Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Magic in tijden van COVID-19

Blasty
3 jaren geleden
Hai Cees,

Mooie setup, je monitor ziet er heilig uit zo
Morph
3 jaren geleden
Quote:
18 uren geleden
Dit is mijn home paper COVID 19 setup. Een 160 graden (best belangrijk die pakt namelijk je hele bureau ipv alleen je playmat) 1080HD Camera. En een bureau montage arm met een verlichting ring.


Die 160 Graden, daarmee bedoel je "Field of View" ?
Cees007
3 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Die 160 Graden, daarmee bedoel je "Field of View" ?


Klopt.

Quote:
7 uren geleden
Hai Cees,

Mooie setup, je monitor ziet er heilig uit zo


Coen333
3 jaren geleden
En daar gaan we weer....
Vanavond nog een multiplayer EDH potje weten te regelen bij mij thuis met zijn 3-en en dan is het voorlopig van de baan.

Meh.
vanmaanen
3 jaren geleden
Nice!
TeamKillWilly
3 jaren geleden
Spelers uit Haarlem e.o. die, als het weer kan irl willen spelen? Heb maar 1 vriend waarmee ik speel. En wil graag en wat groter speel groepje.
Joe
tijnkwan
3 jaren geleden
Quote:
2 maanden geleden
Dit is mijn home paper COVID 19 setup. Een 160 graden (best belangrijk die pakt namelijk je hele bureau ipv alleen je playmat) 1080HD Camera. En een bureau montage arm met een verlichting ring.

Dit had ik allemaal via Ali Expres voor ongeveer €100,- besteld begin April tijdens de eerste lockdown. Duurde ongeveer 3 a 4 weken voordat het arriveerde.


Wat voor lamp heb je? en waar heb je deze gekocht?
Ik heb namelijk dezelfde setup maar mis nog een goede lamp om "glare" te voorkomen.

Logitech C922 webcam
Scissor arm voor aan mijn bureau
En natuurlijk een mooie playmat voor een bouwkundige


Ik gebruik de playEDH discord en spelltable om met mensen over heel de wereld te magicken.
En om de zoveel weken speel ik ook gezellig met vrienden FNM corona proof.
Cees007
3 jaren geleden
Hoi Tijn

De lamp is inderdaad een irritator wat betreft glare. Daarom heb ik deze nooit aan staan tijdens online paper play. Voor kaart inspectie of als bureau lamp is hij wel fijn. Hij zat standaard bij de “arm”, maar je kunt ze overal kopen tegenwoordig. Van Bol t/m een telefoon reparatie winkel.
SceneFizza
2 jaren geleden
Dit topic lijkt weer 'hot' te worden.

Pre-release deelnemers, geniet er extra van! Hoewel ik me had voorgenomen er een x bij te zijn dit jaar, zit het er niet in. Maar... ik zal proberen o.a. via dit bericht te schitteren in afwezigheid.

Spelers en BoMcrew, een ander keertje hoop ik mijn aangescherpte toernooi technieken te laten floreren aan den speeltafels.
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Aangezien ik voor het eerst in twee jaar weer eens een toernooitje kom spelen ben ik blij dat je er niet bent met je aangescherpte technieken . Maar dank je
SceneFizza
2 jaren geleden

Geniet van je rentree. Maak er een mooie strijd van!
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Helaas heb ik toch gecancelled. Met de nieuwe maatregelen kan zover ik weet de Prerelease wel doorgaan, maar ik vind het risico toch te groot voor mijzelf en mijn gezin. Volgende set beter .
TheRobinros
2 jaren geleden
Ja idem. Had graag gegaan, maar ik vermaak me ook wel zonder prerelease en het risico is met de huidige cijfers toch wel een behoorlijk groot...
Rody
2 jaren geleden
Met de nieuw aangekondigde maatregelen deze avond mogen evenementen niet meer plaats vinden na 18:00 en moeten winkels ook om die tijd gesloten zijn. Dit is met ingang vanaf zaterdag 13-11.

Door deze maatregelen moeten we helaas de avond-edities van de Crimson Vow prereleases annuleren. Het eten wat we zouden serveren kan hierdoor helaas ook niet doorgaan omdat de deuren om 18:00 gesloten moeten zijn. Alle deelnemers zijn hierover geïnformeeerd.

Voor de komende tijd kunnen alle evenementen in de avond niet doorgaan. Dat is zijn de Friday Night Magic, de Commander Night en de D&D Adventurer's League. Aangezien evenementen nog wel op zaterdag mogen doorgaan hou dan de agenda in de gaten voor alle evenementen die zullen plaatsvinden op zaterdag.

Hoe lang dit precies gaat duren is nog niet duidelijk maar in ieder geval de komende drie weken. Zodra er meer informatie hierover bekend wordt gemaakt zullen we ook de evenementen in de toekomst wel of niet door laten gaan.
SceneFizza
8 maanden geleden
Het is wel eens tijd om dit topic te laten verdwijnen (naar onderen). Blijft maar boven aan staan.
Rody
8 maanden geleden
Dat is inderdaad niet meer nodig.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 76 posts
  • Laatste post Rody 8 maanden geleden
  • Gemaakt door Ralf 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top