ik wil jullie om hulp vragen voor het bouwen van mijn Commander deck met Riku of Two Reflections aan het roer. Ik ben zelf heel gecharmeerd van thema deck's. Het Riku Commander deck zit ook weer een thema aan vast: Tweelingen. Ik ben zelf een tweeling (niet qua sterrenbeeld, maar een geboren tweeling) en hoe leuk is het om een casual Commander deck te maken/hebben met dit als thema (zijn er niet heel veel van volgens mij).
Zoals het thema al zegt, moeten het uitgangspunt zijn dat de naam van de kaart of het plaatje iets te maken heeft met Tweelingen. Hierin beperk ik mezelf al met heel veel kaarten, maar hoe moeilijk is het om nog een enigszins een leuk deck in elkaar te zetten.
Definitieve kaarten zijn natuurlijk nog helemaal niet zeker. Helaas weet ik ook nog niet welke kant ik op moet qua speeltyle, alleen het thema is definitief.
Mocht iemand een opmerking of tip hebben dan hoor ik het graag.
Laatste bericht is alweer een maand geleden, maar ik zag dat je deck nog geen 100 kaarten had en toen ik je bomspot las, kreeg ik een donkerbruin vermoeden dat wij oudklasgenoten zijn... En in dat geval nomineer ik Quasiduplicate als kaart die je erin moet stoppen