Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Keyforge

Luc
4 jaren geleden
Hallo allemaal,

Er zal vast een eerder topic zijn over dit onderwerp maar die kon ik niet meteen vinden.

Ik heb de volgende vraag m.b.t. Keyforge:
Heeft iemand een goede tip wat je i.p.v. de "officiële" tokens kunt gebruiken?
Ik bedoel dus de keys/amber/chains e.d.

Ik ben zowel op zoek naar goede doe-het-zelf ideeën maar ook kant-en-klare producten die je ergens kunt bestellen.

Alvast bedankt voor jullie reactie!
MagnusMagicus
4 jaren geleden
De Bazaar heeft Chain trackers en als prijzen bij Keyforge tournooitjes worden ook keys en amber tokens uitgedeeld. Verder zitten er ook wat van dat soort dingen in de Keyforge Starter Sets.

Los daarvan kun je op Etsy eens rondneuzen, er is genoeg aanbod. Ik kan in ieder geval StrategicDino aanraden: https://www.etsy.com/nl/shop/StrategicDino . Betrouwbaar en mooi.
Luc
4 jaren geleden
Thanks voor je reactie Magnus, zag de chain trackers inderdaad op de site staan.
Starterset zou een optie zijn, maar de tokens op etsy zien er ook heel cool uit.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Het ligt eraan wat je wil. Ik heb zelf ook wel naar de tokens op Etsy gekeken en die zijn echt heel cool, maar ook best prijzig want je wil er wel genoeg van alle soorten hebben. De starterset heeft kartonnen tokens, maar die doen ook hun werk en zijn niet duur . Dus wat je wil!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 4 posts
  • Laatste post MagnusMagicus 4 jaren geleden
  • Gemaakt door Luc 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top