Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Magic in tijden van COVID-19

Roks1983
4 jaren geleden
Vanavond met een maat 1 tegen 1 commander gespeeld via Whatsapp video bellen. Allebei een standaard gemaakt om onze telefoon op te leggen en gaan. Uiteraard kan het altijd beter, maar vier games gespeeld in 2,5 uur. Het werd alleen wat lastig toen It That Betrays ging aanvallen
offspring
4 jaren geleden
Was mooi! Twee leuke potten gespeeld en we gaan hier tijdens de komende weken absoluut vaker gebruik van maken. Tnx voor de tips, wij zijn fan!
Triskelion88
4 jaren geleden
Voor degene met een iPhone EpocCam is een prima webcam app met kwalitatief goed beeld werkt met hangouts, Skype, hangouts.meet(betaalde Versie), wereby etc is gratis maar kan ook betaald voor betere kwaliteit vind het zelf tot nu toe niet nodig.

Als mensen zin hebben om een potje commander os93/94 of oathbreaker te spelen let me know
1maarten1
4 jaren geleden
Ik las in het bericht van WotC ook het volgende:

Second, from now until at least June 1, we are allowing local game stores to take admission fees—up to $10—for tournaments they run on MTG Arena. Make sure you're connected with your local game store online and then check to see if they'll be running any digital tournaments during this time.

Zal de Bazaar ook toernooitjes op Arena organiseren? Ik namelijk zeker interesse hebben in een Brawl of Historic Brawl toernooitje !
Ralf
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Ik las in het bericht van WotC ook het volgende:

Second, from now until at least June 1, we are allowing local game stores to take admission fees—up to $10—for tournaments they run on MTG Arena. Make sure you're connected with your local game store online and then check to see if they'll be running any digital tournaments during this time.

Zal de Bazaar ook toernooitjes op Arena organiseren? Ik namelijk zeker interesse hebben in een Brawl of Historic Brawl toernooitje !


Absoluut! Hier vind je de aankondigingen en meer informatie:

- 27-03 FNM at Home - Magic Arena Challenger Decks
- 03-04 FNM at Home - Magic Arena All Access
- 10-04 FNM at Home - Magic Arena Historic Brawl
Nissa333
4 jaren geleden
Doet BOM ook mee aan de MTG Arena acties voor FNM? Oftewel kan ik mijn game laten zien om een sleeve te verdienen

Ho excuus ik heb het laatse bericht niet gezien
 bijgewerkt door Nissa333 4 jaren geleden (Niet goed gelezen)
Nissa333
3 jaren geleden
Doet de Bazaar ook mee aan het initiatief van Wizards om Arena codes te geven aan mensen de mensen die deelnamen aan de Ikoria prerealese?

Zoals hier in beschreven:
Link
 bijgewerkt door Nissa333 3 jaren geleden
sven4president
3 jaren geleden
Ik vind zelf Untap.in een hele fijne site. Afgelopen week voor het eerst geprobeerd, je kan zo je lijst van Tappedout importeren. Je moet alle handelingen zelf doen zoals dat ook in het echt gaat.

Het is wel even wennen.
Dordledum
3 jaren geleden
Hoe werkt dit? Hoe "connect" ik met mijn "local store"? Denk dat ik vrijdag wel op Arena te vinden ben,

-------------------------------------

FNM @ Home Updates

Ensuring the health and wellbeing of our employees, fans, and partners remains our top priority, and we will be continuing to support local communities and stores from the safe distance of online play. In addition to other key initiatives, we'll be continuing our FNM @ Home events into the month of May:

April 17: Ikoria: Lair of Behemoths Lair (play any event to be eligible to receive a reward from your local game store)
April 24: Singleton
May 1: Artisan
May 8: Pauper
May 15: Historic Brawl

As before, these events will have no in-game entry fee and will reward rare or mythic rare individual card rewards (ICRs) for your first and second win. For those of you who connect with your participating WPN stores, you'll also be eligible to receive an additional promotional code that can be redeemed for extra in-game rewards. Starting with the April game update, these will be in the form of a MTG Arena Promo Pack code, inspired by the (you guessed it) promo packs you receive at your local store.
MrHypochondria
3 jaren geleden
De Three Card League is leuke toevoeging aan FNM met je gewonnen boosters! Inderdaad ook erg leuk om via videobellen tegen elkaar te spelen.
Dordledum
3 jaren geleden
Al bekend of jullie binnenkort weer verkooplijsten accepteren?
center-49
3 jaren geleden
wat betekend 1 juni/juli voor jullie ?
Coen333
3 jaren geleden
Quote:
1 maand geleden
Al bekend of jullie binnenkort weer verkooplijsten accepteren?

Kan je op dit moment geen kaarten opsturen om te verkopen?
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Jazeker wel! Een maand geleden was er maar een kleine bezetting in de winkel van de Bazaar, maar inmiddels is de inkoopmodule allang weer online en kun je zeker wel kaarten opsturen om te verkopen!
Coen333
3 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Jazeker wel! Een maand geleden was er maar een kleine bezetting in de winkel van de Bazaar, maar inmiddels is de inkoopmodule allang weer online en kun je zeker wel kaarten opsturen om te verkopen!

Mooi, dan ga ik dat van de week eens even doen. Bedankt voor het snelle antwoord.

Meer relevant ontopic:
.
Morgen ga ik voor het eerst weer met meer dan 1 tegenstander spelen. Op 1,5M afstand in de tuin. Afgelopen maanden wel af en toe 1 tegen 1 binnen met afstand gedaan.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 3 jaren geleden (Niet dubbelposten graag: je kunt je eigen post editen :))
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Spannend! Goed dat je afstand houdt. Doe voorzichtig!

Ik ben nog extreem voorzichtig, maar ik val zelf in een risicogroep, mijn vrouw in meerdere en ik heb een baby van nog geen 4 maanden die nog geen immuunsysteem heeft opgebouwd. Ik speel nu enkel via Whatsapp (foto's maken elke beurt) .
Dordledum
3 jaren geleden
Na maanden online, gaat binnenkort 1 van mijn D&D groepen weer bijeenkomen met 1,5 m afstand. Ik vind het erg spannend allemaal.

Mijn Magic heb ik de afgelopen periode beperkt tot verzameling management en Arena.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 76 posts
  • Laatste post Rody 7 maanden geleden
  • Gemaakt door Ralf 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top