Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Magic: Legends (MMO)

kolonelnick
4 jaren geleden
Cryptic studios, de makers van oa neverwinter komen met een heuse magic mmo. Dit lijkt mij echt heel gaaf!

Trailer:
https://m.youtube.com/watch?v=N7FyLY63Z04

Opgeven voor de beta kan hier:
https://www.playmagiclegends.com/en

Wat denken jullie?
Dordledum
4 jaren geleden
Ziet er mooi uit, maar ben geen fan van MMO's.
BluezamX
4 jaren geleden
Heb me opgegeven voor de Bèta! Sinds Tales of Pirates 2 10 jaar geleden heb ik al geen MMO meer gespeeld, maar dit wil ik zeker een kansje geven.
Goscalyon
4 jaren geleden
Gaaf dat ze nu een trailer hebben, al een paar jaar geleden hoorde ik van het concept. Ik ben zeer benieuwd, maar eerst eens kijken naar wat de gameplay gaat zijn
Aufgeregt
3 jaren geleden
Magic Legends gaat vandaag in première :-)
Je hoeft me niet te bedanken dat ik je eraan heb herinnerd :-)
Veel plezier, jongens
Besser als magische Legenden ist PATH OF EXILE. Ich habe mich oft gefragt, warum die Leute so gerne PoE spielen
Sicherlich gibt es viele Menschen aus der ganzen Welt und es gibt im Moment nicht mehr viel Unterhaltung. PoE zu spielen scheint eine Menge Spaß zu machen, und buy poe currency ist eine großartige Idee, um das Spiel einfacher und unterhaltsamer zu machen.
 bijgewerkt door Aufgeregt 3 jaren geleden
nielsvd
3 jaren geleden
Jammer dat het wederom alleen de pc ( Windows) versie betreft
Blasty
3 jaren geleden
Bedankt Aufgeregt!
BluezamX
3 jaren geleden
Oeh, wat me wel heel vet lijkt is dat de meeste (misschien zelfs alle) Classes summons hebben. Morgen krijg ik mijn nieuwe laptop, dus ik ga de beta wel even proberen. Al zijn de classes wel interessant; Geomancer, Mind Mage, Beastcaller, Sanctifier, Necromancer, Dimir Assassin. Het mooie nieuwe colour wheel RUGWBUB I guess.
BluezamX
3 jaren geleden
Quote:
2 dagen geleden
Oeh, wat me wel heel vet lijkt is dat de meeste (misschien zelfs alle) Classes summons hebben. Morgen krijg ik mijn nieuwe laptop, dus ik ga de beta wel even proberen. Al zijn de classes wel interessant; Geomancer, Mind Mage, Beastcaller, Sanctifier, Necromancer, Dimir Assassin. Het mooie nieuwe colour wheel RUGWBUB I guess.


Dat was een... ervaring. Ik had al wat matige reviews gezien, en daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Kernpunten:
Mijn pc draait andere games op 120 fps met high graphics. Ik had hier framedrops op low.
De camera draaien zorgde voor instant framedrops naar 0-5 fps, maar het is soms gewoon nodig omdat je anders geen reet ziet.
De combat van de OG Titan Quest is nog beter dan dit. Alles gaat vrij langzaam, en je zit als een gek te klikken. Had liever gehad dat je je target aan bleef vallen ipv 1 attack per klik.
De stem van Nissa past totaal niet
De cutscenes zijn niet alleen onlogisch geschreven (Ral begint als "Man in blue" maar wordt nog voor zijn introductie "Ral Zarek"), maar ook nog eens erg haperig en lelijk.
Bij het kiezen van een haarstijl heb je een hoed op, waardoor je je haar niet kan zien. Employee of the month, die dat bedacht heeft.

Zelden zo snel een FTP game verwijderd, damn
Teruans
3 jaren geleden
Helemaal met BluezamX eens. Ik heb het vanmiddag ook geprobeerd. Wat een slecht spel. Het happert als een gek, de skills fatsoenlijk casten is vrij onmogelijk en mijn muis maakt overuren. Je loopt met de muis door te klikken ipv WASD, wat veel makkelijker is. Mijn karakter bleef om een of andere reden rondjes om zichzelf rennen. Kosten me vijf keer klikken om te stoppen, waarna het ergens anders ging rondjes rennen.
Grafisch is het op sommige momenten ontzettend lelijk. Ral had in het begin vierkanten ogen. Nissa's stem is inderdaad niet kloppend met Nissa.
Inzoomen of de camara draaien is onmogelijk of een drama.
Nog voor het eind van de tutorial was ik het helemaal zat.
Er jammer dit, had een gaaf spel kunnen zijn als het beter was uitgewerkt. Qua mechanics is het best goed bedacht.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top