Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Hulp met mijn eerste commander

Justian2002
2 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Ik heb ook een iets minder leuke tip

Ik denk dat je deck beter wordt als je kiest tussen Elves en Dino's .


Dan denk ik dat ik me moet gaan focussen op de elves, sinds ik er zeker van ben dat ik daarmee tof kan spelen
Justian2002
2 jaren geleden
update:
De dino's zijn uit het deck en gaan vervangen worden voor (hopelijk) sterkere kaarten

 bijgewerkt door Justian2002 2 jaren geleden
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Wirewood Lodge is nog een leuke toevoeging. Werkt niet met je Commander, maar goed, die ligt er ook niet altijd . En ik weet niet of je het weet, maar je Commander is heel erg duur geworden de afgelopen jaren .

Ik denk dat Heroic Intervention erg nuttig kan zijn. Leuk deck! Ga er vooral mee spelen en let op wat wel en niet goed werkt, kunnen we daar verder aan werken
Justian2002
2 jaren geleden
Wirewood Lodge gebruik ik in mijn casual Elven deck, wat ik een vrij prettige vind.
En ik begin ook mijn twijfels te krijgen over mijn huidige commander... Shroud is toch niet wat ik dacht dat het was
 bijgewerkt door Justian2002 2 jaren geleden
Justian2002
1 jaar geleden
Tis ondertussen een lange tijd geleden, maar ik dacht, in de zin van nostalgie, hier mijn resultaat van veel (heel veel) verbouwen en ombouwen.
Commander is veranderd van Ghalta, Primal Hunger, naar Eladamri, Lord of Leaves, vervolgens Abomination of Llanowar en is nu geëindigd bij Lathril, Blade of the Elves!

Ook de kleuren zijn flink veranderd. Waar ik begon met , ben ik nu gaan spelen!

En dan nu, met veel trots, presenteer ik mijn eerste deck versie 300!

MagnusMagicus
1 jaar geleden
Nice, dat ziet er wel uit alsof het door een paar iteraties heen is gegaan

Twee dingen die me opvielen:
1. Ik vond qua powerlevel You Happen On a Glade en High-Rise Sawjack opvallen. Die zijn echt vele malen minder goed dan de andere kaarten in het deck. Is er nog een specifieke reden dat je die speelt?
2. Ik mis wel erg mass removal. Je speelt In Garruk's Wake, en vooruit, Casualties of War. Maar ik denk dat dit echt wel wat weinig is. Soms sta je achter en moet je het bord kunnen resetten. Eerst wat bij me opkwam (maar hij is niet goedkoop, zowel in mana als euros...) is Kindred Dominance. Maar ik denk dat een simpele Nevinyrral's Disk ook al kan helpen.

Los daarvan: cool deckie!
Lavinius
1 jaar geleden
Een vervanging (goedkoper in euries en mana) voor de Kindred Dominance is Crippling Fear. De bonus is kleiner, maar best oké.
Justian2002
1 jaar geleden
Ik weet zelf eigenlijk ook niet waarom You Happen On a Glade speel… vind het wel een lekker veelzijdig kaartje! Wellicht dat ik die voor een Crippling Fear ga vervangen! (Heb er toch nog eentje liggen)

High-Rise Sawjack zit erin omdat ik het een van de betere reachers vind binnen de Elves. Deze kaart heeft vooralsnog wonderen verricht in mijn deck!
 bijgewerkt door Justian2002 1 jaar geleden
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Oh kijk, ik wist wel dat er nog een optie was . Dat doet me trouwens ook denken aan Elvish Dreadlord!

Maar die Sawjack is een 4/3 reach voor 3 mana als hij een flyer blockt....ik denk dat Ezuri's Archers, Thornweald Archer, Wildborn Preserver, Lys Alana Bowmaster, Varis, Silverymoon Ranger, en Dwynen, Gilt-Leaf Daen stukken interessanter zijn .
TheRobinros
1 jaar geleden
Als flyers echt zo'n probleem zijn, is er altijd nog Hurricane en iets van 10.000 varianten in groen toch?
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Da's geen Elf he
Justian2002
1 jaar geleden
Quote:
5 minuten geleden
Als flyers echt zo'n probleem zijn, is er altijd nog Hurricane en iets van 10.000 varianten in groen toch?


daarom zit Jagged-Scar Archers er ook in!
Justian2002
1 jaar geleden
Maar, ik moet zeggen, dat tot gister, You Happen On a Glade flink onder de radar heeft gevlogen! Die zit er al in sinds de commander Eladamri, Lord of Leaves was!
Misschien wel tijd om hem met pensioen te sturen nu (sorry Cultivate en Kodama's Reach, voor jullie geen pensioen!)
 bijgewerkt door Justian2002 1 jaar geleden
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Ik snap de toevoeging wel, het is een nuttige kaart, maar het is een (instant speed) Divination die alleen land pakt, of een (instant speed) duurdere Regrowth met beperkingen. Ik denk dat beide modi net niet goed genoeg zijn.
Gijsneus
1 jaar geleden
Quote:
59 minuten geleden
Ik snap de toevoeging wel, het is een nuttige kaart, maar het is een (instant speed) Divination die alleen land pakt, of een (instant speed) duurdere Regrowth met beperkingen. Ik denk dat beide modi net niet goed genoeg zijn.


Ik herinner mij dit deck van jou:
Prima kaart daarin lijkt me :-) Vond dit een heel leuk deck toentertijd. Wat vliegt de tijd...
 bijgewerkt door Gijsneus 1 jaar geleden
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Ja, in dat specifieke deck wil je land op hand, dus daar zou hij erg goed werken! Dat was een leuk deck. Deed vaak niet zo heel veel, maar als het wat deed oh boy! Altijd leuk om 9 Forests op de battlefield te hebben en dat ze elk tappen voor 9 mana .

Maar goed, laten we het vooral over het deck van Justian hebben, het is zijn topic ten slotte
Justian2002
1 jaar geleden
Vind het mooi om te zien dat iemand (ik in dit geval) in 1 jaar tijd zo ver kan komen!
Ben in bezit van atm 3 complete decks, 2 in aanbouw en ideeën voor nog eens 3 meer! Als je mij dit vorig jaar verteld zou hebben, had ik je niet gelooft
Lavinius
1 jaar geleden
Ik volg je. Ikzelf ben pas in maart dit jaar op het forum gekomen, en heb immens veel geleerd. Mijn decks waren vroeger singleton, zonder veel removal, en extreem traag. Ik heb geleerd om consistente engines te bouwen, die overal een antwoord op hebben, en waar minimaal 4 kaarten van 1 mana in zitten. De grote evolutie die ik heb doorgemaakt, die de community mij heeft doen doormaken, is groot, en het is mooi om dat te zien.
Justian2002
1 jaar geleden
Zeker! Zonder de communities van Magic zou ik nu niet drie hele goede decks hebbem, die redelijk consistent kunnen afgaan!
Justian2002
1 jaar geleden
Ohwja, en zoals nu! Zelfs na een jaar van continue verandering, is mijn deck nogmaals verbeterd met hulp van de community!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top