Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

MagicFest Lyon trip - wie wil er mee?

Ashiok862
4 jaren geleden
Ik dacht erover naar magicfest lyon te gaan en was op zoek naar gezelschap en mensen die benzinekosten/accomodatie willen delen
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Wellicht even handig om wat achtergrondinformatie te geven .

Wanneer is het, wat is er te doen, waar woon jij, hoeveel mensen kunnen in je auto, snurk je, dat soort dingen .
Sanderdl
4 jaren geleden
Magicfest Lyon is 6-8 maart. Op zich wil ik wel gaan, hangt er alleen vanaf of ik zegmaar ook in de gelegenheid ga zijn. En het ontbreekt me aan mensen om mee te gaan. Dus willekeurige vreemden op het internet zijn altijd een optie.
Ashiok862
4 jaren geleden
Haha achtergrondinformatie:

Magicfest is het weekend van 6-8 maart, ik heb een redelijk grote auto dus 4 man redelijk comfortabel. Geen gesnurk.
Korlicday
4 jaren geleden
Jammer genoeg moet ik 8 maart op de dag weer terugzijn. Anders had ik wel meegegaan! Al plannen voor Kopenhagen (30 april - 3 mei) ?
Sanderdl
4 jaren geleden
Wanneer wil je dan precies gaan? Bij mij gaat het er voornamelijk om of ik al dan geen vrij kan krijgen. Veel collega's zijn de komende twee weken al vrij vanwege de jaarlijkse zombie Apocalyps. Dus dat wordt nogal een uitdaging.
Ashiok862
4 jaren geleden
Zombie apocolyps?

Zou denken donderdag rijden dan vrij/za/zo daar zondagmiddag/avond weer terug?
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden (Niet dubbelposten graag: je kunt je eigen post editen.)
Sanderdl
4 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Zombie apocolyps?

Deze tijd van het jaar krijgt mijn regio telkens te maken met vreemde, lallende en dronken creaturen die ik bestempel als carnavaleuten. Raar volk dat als zombies door de straten dromt. Deze week is het dus carnaval, al mag je dat hier niet zeggen. Het heet hier Vastenavend. (Lang verhaal).

Maar goed, magicfest. Ik vrees dat Lyon hem niet gaat worden voor mij. Mocht je later van het jaar naar een magicfest willen gaan, ben ik zeker te porren. Als ik dan wat meer tijd heb om vrij te regelen en wat geld ervoor te sparen.
nielsbap
4 jaren geleden
ik zocht inderdaad een manier om de kosten te drukken naar Lyon het is alleen jammer dat ik net me werk verloren ben en ik moet zeggen dat dit niet een heel slim plan lijkt zonder werk. (en zit dan nog in mijn opzeg termijn). damn. SORRRRRYYYY
 bijgewerkt door nielsbap 4 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top