Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Horde Magic

Left4Doner
2 jaren geleden
Geïnspireerd door MarcelN's betoog in de Wishlist topic, dacht ik; Laten we eens kijken wat de forumgebruikers allemaal hebben bedacht

Wie speelt Horde Magic? Welke Horde decks heb je gemaakt, en met hoeveel mensen speel je er meestal tegen?

Vooralsnog heb ik alleen een Zombie Horde deck gemaakt, dat best uitdagend is als ik in mn eentje speel en net iets te makkelijk voor twee spelers. Balancing is hard....

Daarnaast heb ik toekomstplannen voor een Goblin Horde en een groene 'nature/beesten' Horde.
MarcelN
2 jaren geleden
Nice! Leuk topic! Ik heb nog nooit tegen een horde deck gespeeld of er een gemaakt, maar ik ben benieuwd naar wat er rondwaart en wie weet raken mensen wel dusdanig geïnspireerd dat ze ermee aan de gang gaan!
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Ik heb heel lang een Zombie horde deck gehad, maar omdat ik eigenlijk niet zo vaak speel en dan vaak Commander met 5 man heb ik hem uit elkaar gehaald. Het is wel een erg leuke variant!
SceneFizza
2 jaren geleden
Nog niet eerder gespeeld, maar lijkt me best eens geinig voor de variatie. Ben wel benieuwd hoe dat speelt.
Timebug
2 jaren geleden
Topic op Salvation lijkt wel wat oud. Horen Blind Obedience en Imposing Sovereign bijvoorbeeld niet ook op die banlijst?
Luc
1 jaar geleden
Nog nooit van horde magic gehoord maar het klinkt wel echt heel vet. Ga zeker eens op verder onderzoek uit. Bedankt voor het bekend maken van deze variant.
Left4Doner
1 jaar geleden
Geen dank

@Timebug; tja, er zijn inmiddels heel veel kaarten die te veel of gewoon niks doen tegen het Horde deck. Die kan je tijdens het spelen gewoon cyclen.
Justian2002
1 jaar geleden
Wat zijn eigenlijk de regels van het maken van een horde deck? Like, maakt het uit welke kleuren ie gebruikt? Of mag ik elke kleur kaart erin doen die ik wil?
Left4Doner
1 jaar geleden
Het format is zo casual als het maar kan, dus dat is je eigen keuze. De meeste mensen vinden het wel het leukst om een bepaald thema aan te houden. Vaak is dat (zwarte) zombies, maar dat kan bijvoorbeeld ook 5colour Slivers zijn, of bv Humans in Mardu (RBW) colours.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top