Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Magic verzameling zo goed als kwijt

Oko60027
1 maand geleden
Hoi ff een oproep.
Als iemand je magic kaarten aanbied.
Met oa alle triome,s three tree city, balins tomb en veel andere kaarten die behoorlijk aan de prijs zijn graag mij contacteren .
Ben al mijn ruil kaarten en twee nieuwe deckjes kwijt geraakt .
Maar zijn helaas nergens te vinden.
Kan nu geheel opnieuw beginnen met het opbouwen van mijn verzameling.
Enkel mijn ur- dragon en nekkusar deckje heb ik nog.
Hopelijk hoort of ziet iemand iets 👍🏽
piano
1 maand geleden
Waar en wanneer heb je er voor het laatst mee gespeeld?
Oko60027
1 maand geleden
Bij vrienden in Zoetermeer maar had hem zeker bij toen ik daar weg ging ben hem vermoedelijk in de trein of bus vergeten/ kwijtgeraakt.
Onderweg terug naar Eindhoven en de bus naar Veldhoven
Ckri987
1 maand geleden
Vast een schot voor open doel, maar heb je al de websites voor de gevonden voorwerpen van NS en het busbedrijf bekeken. Als buschauffeur(niet regio Eindhoven) maak ik zelf regelmatig mee dat gevonden spullen in de bus worden afgegeven bij de chauffeur, waar wij ook onze protocollen voor hebben. Busbedrijf Hermes/Transdev, die het vervoer in en rond Eindhoven regelt, gebruikt de site ilost.co
Oko60027
1 maand geleden
Ja ns en busbedrijf ook al navraag aan gedaan
Maar iig bedankt voor het meedenken👍🏽
offspring
1 maand geleden
Oh man, wat een nachtmerrie. Ik laat het weten als ik wat verdachts zie ergens.
Oko60027
1 maand geleden
Top thnx 👍🏽
Cassefras
1 maand geleden
Wat een rottig nieuws!

Misschien dan ook even checken waar jouw trein verder naartoe ging? Kans is goed aanwezig dat iemand jouw spullen tussen eindhoven en eimdbestemming dus gevonden heeft en uit moest stappen.

Kun je ook iets gerichter op marktplaats zoeken op aanbodlocatie ofzo.

Succes en sterkte!
Jan
1 maand geleden
Dat is balen zeg!

De beschrijving die je geeft is (voor ons doen) nogal generiek. We ontvangen met enige regelmaat via ons inkoop- / inruilsysteem (delen van) verzamelingen die meerdere van dit soort kaarten bevatten, dus als de vinder de kaarten aan ons zou verkopen zouden we deze niet zo snel als jouw verzameling herkennen. Zou je nog wat specifiekere kenmerken van de verdwenen spullen geven? Wellicht ook de specifieke mappen / deckboxen waarin de kaarten zaten, dan kunnen we beter onze ogen open houden voor je!
Justian2002
1 maand geleden
Was je bij een vriend thuis, of in de LGS van Zoetermeer? Ik kom zelf uit Zoetermeer, dus kan daarin misschien wat betekenen
Oko60027
1 maand geleden
Bij vrienden was ik maar had mn tas bij toen ik daar vertrok.
En verder ken ik daar geen spellen winkel of iets dergelijks
Oko60027
1 maand geleden
En het waren de standaard blauwe verzamelmappen en deckboxen die ik van AliExpress had gekocht zwart met rode randjes en rode stoffen binnenvoering
De deckjes waren rood, zwart demon deckje
En een mono wit humans deckje
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 12 posts
  • Laatste post Oko60027 1 maand geleden
  • Gemaakt door Oko60027 1 maand geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL