Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Het MTG Arena Discussiespot

BluezamX
4 jaren geleden
Het deck met de grootste wauw factor dat ik heb gezien was een turn 3Hadana's Climb / Nissa, Who Shakes the World deck dat turn 5 met een 20/20 flying land doorsloeg.

Zelf speel ik nu een Bant Voltron deck. Ik weet tenslotte zeker dat ik een creature heb, en na een (3 mana U enchanted permanent has Hexproof) en een On Serra's Wings is de game vaak redelijk over.
Thedouwegames
4 jaren geleden
Ikzelf ben voor een planeswalker deck gegaan, 4 creatures, 3 enchantment, 25 lands en 28 planeswalker, ben 10-1 gegaan.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Iedereen heeft van de mail al gekregen, maar ENLIGHTENME is nu ook een code voor een glass-stained Narset, Parter of Veils.

Ik werk de MTG Arena codes pagina meteen even bij.
DaanJamo
4 jaren geleden
Quote:
11 maanden geleden
Sinds gisteravond gaan spelen, tot nu toe erg enthousiast. Spelverloop is af en toe wel extreem traag. Ik moet vaak wachten tot mijn tegenstander iets doet. Ik vraag me af of dit ligt aan mijn laptop, de verbinding of dat de tegenstander echt even moet nadenken. Was al erg blij met een Jodah en Jhoira uit een booster. Kan voor de rest nog weinig zeggen, ik ga na werk weer even 'testen'.
Het grootste probleem op dit moment is het gebrek aan een report feature, zeker omdat er veel "time-trolls" zijn, die proberen je tijd te verspillen tot je het opgeeft en hun laat winnen. Nu is het beste wat je kan doen wachten en hopen dat ze ophouden, of ze rapporten via de site
bartist
4 jaren geleden
Zijn er nog mensen aan de brew geslagen? Ik wel!

Na een enorm vreemde draft van WAR, eindigde ik met een jeskai deck met 3 Heartwarming Redemptions en een Jace, Wielder of Mysteries.
Ik heb de 7 wins niet gehaald, maar heb het wel voor elkaar gekregen 2 keer te winnen door 2 keer mezelf helemaal leeg te wheelen.
Dat is m'n inspiratie geworden voor m'n huidige onzin-deck: Jeskai Superfriends.



Af en toe is de mana nog een beetje clunky, maar het speelt best grappig! Soms ga ik voor het millen van m'n tegenstander (als die zelfstandig hard door z'n deck heen gaat) of ik kan met Sarkhan the Masterless voor de beatdowns gaan. Zit nog na te denken over hoe ik dit deck een sideboard kan geven, maar tot nu toe maakt het ieder potje spannend!
 bijgewerkt door bartist 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Met de code:

MYTHICMAGIC

Krijg je 3 random rares/mythics op MTG Arena, maar de code werkt maar tot 2 juli!
BluezamX
4 jaren geleden
Eclavyrr
4 jaren geleden
Oooooh lucky! Mag zelf ook niet klagen met Liliana, Dreadhorde General, Arclight Phoenix en Domri, Chaos Bringer!
bartist
4 jaren geleden
Pelgrim1994
4 jaren geleden
AncientOne
4 jaren geleden
Seraph of the Scales, Nicol Bolas, Dragon-God & Liliana, Dreadhorde General

(niet dat het me veel uitmaakte, want om de een of andere reden heb ik 20+ Mythic wildcards!)
(maar slechts 1 Rare wildcard...) (wat met name voor mijn manabase vaak niet fijn is...)
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ral, Izzet Viceroy, Finale of Revelation en Skarrgan Hellkite voor mij

Ral had ik al een keer ergens gratis gekregen en nog nooit gebruikt . De Finale is wel een aardige kaart, maar ik ben vooral blij met de Hellkite. Ik speel vooral aggro decks in MTGA
Goscalyon
4 jaren geleden
Ik vond de +1/+1 echt heel cool. Gemakkelijk de winsten binnen gesleept. Ik had een deck rondom proliferate met 1x Simic Ascendancy, Jiang Yanggu, Wildcrafter, Nissa, Who Shakes the World Hadana's Climb en verder voornamelijk kleine creatures en een paar spells omtrent +1/+1 counters zoals Ugin's Conjurant, Merfolk Skydiver.
 bijgewerkt door Goscalyon 4 jaren geleden
Wolgoz
4 jaren geleden
De omniscience draft voelt beetje als geluk, je kan niet altijd 40 dure kaarten kiezen, en het is dus maar net wat je in je hand van 3 krijgt aan het begin. En dan heeft je tegenstander wel een jace dus kan hij wel extra kaarten drawen :/. Had zelf geen enkele draw kaart in mijn draft... alleen 2x Erratic Visionary wat een beetje helpt.

Edit: Had dan wel het geluk dat ik met mijn 1 win wel de 2de bonus pack kreeg.
 bijgewerkt door Wolgoz 4 jaren geleden
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
De omniscience draft voelt beetje als geluk, je kan niet altijd 40 dure kaarten kiezen, en het is dus maar net wat je in je hand van 3 krijgt aan het begin. En dan heeft je tegenstander wel een jace dus kan hij wel extra kaarten drawen :/. Had zelf geen enkele draw kaart in mijn draft... alleen 2x Erratic Visionary wat een beetje helpt.

Edit: Had dan wel het geluk dat ik met mijn 1 win wel de 2de bonus pack kreeg.


Ik weet nog mijn eerste Omniscience Draft, ik dacht dat het een normale was...

Maar naar mijn bevindingen is er wel degelijk tactiek aan verbonden. Veel card draw helpt bijvoorbeeld enorm, net als removal / dikke creatures. En tijdens het pikken is de kans klein dat je weinig van deze drie kan pakken. Hier mijn deck. Ik heb iets te veel instants / sorceries gepakt naar eigen zeggen, meer creatures was nuttiger geweest. Maar ach, sta nu 3/2. Een game verloren van een turn 1 Roalesk, Apex Hybrid + Chainwhip Cyclops, een ander van een turn 1 Merfolk Skydiver (die super sterk blijkt!)
 bijgewerkt door BluezamX 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Tuurlijk zit er geluk bij, maar je kunt er ook op plannen. Pak dure creatures en goede removal, en alles dat "draw a card" zegt is heel goed. En ik heb al 2x beurt 1 een Davriel's Shadowfugue op iemand kunnen spelen . Eerste ronde 5-3 gegaan. Ging 5-0, maar daarna kreeg ik een hand van Bond of Discipline, Bond of Revival, Sorin, Vengeful Bloodlord die ik moest mullen. Wat krijg ik terug....Bond of Discipline en Bond of Revival . Dus ik mull naar 1.....Bond of Discipline. Holy shit die pot heb ik hard verloren . De potten erna deed de ander gewoon veel meer dan ik.

Oh, en Vivien's Grizzly is heel erg goed! Je kunt die ability elke beurt van elke speler activeren en dat levert je enorm veel voordeel op!

Edit: draft 2: holy shit....Liliana, Dreadhorde General is insane . Echt zo, zo, zo, zo hard van verloren
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden
BluezamX
4 jaren geleden
Zit nu ook in mn tweede draft, had als first pick zelf Lili. Iedere game dat ik haar heb gehad dik gewonnen. Net turn 1 Lili en 6 creatures op het veld gekregen, toen concede mijn opponent (zonder aan de beurt te zijn geweest).
Saint
4 jaren geleden
De eerste draft dacht ik dat ik goede kaarten had maar ging ik uiteindelijk 2-3.

De tweede draft pakte ik alleen maar telleurstellende kaarten dacht ik maar won ik overtuigend.

Waarvan akte

Vooral Vivien's Grizzly is idd erg goed en zou bijna first pick moeten zijn.
Ook was het wel chill toen een opponent Davriel's Shadowfugue in zijn openingsbeurt speelde, ik mijn Jace's Triumph overhield om vervolgens NOG een Triumph te pakken en wat creatures waaronder dus Vivien's teddybeertje. GG
 bijgewerkt door Saint 4 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top