Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Het MTG Arena Discussiespot

BluezamX
4 jaren geleden
Helaas, niet een miljard free boosters
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik weet niet wat ik daarop moet zeggen
bartist
4 jaren geleden
Weer iets nieuws geleerd: ik ben niet goed in pauper :/
Vind de manier van hoe ze nieuwe skins prijs geven wel gaaf, helaas zit er dan af en toe iets tussen wat je niet zo ligt
 bijgewerkt door bartist 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Weer iets nieuws geleerd: ik ben niet goed in pauper :/
Vind de manier van hoe ze nieuwe skins prijs geven wel gaaf, helaas zit er dan af en toe iets tussen wat je niet zo ligt


Mee eens. Aan de ene kant een leuke deck building challenge, aan de andere kant voelt het als een muur om zonder recipes op te zoeken alles te halen.
Sunitram
4 jaren geleden
Ik heb Arena tot voor kort maar heel sporadisch gespeeld, voornamelijk vanwege een gebrek aan interesse voor Standard en nog minder zin om voor decks in dat format te gaan zitten grinden; maar zelfs met mijn geringe cardpool heb ik een redelijk functionerend Pauper wizard-tribal deck in elkaar geflanst. Als je wil kan ik die lijst wel online zetten

Nu we toch op het onderwerp zitten: ik heb Arena dus veel te lang links laten liggen en door War of the Spark heb ik pas echt interesse in de game gekregen. Ik ben nu een Budget Magic lijst van SaffronOlive bij elkaar aan het sparen, maar zolang die nog niet af is ben ik dus compleet afhankelijk van de starter decks en wat random boosterpulls. Heeft er iemand upgrade tips voor de starter decks? Liefst met uncommons en/of mythics, want al m'n common en rare wildcards gaan al op aan het deck dat ik aan het sparen ben.
BluezamX
4 jaren geleden
BW lifegain is makkelijk te upgraden. Je hebt er wat Ixilan kaartjes voor nodig, maar je zou het zonder al te veel problemen wel moeten kunnen maken met Ajani's Pridemates en Ajani's Welcome, naast wat Skymarch Bloodletter achtige kaarten.
Ariatus
4 jaren geleden
Quote:
44 minuten geleden
BW lifegain is makkelijk te upgraden. Je hebt er wat Ixilan kaartjes voor nodig, maar je zou het zonder al te veel problemen wel moeten kunnen maken met Ajani's Pridemates en Ajani's Welcome, naast wat Skymarch Bloodletter achtige kaarten.


Ixilan zit toch helemaal niet in MtGA?
Thedouwegames
4 jaren geleden
jawel, het zit erin.
Eclavyrr
4 jaren geleden
Quote:


Ik was volle bak burn gegaan
had geloof ik één pot verloren (tegen white weenie ) maar verder in no time de matches en mijn mooie glas in lood kaartjes gehaald!

Dit is het deck:
pauper
[Arena] Pauper Burn
door Eclavyrr27 minuten geleden

 bijgewerkt door Eclavyrr 4 jaren geleden
nederland439
4 jaren geleden
Met mijn UR deck dat draaide Spellgorger Weird en Burning Prophet ben ik ook redelijk snel naar de 15 winst gegaan. Ben in het totaal iets van 15-3 gegaan ofzo. Er zijn dus genoeg mogelijkheden.

robbertvanderkleij
4 jaren geleden
Ik speelde het UR deck van Sam Black, zag er net wat anders uit. Heb even geen lijst bij de hand. Speelde heel lekker.
nederland439
4 jaren geleden
Thunder Drake was inderdaad nog een leuke optie geweest. Maar ben tevreden met het deck dat ik gemaakt had. De nieuwe skins heb ik in ieder geval binnen.
bartist
4 jaren geleden
Van Pauper gaan we naar singleton, wat me een stuk beter ligt. Ben nu al 4 wins in 5 potjes! (edit: inmiddels ook zat potjes verloren )

Daarbij is er nog iets bijzonders aan de gang: London Mulligan word gebruikt op Arena!
 bijgewerkt door bartist 4 jaren geleden
farden10
4 jaren geleden
Ik heb tijdens het pauper event meerdere decks gespeeld, maar de 2 die me het beste bevielen waren een Gruul Stimpy deck en een Orzhov midrange deck. Blijkt dat Colossal Dreadmaw best lastig mee te dealen is in pauper. Wel redelijk vaak verloren met beide decks, maar je kunt niet alles winnen.
In singleton speel ik met een Sultai deck, dat bijna alle goede kaarten in die kleuren speelt. Daar ga ik nu 7-2 mee waarbij de losses vooral kwamen door mana screw.
bartist
4 jaren geleden


Best hilarisch hoe arena z'n eigen fouten toegeeft
BluezamX
4 jaren geleden
Devil token van Tibalt, Rakish Instigator. Ik had 'm ook al gevonden
Thedouwegames
4 jaren geleden
Ikzelf speel voor singletob nu BWG aristocrats, ben nu 3-1 gegaan met de loss door manascrew.
immiddels zit ik op 9-3.
 bijgewerkt door Thedouwegames 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Iedereen heeft van de mail al gekregen, maar SHIELDSUP is nu ook een code voor een glass-stained Teyo, the Shieldmage.

Ik werk de MTG Arena codes pagina meteen even bij.
bartist
4 jaren geleden
Inmiddels is het volgende hoofdstuk van het verhaal op Arena begonnen, met als nieuwe format: Counters
Als je een creature met +1/+1 counters of een planeswalker hebt, dan krijgen die een extra +1/+1 / loyalty counter.
Heb je die niet: Amass 1

Het is een grappig format, met wel echt verschillende decks.
Van decks die sowieso al werken, dus niet speciaal gemaakt voor het format, tot full abuse mode
Ik heb veel groene decks gezien die misbruik maken van Explore.
Ook een aantal simic decks gezien die met verschillende creatures Simic Ascendancy wins proberen te krijgen!

Ik ben voor "als je Amass will, kun je Amass krijgen" gegaan, een deck vol Amass spells om vervolgens het board leeg te maken met Widespread Brutality, om vervolgens de token van de tegenstander te verwijderen met Blink of an Eye, te ontwijken met Gleaming Overseer of Eternal Skylord, of gewoon te meppen want mijn eternal is toch groter
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top