestructible effecten op de Raptor Hatchling gooien. Infinite Dinosaur tokens, en met een Ajani's Welcome ernaast ook infinite levens.
BluezamX
5 jaren geleden
BUG Muldrotha control omdat het leuk is, en daarnaast RG dinosaurs om mee te winnen. Ooit nog een opzet gemaakt voor een Dimir Lazav deck, maar dat kwam nooit echt af.
Triskelion88
5 jaren geleden
Wit zwart, vampire lifelink pridemate achtig deck met veel control doet het aardig. vind het wel echt een nadeel dat het soms mega lang duurt voordat alle triggers voorbij zijn gekomen.
Eclavyrr
5 jaren geleden
Dankzij wat belachelijke draft pulls Sultai Krasis in elkaar kunnen zetten en ik ben me aan het amuseren met een Gruul fight deckje
Triskelion88
5 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
zijn er nog beginnende arena spelers?

ja ik
BuidingMage
5 jaren geleden
Quote:
5 uren geleden
Quote:
2 dagen geleden
zijn er nog beginnende arena spelers?

ja ik

Ik ook
Triskelion88
5 jaren geleden
kan je elkaar ook toevoegen op Arena?
Magicfreak
5 jaren geleden
Ja, dat kan als je de naam van diegene hebt met het #nummer erachter.
Warlock956
5 jaren geleden
Weet iemand of Arena binnenkort ook naar de mac komt?
BuidingMage
5 jaren geleden
Je kan m daar toch via Wine runnen?
Magicfreak
5 jaren geleden
Quote:
11 uren geleden
Weet iemand of Arena binnenkort ook naar de mac komt?


Zoals BuidingMage zegt, kan het inderdaad met Wine. Ik heb ook een Mac, en daarop draai ik MtGA via Wine. Een handige stap voor stap beschrijving vind je hier.
 bijgewerkt door Magicfreak 5 jaren geleden
Warlock956
5 jaren geleden
Quote:
10 uren geleden
Quote:
22 uren geleden
Weet iemand of Arena binnenkort ook naar de mac komt?


Zoals BuidingMage zegt, kan het inderdaad met Wine. Ik heb ook een Mac, en daarop draai ik MtGA via Wine. Een handige stap voor stap beschrijving vind je hier.


Tnx voor de tip, zal het vanavond uitvoeren.
ForceOfNature
5 jaren geleden
Is er een discord groep met Nederlandse spelers actief op MtG Arena? Ik kom graag in contact met andere spelers die er spelen.

Mijn Discord is: Above the Rain#1676

Rechtstreeks in de Arena uitnodigen mag ook; Above the rain#74108
bartist
5 jaren geleden
Ik heb een beetje afgehouden om een Discord groep aan te maken, maar mocht er een discord aangemaakt worden voor Arena spelers, dan wil ik daar wel aan toegevoegd worden.


Iets anders: hebben jullie last van het netdeck-gevoel?
Ik heb het gevoel dat ik erg vaak tegen mono-blue tempo speel, en erg m'n best moet doen om nieuwe deck-ideeën te zien.
Ik kan ze het aan de andere kant niet kwalijk nemen, mono-blue tempo heeft enorm weinig rares/mythics en alle decks van tegenstanders die ik ook gaaf vond waren sterk afhankelijk van hun rares.

Hebben jullie het gevoel dat je vaak tegen dezelfde decks speelt?
tor
5 jaren geleden
In BO-3 komen meer verschillende decks voor, maar in BO-1 krijg ik het gevoel dat er een overmaat is aan mono-rood, wat voor mij niet heel erg is aangezien ik daar midrange speel. Als je in casual play creatievere decks wilt tegenkomen helpt het vaak om (een deel van) je meta-kaarten uit het deck te halen. Ik heb zelf een UW mill-deck, daar heb ik expres geen Teferi in gedaan en ik ben nu nog maar een keer mono-rood tegen gekomen.

In ranked play verschilt de meta per tier dus zul je daar meer van bepaalde soorten decks tegen komen.
 bijgewerkt door tor 5 jaren geleden
BluezamX
5 jaren geleden
Ik ben gold, en kom 1/4e mono rood, 1/4e mono blauw / blauw rood tempo, 1/4e Gates / BWife gain en 1/4e originele decks tegen denk ik.

Ook al zijn het de makkelijkste Decks om te craften vind ik het jammer dat zo veel mensen ze spelen, aangezien het de diversiteit van de potjes belemmert.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top