land gebruik

center-49
2 maanden geleden
ik heb vraag over bijvoorbeeld pitiless gorgon
zie je een logo staan.

moet je dan alleen spelen als je een golgari guildgate en dergelijke landjes ?
Thedouwegames
2 maanden geleden
nee, dat staat voor of of mana, dus het maakt niet uit welke van de 2 je gebruikt
 bijgewerkt door Jeff 2 maanden geleden (Geen dubbelposts AJB, edit volgende keer gewoon je post.)
Blasty
2 maanden geleden
Klopt. Je kan deze in een mono-groen deck spelen maar ook in een mono-zwart deck.

Je betaalt:
of
of

 bijgewerkt door Blasty 2 maanden geleden
Shish
2 maanden geleden
Je mag inderdaad zelf kiezen of je hier groene mana of zwarte mana voor gebruikt, het kan ook allebei natuurlijk. Dus stel je hebt 3 forests, kan je die drie tappen om Pitiless Gorgon te casten, dit kan ook met 3 swamps, of met bijvoorbeeld een swamp en 2 forests, etc.
center-49
2 maanden geleden
dank jullie voor de hulp

zijn er toevallig ook mensen die in rotterdam zuid en ook spelen ?
 bijgewerkt door Jeff 2 maanden geleden (Geen dubbelposts AJB, edit volgende keer gewoon je post.)
Shish
2 maanden geleden
Daarvoor kan je misschien makkelijker een forum voor openen (of zoeken) onder "Evenementen" om te kijken voor een speelgroep in Rotterdam (Zuid).
center-49
2 maanden geleden
zijn er dan ook full art landjes te verkrijgen in NL?
thewoodcutter
2 maanden geleden
Zekers, kijk maar eens bij Battle for Zendikar, Zendikar of Amonkhet/Hour of Devastation, bijvoorbeeld Island
center-49
2 maanden geleden
dank je wel voor de hulp
n4ppy
2 maanden geleden
is zogenaamde hybrid mana, zoals aangegeven het mag betaald worden met een van beide kleuren.
Het betekend ook dat deze kaart zowel als is
Dus An-Havva Constable ziet het als een green creature en Bad Moon geeft de bonus want het is een black creature.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 10 posts
  • Laatste post n4ppy 2 maanden geleden
  • Gemaakt door center-49 2 maanden geleden
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top