Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Leukste boosters Chaos Sealed?

BluezamX
3 jaren geleden
Aangezien we niet erg warm lopen voor Strixhaven besloten om met 3 vrienden een eigen Chaos Sealed te doen; regel allemaal 6 boosters voor 40 euro en daar gaan we dan mee spelen! Veel "dezelfde" sets worden minder gewaardeerd (aankomen met bijvoorbeeld), en iedere booster moet uniek zijn.

Nu mijn vraag aan het BoM forum; wat zijn leuke boosters om te gebruiken? Ik wou gaan voor boosters met een beetje leuke pulls, en kwam toen uit op
Core 2021 3,25
Khans of Tarkir 3,95
Double Masters 12,95
Commander Legends 4,75
Strixhaven Set Booster 4,25
Battlebond 4,95
Totaal ongeveer 34 euro. Ik zat te denken om de Battlebond booster te vervangen voor nog een Masters booster, maar ik moet nog even kijken hoe en wat.

Dus, wat zijn jullie ervaringen? Packs die je ziet als must have bij zoiets? Laat de ideeën maar komen!
Rody
3 jaren geleden
Als je chaos sealed gaat doen kan een Mystery Booster natuurlijk niet ontbreken. Dat is al chaos in een pakje en ook kans op leuke pulls.
Veekeren
3 jaren geleden
Ik kan niet echt zeggen of het veel uitmaakt, maar er van uitgaande dat je 1v1 gaat spelen: zowel Battlebond als Commander Legends zijn daar qua set-design niet per se op gericht. Ik denk dat ik ervoor zou kiezen die te vervangen door Mystery Booster of War of the Spark.
Timebug
3 jaren geleden
Ik weet niet zeker hoe het zit met de battlebonds booster, maar let op dat in de commander legends booster meer dan 15 kaarten zitten. Ook dit gaat niet helemaal lekker met de rest van de draft vermoed ik.
BluezamX
3 jaren geleden
Quote:
23 uren geleden
Als je chaos sealed gaat doen kan een Mystery Booster natuurlijk niet ontbreken. Dat is al chaos in een pakje en ook kans op leuke pulls.


Hmm, inderdaad.
Edit: Ivm boosterprijs is deze het helaas niet geworden s

Quote:
8 uren geleden
Ik kan niet echt zeggen of het veel uitmaakt, maar er van uitgaande dat je 1v1 gaat spelen: zowel Battlebond als Commander Legends zijn daar qua set-design niet per se op gericht. Ik denk dat ik ervoor zou kiezen die te vervangen door Mystery Booster of War of the Spark.


Goeie! Veel Battlebond is inderdaad niet gericht voor solo-spel. We spelen in 1v1v1, dus dan wil je niet je enemies iets geven.

Quote:
6 uren geleden
Ik weet niet zeker hoe het zit met de battlebonds booster, maar let op dat in de commander legends booster meer dan 15 kaarten zitten. Ook dit gaat niet helemaal lekker met de rest van de draft vermoed ik.


We gaan sealed spelen, dus dit zal geen enorm probleem zijn denk ik. En er is niet afgesproken dat het niet mag! 1 Collector booster en 5x de goedkoopsten mag bijvoorbeeld ook, dan heb je lekker veel rares om omheen te bouwen.

Edit:
Er is spontaan besloten 8 boosters te doen voor 40 piek om de kans op coherentie te verhogen tussen alle meuk.
De nieuwe lijst:

Core 2021 3,25
Throne of Eldraine 3,50
Ravnica Allegiance 3,50
Guilds of Ravnica 3,50
Khans of Tarkir 3,95
Strixhaven Set Booster 4,25
Commander Legends 4,75
Double Masters 12,95

Totaal 39,65

Zo heb ik met de Double Masters & Commander Legends extra kans op bombs voor het slomere format, met Guilds of Ravnica / Ravnica Allegiance wat duo color opties om in te vullen, kans op de leuke kaarten uit C21 en ELD, een paar nieuwe kaartjes uit Strixhaven, en met Khans / Ravnica ook wat kans om leuke landjes te openen voor de eigen verzameling. Ik ben helemaal ready!
 bijgewerkt door BluezamX 3 jaren geleden
SceneFizza
3 jaren geleden
Klinkt me als een goed bekeken combo.
Eens kijken of ik mijn speelgroep eens kan verleiden tot vergelijkbare games.
BluezamX
3 jaren geleden
Nou, gister gespeeld en het was erg leuk!
Ik weet niet meer exact welke boosters iedereen had, maar uiteindelijk speelden we:

Ik: Dimir control met oa Thoughtseize! en Grim Tutor!. Doel van het deck was om opponent's in de early game te verzwakken met wat removal en discard, en in de late game te winnen met grote creatures. Echter hadden mijn opponent's grotere creatures, dus werkte dit niet helemaal

Op1: Bant goodstuff met counterspells, een aantal flyers en Multani, Yavimaya's Avatar. Had het grootste deel van de games de overhand door flying pressure en andere grote kaarten, zoals een Maelstrom Colossus.

Op2: Volgens mij Simic goodstuff, met counterspells, veeeel draw effecten en een Laboratory Maniac! Heeft er helaas geen enkele keer mee gewonnen.

Na 2 games aardig te verliezen pakte ik een tweede deck erbij, Naya Trample. Door turn 2 een Pentad Prism te spelen kon ik turn 3 een Crimson Fleet Commodore neerleggen, al snel opgevolgd door een Colossal Dreadmaw. Ik wou OP1 doden met Garenbrig Carver + Soul's Fire op de Dreadmaw, maar moest helaas Soul's Fire eerder gebruiken om OP2 dood te schieten toen deze removal wou spelen.

Al met al een hele leuke middag, zeker na een paar maanden geen IRL MTG te hebben gespeeld!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 7 posts
  • Laatste post BluezamX 3 jaren geleden
  • Gemaakt door BluezamX 3 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top