Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Magic Companion

Dordledum
3 jaren geleden
ik zag net het artikel over de Companion op de Wizards website en heb het maar gedownload. Gaat de BoM deze ook gebruiken bij In store events?
Rody
3 jaren geleden
Het is zeker de bedoeling deze te gaan gebruiken. Wanneer precies hangt nog af van de bijbehorende toernooisoftware. Die is nu nog in alpha dus werkt nog niet helemaal optimaal.
Dordledum
3 jaren geleden
Cool, het ziet er wel handig uit (als het werkt!)
Awvanzijl
3 jaren geleden
Ik heb ook even gekeken, omdat ik voor een aantal vrienden sealed toernooitjes organiseer, die we via Whatsapp spelen. Maar ik begrijp de mogelijkheden niet goed. Het lijkt of ik geen opties krijg om de hoeveelheid matches en de competitie vorm in te vullen. De app creëert gewoon drie rondes en verder niet.

Dit product is niet voor ons, geloof ik...
BluezamX
3 jaren geleden
Ik ben met de lifetracker erg blij, want die lijkt een stuk beter dan Lifelinker (niet dat dat moeilijk is), maar tegelijkertijd vind ik de release ook enorm jammer, want ik werk al een half jaar in mijn vrije tijd aan een eigen MtG Companion app, die ik in augustus / september wou gaan testen & releasen, dus dit haalt daar wel een beetje de shine vanaf
Dordledum
3 jaren geleden
Quote:
38 minuten geleden
Ik ben met de lifetracker erg blij, want die lijkt een stuk beter dan Lifelinker (niet dat dat moeilijk is), maar tegelijkertijd vind ik de release ook enorm jammer, want ik werk al een half jaar in mijn vrije tijd aan een eigen MtG Companion app, die ik in augustus / september wou gaan testen & releasen, dus dit haalt daar wel een beetje de shine vanaf


Dit kan geen verrassing zijn toch? Al een poosje "in the works".
BluezamX
3 jaren geleden
Quote:
15 minuten geleden
Quote:
53 minuten geleden
Ik ben met de lifetracker erg blij, want die lijkt een stuk beter dan Lifelinker (niet dat dat moeilijk is), maar tegelijkertijd vind ik de release ook enorm jammer, want ik werk al een half jaar in mijn vrije tijd aan een eigen MtG Companion app, die ik in augustus / september wou gaan testen & releasen, dus dit haalt daar wel een beetje de shine vanaf


Dit kan geen verrassing zijn toch? Al een poosje "in the works".


Ik had geen idee dat ze ermee bezig waren om eerlijk te zijn. Then again, ik heb er al wat dingen inzitten die ik hier niet zie, zoals kaarten opzoeken en zo.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top