Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Home brews

Progenitus2005
3 jaren geleden
Hallo BoM members,
Twee jaar geleden begon ik met magic, samen met mijn vriend. Hij had twee casual decks en we speelde om en om. Maar niet veel later gingen we dankzij Command zone commander spelen. Casual en 60 card decks lieten we achter ons. we hebben hiermee al twee jaar veel lol. is mijn pet deck geworden. Maar dankzij de pandemie is commander play met mijn playgroup lastiger geworden en ben ik meer mtga gaan spelen. Dankzij onder andere MTGgoldfish ben ik meer naar mainstream brewing gegaan. Decks zoals en zijn projecten van mij geweest waar ik al best trots op ben. Maar nu ben ik bezig met een deck rond Sunbird's Invocation en Summoner's Egg:
modern
Sunbird egg
door Progenitus200538 minuten geleden
. Hier heb ik meer moeite mee. Enige suggesties voor dit deck? Ik zou het geweldig vinden om jullie mening over dit deck en de andere te krijgen. Alvast dankjewel.

Ps. Mijn playgroup zit ook op deze site als Ghalta en SkavenWarrior.
 bijgewerkt door Progenitus2005 3 jaren geleden
Sunitram
3 jaren geleden
Allereerst: leuk dat je speelt! Ik ben zelf ook een enorme Commander, Modern en MTGGoldfish afficionado dus er zit een hoop in je post wat me aanspreekt.

Wat betreft je Modern deck; wat probeer je precies te bereiken? Want Emerge Eldrazi moet je vaak casten om hun effect te krijgen, wat de synergie met Summoner's Egg wat ongemakkelijk maakt; Carrion Feeder en Tarmogoyf gaan prima samen, maar ik denk dat je te vaak in de situatie komt dat je alleen maar Eldrazi hebt om aan de Feeder te saccen en dat lijkt me niet iets dat je wilt; en een fors deel van je deck is kleurloos, wat Allosaurus Rider en zeker Fury of the Horde heel lastig maakt om gratis te casten.

Als je meer wilt doen met Emerge Eldrazi is er een hele mooie Against the Odds van Seth die je als basis kan gebruiken (vergeef me het gebrek aan link, ik tik deze comment even gauw op m'n werk), en anders moeten we later even verder fantaseren, maar zoals het is is je deck helaas te onsamenhangend en te traag voor een bliksemsnel format als Modern.
Progenitus2005
3 jaren geleden
Ik heb de emerge kaarten om Sunbird's Invocation te cheaten maar het is niet echt geweldig
Progenitus2005
3 jaren geleden
Maar wat vind je van de andere decks?
Sunitram
3 jaren geleden
Ik heb niet genoeg verstand van Pioneer en Legacy om erg zinnige dingen te zeggen over die decks; al bracht het Pioneer deck wel mooie herinneringen naar boven aan een oud Standard deck van me:



Het Commander deck ziet er leuk uit. Ik ben wel fan van Vaevictis Asmadi, the Dire. Ik zou wel iets meer rampen en wat meer inzetten op extra combats (meer combats = meer Vaevictis triggers) en niet iedereen is fan van de Annihilator Eldrazi, maar verder lijkt het mij een geinig deck
 bijgewerkt door Sunitram 3 jaren geleden
Progenitus2005
3 jaren geleden
ben nu bezig hiermee: kan iemand mij hiermee helpen. mijn mentor Sunitram bijvoorbeeld?
Sunitram
3 jaren geleden
Haha, ik zal er eens naar kijken zodra ik weer bij ben met mijn Commander huiswerk Hoop daar trouwens vanavond weer een update over te kunnen geven! Deze keer echt
TheRobinros
3 jaren geleden
De aller- allerbeste kaart in een Greater Good-deck is zonder enige twijfel Deathrender. Je gaat vrijwel direct door je deck heen als je voldoende creatures hebt en Thassa's Oracle gaat direct af, zonder dat removal ook maar iets doet. Dan wil je wel meer Eternal Witness-achtige effecten hebben. Ik had een tijd geleden een mooi deck met dit idee op de BoM gezet, maar ik geloof dat die inmiddels weer uit elkaar is.
Progenitus2005
3 jaren geleden
Toch is de beste kaart nu Ominous Seas gaat ietsje gegarandeerder, maar toch een goede suggestie
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top