Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Kaarten met vergelijkbaar effect als Haakon, Stromgald Scour

Wodi!
3 jaren geleden
Voor mijn changeling deck ben ik op zoek naar kaarten die net als Haakon, Stromgald Scourge je kaarten van een specifiek type uit je graveyard laat spelen. Iemand suggesties voor kaarten met een vergelijkend effect? Kleur maakt niet uit.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Niet echt

Abandoned Sarcophagus, Back from the Brink, Bloodbond March, Chainer, Nightmare Adept, Gisa and Geralf, Havengul Lich, Idol of Endurance, Karador, Ghost Chieftain, Kethis, the Hidden Hand, Magus of the Will, Liliana, Untouched by Death....alles lijkt er een beetje op, maar nee, Haakon is relatief uniek

Ashes of the Fallen zorgt wel dat je non-changelings non-knights in je graveyard wel Knights worden. Maar ja, dat doet Maskwood Nexus beter.
Blasty
3 jaren geleden
Horde of Notions komt nog bij me op.
Wodi!
3 jaren geleden
Bedankt voor de reacties. Horde of Notions is idd ook onderdeel van het deck. Ik zoek een manier om tribal instants en sorceries te kunnen hergebruiken. Een kaart als Crib Swap kan ik via Haakon oneindig opnieuw spelen. Maar dat is een tribal shapeshifter (dus knight). Andere tribal spells zijn faerie of wizard of iets anders en dus niet via Haakon terug te halen. Ik dacht eerst dat ik dat kon omzeilen door Maskwood Nexus en Conspiracy te gebruiken, maar die werken alleen voor creatures.

Iemand een tip?
Blasty
3 jaren geleden
Oneindig spells blijven casten, zie Retrace en Buyback bijvoorbeeld, geen hoepels nodig
offspring
3 jaren geleden
Ik denk dat ik wel een antwoord heb, maar niet het antwoord dat je wilt horen: de kaart die je zoekt, is er niet. Ik speel al een paar jaar een changelings deck dat volgens mij aardig in de richting zit waarin jij denkt, en Haakon, Stromgald Scourge is inderdaad een van de sterkste kaarten. Het zou mooi zijn als er meer tribes zouden zijn met dit effect - maar ze zijn er niet. Wat het dichtst in de buurt komt is waarschijnlijk Myr Reservoir.
Wodi!
3 jaren geleden
offspring gaaf deck! Ik zie wel wat gelijkenis met mijn deck, moet de decklijst maar eens online zetten (stuur je tzt wel een pm). Ik zie bij jou veel, veel creatures en weinig spells. Jij hebt geen Conspiracy in je deck zie ik. Heb jij genoeg aan Maskwood Nexus en Arcane Adaptation?

Ik zou graag Sage's Dousing, Tarfire, Faerie Trickery, Notorious Throng en Elvish Promenade er in gooien en die dan proberen te "hergebruiken" zoals met de crib swap - haakon combo. Maar ik vergiste mij dus dat al die spells geen shapeshifters zijn en niet worden beinvloed voor Maskwood Nexus, Conspiracy en Arcane Adaptation. Misschien dan die spells toch maar weg laten, en iets anders bedenken (of net als jij meer creatures!
offspring
3 jaren geleden
Ik zet dit gesprek even voort in het deckcommentaar onder het decklist in je profiel. Denk dat het daar meer thuis hoort dan in het algemene forum :-).
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 8 posts
  • Laatste post offspring 3 jaren geleden
  • Gemaakt door Wodi! 3 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top