Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Jouw Secret Shame kaart

MagnusMagicus
7 jaren geleden
Je kent het vast wel. Er is zo'n Magickaart waarvan je echt wel weet dat hij niet goed is, of alleen tegen een heel specifiek deck, of de art is zoooo cool...je weet dat je hem niet moet spelen, maar elke keer beland hij toch weer in je deck, of je hebt er juist een deck omheen gebouwd.


De mijn is denk ik wel de Mutant Antilope God, ook bekend als de Sand Elemental Zombie....



Ik ben me bijzonder bewust van het feit dat het een veredelde Giant Octopus is, maar toch moest ik een Commander deck bouwen met deze Fish Goat Warrior als Commander (en het werkt nog redelijk ook! ).

Ik spaar bijvoorbeeld ook Lord Magnus, maar die heb ik niet in decks zitten. Maar Mr. Ultimus...jij bent mijn (not so) Secret Shame!

Wat is jouw Secret Shame Magickaart?
Airclever
7 jaren geleden
Ik heb modern decks om Kiora, Master of the Depths en Narset Transcendent heen gebouwt, dus ik ben sowieso van de aparte zaakjes.

Maar mijn absolute liefde blijft Gods Willing, die nog steeds foil in mijn Kaalia commander deck zit...
 bijgewerkt door Airclever 7 jaren geleden
nielsvd
7 jaren geleden
Na jaren heb ik eindelijk een legitieme rede gevonden om de eekhoorn te spelen.
in EDH. Werkt best oké in mijn Jarad, Golgari Lich Lord edh
 bijgewerkt door nielsvd 7 jaren geleden
bartist
7 jaren geleden
Weet niet echt of ik het een shame-kaart wil noemen, maar ik vind ieder aspect van mijn favoriete kaart geweldig!

Ben hem tegengekomen tijdens de zoektocht om iets tegen flyers te doen voor mn Borborygmos Enraged EDH, en ik ben fan van ieder aspect!
De art heeft zoveel detail dat ik blijf genieten van ieder detail die ik nieuw kan vinden, en de flavortekst is vaag en hilarisch XD
of hij goed is... waarschijnlijk niet, maar dat is gelukkig niet altijd een vereiste
Dordledum
7 jaren geleden
Ik vind
echt heel leuk om te spelen. Is het een shame-kaart? Waarschijnlijk niet.
Waus
7 jaren geleden
Ik denk dat de mijne is:


Niet zeker tho, ik speel eigenlijk voornamelijk alleen maar powerhouse kaarten hahaha.. mijn kaartkeuze word laatste tijd ook alleen maar meer naar dan naar.

Ik heb wel een waslijst met kaarten die in een topic "Deze kaarten zijn gehaat als je ze speelt" passen.
 bijgewerkt door Waus 7 jaren geleden
StanleyW
7 jaren geleden
Ik ben fan van Phyrexians, dus ik speel af en toe Phyrexian Portal. Geen goede kaart maar wel stoer en thematisch

En verder ben ik heel erg fan van Commander Rakdos the Defiler, die altijd voor paniek en chaos aan beide kanten van het speelbord zorgt xD
Sunitram
7 jaren geleden
Ik heb een commander deck rondom Mannichi, the Fevered Dream waarin creatures als Scoria Elemental, Cobblebrute en Glass Golem een grote rol spelen. Veel schuldiger worden pleziertjes denk ik niet

Twigwalker
7 jaren geleden
Die van mijzelf zou ik zo snel niet weten, maar die van SerraAngel22 is, je raad het al:
Morph
7 jaren geleden


Hij is niet goed maar ik ben groot fan van Quinton Hoovers art. Zo stoer.

Hoop stiekem dat ik deze als avatar kan kiezen op de nieuwe site
hallowman3
7 jaren geleden
Krenko, Mob Boss, Lekker kaartje maakt veel ventjes, heeft een harde tik op z'n groene neus gehad en is een goblin.
Nerfy
7 jaren geleden
Ik denk zo'n 15 jaar geleden propte ik in al mijn multiplayer decks

Mijn tegenstanders waren veel te bang dus hielden de hele tijd kaarten op hand waardoor ik iets meer advantage had vóórdat ik hem speelde.
(En nadat ik hem speelde hoopte ik op een beetje geluk)
Ik speelde hem zoveel, dat ze eromheen gingen spelen ook al zat hij soms niet in een deck
Epiphanes
7 jaren geleden
Mij guilty pleasure is absoluut

De kaart zit in mijn Zedruu the Greathearted EDH deck. Past wel in het thema volgens mij
robbertvanderkleij
7 jaren geleden
Spiritmonger probeer ik in elk deck in die kleuren te duwen, zodra ik de kans krijg. Verder wel een goeie kaart. Mijn guilty pleasure is Citadel of Pain, wat sinds de afschaffing van manaburn een gigantisch slechte kaart is (daarvoor ook al niet heel erg goed). Daarnaast heb ik ook lang een deck gehad dat gebouwd was rond Necra Sanctuary...
paul23
7 jaren geleden
Mijn allereerste kaart die ik in een draft heb gepakt:


Bleek te duur te zijn om te gebruiken (Vooral als je alles in die prijs categorie sniped). Maar ik wil echt nog een keer om het effect heen bouwen, liefsts in een NIET commander deck.
beany
7 jaren geleden
gewoon een Crypt Ghast dan heb je hem op beurt 5
 bijgewerkt door beany 7 jaren geleden
kolonelnick
7 jaren geleden
alles waar een paard op staat. ik heb ook een best wel serieus casual paarden deck hier ergens liggen.
AncientOne
7 jaren geleden

Vlak voor de prerelease van Planeshift ben ik weer Magic gaan spelen, na het sinds 4th Edition/Ice Age alleen maar verzameld te hebben (had daarvoor maar een paar potjes gespeeld in 1995).
Toen leek Void (die net was uitgekomen bij Invasion) mij een GEWELDIG goeie kaart en heb zo ongeveer elke Void die ik kon draften/ruilen/kopen opgepikt.
Ik heb er ooit ruim 30 gehad, en nog steeds heb ik er 21 over, waarvan 19 uit Invasion (ik kon het niet laten om er ook 2 uit Time Spiral op te pikken) (en stiekem wil er ook eentje uit Eternal Masters)...
 bijgewerkt door AncientOne 7 jaren geleden
Sunitram
7 jaren geleden
Quote:
robbertvanderkleij 10-06-2016 om 11:26
Spiritmonger probeer ik in elk deck in die kleuren te duwen, zodra ik de kans krijg. Verder wel een goeie kaart. Mijn guilty pleasure is Citadel of Pain, wat sinds de afschaffing van manaburn een gigantisch slechte kaart is (daarvoor ook al niet heel erg goed). Daarnaast heb ik ook lang een deck gehad dat gebouwd was rond Necra Sanctuary...


Citadel of Pain wordt anders hilarisch met een Storm Cauldron op het veld
mmmarkk01
7 jaren geleden
Baron Sengir ik hoop nog steeds dat ie weer opduikt in een expansion! De vampier onder de vampieren!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top