Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

japanse alternate art planeswalkers

nielsbap
4 jaren geleden
https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/japanese-alternate-art-planeswalkers-2019-04-22?fbclid=

"These alternate versions appear randomly in Japanese-language War of the Spark boosters, replacing the regular version of the planeswalker in the pack 50% of the time. We've made Japanese boosters available to retailers around the world, so you can find them nearby wherever you live.

These cards will also be available in Wizards Play Network promo packs during the Core Set 2020 play season, appearing in roughly 1:4 of packs. The alternate-art planeswalkers have only been printed in Japanese, but will appear in promo packs around the world."

ik vindt ze er erg indrukwekkend uitzien maar wat wordt er bedoelt met het bovenstaande. wat zijn "Wizards Play Network Promo Packs"
 bijgewerkt door nielsbap 4 jaren geleden
AncientOne
4 jaren geleden
Dat ziet er echt verschikkelijk lelijk uit!
Manga en MtG horen echt niet samen te gaan...
Met name die Liliana... Dat plaatje is notabene door meerdere mensen goedgekeurd...
Wat een wansmaak...
BluezamX
4 jaren geleden
Ik vind Karn en Tamiyo nog best vet, maar ben over het algemeen geen fan van anime / manga art. Verpest voor mij door de ween cultuur denk ik. Met Ancient One eens, deze ga ik vermijden.

Plus, ook een beetje onhandig om opeens een Japanse PW tegenover je te hebben. Moet ik weer gaan Googlen om zeker te weten dat de kaart werkt zoals wordt gezegd
Dordledum
4 jaren geleden
Ik vind sommige best leuk, met name Karn is mooi. Als ze engelse kaarten met deze arts zouden drukken zou ik nog wel geinteresseerd zijn in een aantal.

Over het algemeen geen fijne trend, speciale versies voor speciale gebieden.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Wat een gezeur mensen . Als je ze niet mooi vindt moet je er niet mee spelen, het is nket lokaal want de boosters zijn overal verkrijgbaar en je gaat echt snel genoeg weten wat die paar walkers die Constructed speelbaar zijn doen.

Wees blij dat ze iets extra's hebben bedacht! Sure, deze is dan niet voor jou, maar een volgende vast weer wel.
Dordledum
4 jaren geleden
Ik zou het zelf erg leuk gevonden hebben als ze alternate arts met die glas in lood plaatjes hadden gemaakt trouwens.
burtyoungsters
4 jaren geleden
Ik vind ze prachtig. Juist die Liliana ook
Gaat Bazaar deze ook verkopen?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ze gaan in ieder geval op de site komen, daar ga ik binnenkort voor zorgen . En aangezien ze in boosters zitten die de Bazaar ook gaat krijgen (dat is in ieder geval de bedoeling), lijkt het daar wel op ja. Maar ik ga daar niet over, dus neem het vooral niet van mij aan
Dordledum
4 jaren geleden
Even voor de goede orde, ze zijn toch alleen in het Japans en in Japanse boosters beschikbaar?

Quote:
4 uren geleden

These cards will also be available in Wizards Play Network promo packs during the Core Set 2020 play season, appearing in roughly 1:4 of packs. The alternate-art planeswalkers have only been printed in Japanese, but will appear in promo packs around the world."

ik vindt ze er erg indrukwekkend uitzien maar wat wordt er bedoelt met het bovenstaande. wat zijn "Wizards Play Network Promo Packs"


Nog steeds een goede vraag: wat zijn "Wizards Play Network Promo Packs"?
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
nielsbap
4 jaren geleden
ik heb van een whatsapp groep begrepen (na dat ik deze post geplaatst had) dat het packs worden die de plak vervangen van fnm promo's als ik het goed begrepen heb. vanaf core 2020 af aan
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Dat zijn volgens mij packs met 4 kaarten die op LGS toernooien als prijzen uitgedeeld kunnen worden. Is al eerder gebeurd.

Volgens mij gaan FNM promo's toch niet vervangen worden? Er was al genoeg backlash dat het tokens waren, en de nieuwe promo's met dat alternate frame zijn best populair.

Wel dus:

https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/introducing-new-wizards-play-network-2019-03-12
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden
BuidingMage
4 jaren geleden
Komen er ook foils van?
Magicfreak
4 jaren geleden
Quote:
28 minuten geleden
Komen er ook foils van?


Ik neem aan van wel...?
Timt89
4 jaren geleden
Vooral die van Liliana is verschrikkelijk lelijk, rest valt wel mee
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Het is wel waarschijnlijk, maar nog niets is daarover bekend gemaakt.
Maarten94
4 jaren geleden
Gaan deze nog op de site komen? Voor alsnog zijn ze er nog niet toch?

Quote:
2 maanden geleden
Ze gaan in ieder geval op de site komen, daar ga ik binnenkort voor zorgen . En aangezien ze in boosters zitten die de Bazaar ook gaat krijgen (dat is in ieder geval de bedoeling), lijkt het daar wel op ja. Maar ik ga daar niet over, dus neem het vooral niet van mij aan
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top