Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Mass Removal

Gemini
9 jaren geleden
Hallo,

Ik zoek een goede mass removal spell voor mijn deck. Weet iemand een mass removal spell die binnen de mana kleuren van sultai () valt?

Alvast bedankt
NederNakkeR
9 jaren geleden
voor welk formaat?

Er zijn zo veel goede mass removal spells, maar we moeten wel weten wat je wilt spelen
Saint
9 jaren geleden
En waar wil je van af?

Ik neem alvast de vrijheid om de bescheiden Nevinyrral's Disk aan te prijzen
AncientOne
9 jaren geleden
Good old
...?

In Fate Reforged zit deze:


In een 3-kleurendeck zal deze niet goed genoeg zijn:
 bijgewerkt door AncientOne 9 jaren geleden
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Het is wel een beetje weinig informatie dat je ons geeft . Moet het Standard legal zijn? Is het een Commander deck? Een 60-kaarten casual deck?

Zwart is erg goed in mass removal. Veel opties. Groen helemaal niet, die heeft vooral een paar kaarten die flyers slopen. Blauw kan alleen bouncen. En er zijn ook een paar artifacts.

Een paar voorbeelden: Cyclonic Rift, Evacuation, Decree of Pain, Damnation, Life's Finale, Extinguish All Hope, In Garruk's Wake, Plague Wind, Nevinyrral's Disk, Oblivion Stone, Perilous Vault, Plague Boiler, Squall Line, Whirlwind, Hurricane, Black Sun's Zenith, Forced March, Necromantic Selection, Overwhelming Forces, Consume the Meek, Wave of Terror.
Dordledum
9 jaren geleden
Dank Magnus, ik worstelde een beetje met dezelfde vraag.

In commander, (Mass) removal in , zonder destroy effecten (moet ook werken tegen indestructible).
AncientOne
9 jaren geleden
Maar denk bv. ook aan creature-effecten, zoals:
Herax
9 jaren geleden
Als je iets wilt wat indestructible kapot maakt zou ik gaan voorAll Is Dust
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Quote:
Dordledum 18-12-2014 om 09:23
Dank Magnus, ik worstelde een beetje met dezelfde vraag.

In commander, (Mass) removal in , zonder destroy effecten (moet ook werken tegen indestructible).


Er zijn HEEL veel mass removal opties, al Destroyen de meeste wel. Specifiek anti-Indestructible zijn onder andere alle bounce (zoals Cyclonic Rift, Inundate, Aetherize, Devastation Tide, Evacuation, Kederekt Leviathan, Thousand Winds, Upheaval (niet legaal in Commander), Wash Out, Whelming Wave, Scourge of Fleets en mass exile/sac zoals Curse of the Swine, Living Death, Perilous Vault, All Is Dust, Living End. Je kunt ook voor -X/-X effecten gaan, zoals Mutilate, Black Sun's Zenith, Bane of the Living, Ichor Explosion, Kagemaro, First to Suffer, Toxic Deluge. Een alternatief kan jatten zijn: Reins of Power, zodat je zijn creatures zelf kunt sacrificen aan iets als Spawning Pit .
Dordledum
9 jaren geleden
top, dankjewel!
Gemini
9 jaren geleden
Ik had misschien inderdaad even het format moeten vermelden. Ik zoek een kaart binnen 'standard'. In ieder geval bedankt voor de reacties
Jeff
9 jaren geleden
Quote:
Gemini 18-12-2014 om 16:03
Ik had misschien inderdaad even het format moeten vermelden. Ik zoek een kaart binnen 'standard'. In ieder geval bedankt voor de reacties


In standard heb je momenteel erg weinig opties. Zwart komt niet verder dan Drown in Sorrow en Doomwake Giant en in blauw heb je AEtherspouts.
MagnusMagicus
9 jaren geleden
In Garruk's Wake en Extinguish All Hope zijn er ook nog, maar goed, je bedoelt waarschijnlijk "Legaal in Standard en speelbaar in een enigszins toernooiwaardig deck" .
Eclavyrr
9 jaren geleden
In Garruk's Wake wordt op dit moment gespeeld in een aantl tier 1 en 2 decks als sideboard (soms mainboard) kaart. Wel meestal een one/two off voor midrange/stall decks.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 14 posts
  • Laatste post Eclavyrr 9 jaren geleden
  • Gemaakt door Gemini 9 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top