Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Is er hier iemand die kaarten kan alteren

Sanderdl
5 jaren geleden
Zoals de titel vast al doet vermoeden, zoek ik iemand om een kaart te alteren. Ik heb namelijk een Captain Sisay die - op zijn zachts gezegd - er nogal bagger uitziet. Toch zou ik haar graag als commander gaan spelen en dan zou het fijn zijn als ze er een beetje cool/toonbaar uitziet. Dus hoop ik dat iemand de kaart kan alteren zodat de grootste lelijkheden weg zijn. Het is waarschijnlijk een longshot, maar het enige dat ik zo 1-2-3 kan bedenk dat misschien werkt.
nielsvd
5 jaren geleden
Volgens mij alteren Romero74 en StanleyW kaarten. Je zou ze eens een berichtje kunnen sturen met jou vraag.
Gijsneus
5 jaren geleden
Ik heb twee alters van StanleyW waar ik heel erg tevreden mee ben. Vriendelijke kerel ook.
StanleyW
5 jaren geleden
Ik alter inderdaad kaarten! Toevallig ook al eens een Sisay gedaan: http://tappedout.net/alter/6619/.
Heb je een foto van de kaart? Dan kan ik inschatten of er inderdaad wat van te maken valt.

Overigens heb ik het nu wel redelijk druk met werk en heb ik nog een aardige lijst aan alters te maken, dus het kan wel een maandje of twee duren voordat ik er tijd voor heb

Sanderdl
5 jaren geleden
Quote:
21 uur geleden
Ik alter inderdaad kaarten! Toevallig ook al eens een Sisay gedaan: http://tappedout.net/alter/6619/.
Heb je een foto van de kaart? Dan kan ik inschatten of er inderdaad wat van te maken valt.

Overigens heb ik het nu wel redelijk druk met werk en heb ik nog een aardige lijst aan alters te maken, dus het kan wel een maandje of twee duren voordat ik er tijd voor heb





Die Sisay is je mooi gelukt. Complimenten. Ik zal zo even een foto maken.

In ieder geval bedankt voor de reacties.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top