Hulp / Tips voor Commander deck Riku

Rathi_Dragon
4 maanden geleden
Beste Magiërs,

ik wil jullie om hulp vragen voor het bouwen van mijn Commander deck met Riku of Two Reflections aan het roer. Ik ben zelf heel gecharmeerd van thema deck's. Het Riku Commander deck zit ook weer een thema aan vast: Tweelingen. Ik ben zelf een tweeling (niet qua sterrenbeeld, maar een geboren tweeling) en hoe leuk is het om een casual Commander deck te maken/hebben met dit als thema (zijn er niet heel veel van volgens mij).

Zoals het thema al zegt, moeten het uitgangspunt zijn dat de naam van de kaart of het plaatje iets te maken heeft met Tweelingen. Hierin beperk ik mezelf al met heel veel kaarten, maar hoe moeilijk is het om nog een enigszins een leuk deck in elkaar te zetten.

Een eerste opzet van mijn deck is hier te vinden:
Definitieve kaarten zijn natuurlijk nog helemaal niet zeker. Helaas weet ik ook nog niet welke kant ik op moet qua speeltyle, alleen het thema is definitief.

Mocht iemand een opmerking of tip hebben dan hoor ik het graag.
Krabbel
4 maanden geleden
Stangg en Stangg, Echo Warrior komen zo bij me op
TheRobinros
4 maanden geleden
Dual Nature geeft ieder creature automatisch een tweeling, met wat fantasie?

Supercool idee, maar het lijkt me echt moeilijk er wat goeds voor te vinden dat ook nog werkt

Edit: Scryfall op de naam "twin" vond nog Adrix and Nev, Twincasters, Desolation Twin, Dragon-Style Twins, Dreadhorde Twins, Ghastbark Twins, Splinter Twin, Trueheart Twins, Twin Bolt, Twincast, Twinferno, Twinflame, Twinning Staff, lijken me allen ook wel enigszins on theme
 bijgewerkt door TheRobinros 4 maanden geleden
xEternalTears
4 maanden geleden
Rathi_Dragon
3 maanden geleden
Bedankt voor de input, hier ga ik zeker nog wel wat mee doen.

TheRobinros, het zal inderdaad niet makkelijk worden. Maar met dit deck moet gewoon leuk zijn om mee te spelen, en hoeft niet iedereen weg te blazen.

We zullen t.z.t. zien of het iets gaat worden,
piano
2 maanden geleden
Laatste bericht is alweer een maand geleden, maar ik zag dat je deck nog geen 100 kaarten had en toen ik je bomspot las, kreeg ik een donkerbruin vermoeden dat wij oudklasgenoten zijn... En in dat geval nomineer ik Quasiduplicate als kaart die je erin moet stoppen

Hier nog wat kaarten om te bekijken:
Progenitor Mimic, Mirror Image, Mercurial Pretender
Vesuvan Shapeshifter, Second Harvest, Double Major
Rage Reflection, Clone Legion, Visions of Duplicity
Rathi_Dragon
2 maanden geleden
Hoi Piano,

Bedankt voor je input. Ik ben beetje bij beetje het deck aan het vormgeven. Hier kan ik wel wat mee.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal AfterPay Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL