Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Het MTG Arena Discussiespot

Slagbroder
4 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Hebben andere mensen ook problemen met Brawl? Zowel thuis als op school heb ik een goed netwerk, en m'n PC heeft wel zwaardere dingen gedraait dan Arena zonder problemen, maar hij laadt matches niet. Geen kaarten, geen emotes, niks. Bij concede ook geen animatie.

In een normaal potje werkt alles gewoon. Heel irritant dit...


Bij mij lukte het de eerste match ook niet, maar daarna wel.
Bij Brawl liep het spel wel hééél erg traag, terwijl ik anders nauwelijks problemen ondervind.
burtyoungsters
4 jaren geleden
Bij mij werkt Brawl prima. Nergens last van.

Ik vind de brawl decks echt heel leuk trouwens. Ga zeker de Knight en faeries decks kopen
BluezamX
4 jaren geleden
Inmiddels werkt alles prima... Vreemd
Flut123
4 jaren geleden
Quote:
4 uren geleden
Ik heb het via lutris kunnen installeren. Meestal werkt dat wel.


hoe wekt dat dan?
AncientOne
4 jaren geleden
Hoe kan ik op MTG Arena mijn nieuwe kaarten uit die Brawl-decks selecteren?
Ze zijn nl. Standard-legal, dus ik verwacht ze te kunnen selecteren, maar ik kan niet filteren op de 'set' Brawl-kaarten, en ook als ik ze op naam zoek, staan ze er niet tussen.
(ik bedoel dus de kaarten die je uit het Brawl-event als prijs hebt gekregen voor 1, 2, 3, 4, 5, en 6 Wins)
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
23 minuten geleden
Hoe kan ik op MTG Arena mijn nieuwe kaarten uit die Brawl-decks selecteren?
Ze zijn nl. Standard-legal, dus ik verwacht ze te kunnen selecteren, maar ik kan niet filteren op de 'set' Brawl-kaarten, en ook als ik ze op naam zoek, staan ze er niet tussen.
(ik bedoel dus de kaarten die je uit het Brawl-event als prijs hebt gekregen voor 1, 2, 3, 4, 5, en 6 Wins)


Ik gok dat ze pas worden vrijgegeven bij de release van Throne of Eldraine, en dat je de Brawl only kaarten met Wildcards moet maken of verkrijgt door de codes van de fysieke Decks in te vullen.
AncientOne
4 jaren geleden
Quote:
51 minuten geleden
Quote:
1 uur geleden
Hoe kan ik op MTG Arena mijn nieuwe kaarten uit die Brawl-decks selecteren?
Ze zijn nl. Standard-legal, dus ik verwacht ze te kunnen selecteren, maar ik kan niet filteren op de 'set' Brawl-kaarten, en ook als ik ze op naam zoek, staan ze er niet tussen.
(ik bedoel dus de kaarten die je uit het Brawl-event als prijs hebt gekregen voor 1, 2, 3, 4, 5, en 6 Wins)


Ik gok dat ze pas worden vrijgegeven bij de release van Throne of Eldraine, en dat je de Brawl only kaarten met Wildcards moet maken of verkrijgt door de codes van de fysieke Decks in te vullen.
Quote:
51 minuten geleden
Quote:
1 uur geleden
Hoe kan ik op MTG Arena mijn nieuwe kaarten uit die Brawl-decks selecteren?
Ze zijn nl. Standard-legal, dus ik verwacht ze te kunnen selecteren, maar ik kan niet filteren op de 'set' Brawl-kaarten, en ook als ik ze op naam zoek, staan ze er niet tussen.
(ik bedoel dus de kaarten die je uit het Brawl-event als prijs hebt gekregen voor 1, 2, 3, 4, 5, en 6 Wins)


Ik gok dat ze pas worden vrijgegeven bij de release van Throne of Eldraine, en dat je de Brawl only kaarten met Wildcards moet maken of verkrijgt door de codes van de fysieke Decks in te vullen.

Hmm, ja, goed punt, ze zitten natuurlijk 'gewoon' in [ELD], en die wordt pas eind September Standard legal...
Thedouwegames
4 jaren geleden
Quote:
5 uren geleden
Quote:
9 uren geleden
Ik heb het via lutris kunnen installeren. Meestal werkt dat wel.


hoe wekt dat dan?


Weet niet precies meer hoe ik lutris zelf had geinstalleerd, maar hier: https://lutris.net/games/magic-the-gathering-arena/ druk je op install, daarna kan je het via lutris openen. (Lutris verschijnt dan als een icoontje op je desktop)(bij mij in elk geval.) Dan zou het moeten werken als je dat icoontje opend, en via daar mtgA opstart.
Thedouwegames
4 jaren geleden
Heb het even terug gezocht, Bij de link die ik stuurde staat rechtsboven een knop met download, daar zie je hoe je lutris moet installeren voor jouw besturingssysteem.

Ik hoop dat dit je kan helpen
 bijgewerkt door Thedouwegames 4 jaren geleden
Flut123
4 jaren geleden
bedankt!
oof de comments zeggen dat ie niet meer werkt na de laatste update...
 bijgewerkt door Flut123 4 jaren geleden
BluezamX
4 jaren geleden
Ach, in de winter komt Mac versie, right?
Flut123
4 jaren geleden
Ik heb linux...
Thedouwegames
4 jaren geleden
Quote:
14 uren geleden
bedankt!
oof de comments zeggen dat ie niet meer werkt na de laatste update...
daar heb ik nu ook last van, maar ik denk dat dat na de volgende update wel weer werkt. Eerder heb ik ook wel last gehad met een update en dat hij niet meer werkte, maar na een volgende update, installeerde ik het dan opnieuw en werkt het meestal wel weer.
Flut123
4 jaren geleden
OneBillion, BroughtBack en STARTERSTYLES werken bij mij niet meer
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Dan zijn die verlopen helaas! Ik heb de MTG Arena codes pagina geupdate met de einddata van de codes waar die beschikbaar zijn.
Flut123
4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Maar geeft die het deck, of een code voor een draft of wat boosters?
Flut123
4 jaren geleden
het hele deck 2 keer op verschillende accounts
AncientOne
4 jaren geleden
Met start van Throne of Eldraine is de beta afgerond.
Als het goed is krijgt elke Beta-deelnemer een mailtje met o.a. zijn Beta-data:

MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik heb niet zoveel gespeeld als jij zie ik al

Total Matches Played: 658
Total Booster Packs Opened: 152
Gold Earned from Quests: 71,750
Gold Earned from Daily Wins: 44,200

Top Constructed Rank: Bronze 4
Top Limited Rank: Silver 2
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top