Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Masters 25 pulls

Sunitram
6 jaren geleden
Op de release draft een foil Twilight Mire en een non-foil Flooded Grove geopend. Was maar goed ook, want ondanks dat ik de Horseshoe Crab-Presence of Gond combo in m'n deck had, heb ik er vrij weinig mee van de grond gekregen. Wel weer iemand in één beurt van 14 naar 0 geknald met de Crab en een Heavy Arbalest
 bijgewerkt door Sunitram 6 jaren geleden
Gijsneus
6 jaren geleden
Afgelopen vrijdag heb ik in de draft een Prossh, Skyraider of Kher en een Brion Stoutarm geopend en om de laatstgenoemde een deckje gemaakt waar ik 2-1 mee ging (en ik had degene die ik verloor kunnen winnen...) Voor de rest geen echt noemenswaardige value geopend. Wel een mooi aantal games gespeeld en achteraf leuk geruild!
Roks1983
6 jaren geleden
Had op de draft een Zada, Hedron Grinder en een Izzet Chemister in combinatie met verschillende pump spells. In limited aanvallen voor 80+ damage blijft toch speciaal

Verder qua value niet veel bijzonders helaas. Al was ik met Animar, Soul of Elements erg blij!
MalcolmS
6 jaren geleden
Tijdens mijn draft vrijdagavond in mijn 3 pakjes op 1 Fetid Heath, 1 Rugged Prairie, 1 Phyrexian Obliterator, 1 Vindicate en een Fetid Heath na niet zo veel interessants
BuidingMage
6 jaren geleden
Dus je had 2x Fetid Heath?
MalcolmS
6 jaren geleden
yup
1 foil en een non-foil
 bijgewerkt door MalcolmS 6 jaren geleden
Dordledum
6 jaren geleden
Sweet stuff. Ik heb ook net een foil bijgeruild.
BuidingMage
6 jaren geleden
Quote:
3 uur geleden
yup
1 foil en een non-foil

Gave kaarten hoor! Ik denk alleen dat je in een draft niets hebt aan rare-lands (behalve man-lands, maar die zitten niet in de set)
MalcolmS
6 jaren geleden
Ja, I know, zat wel in zwart-wit, dus kon ze op zich wel enigszins gebruiken samen met de foil vindicate.
Het deck was uiteindelijk ok: 2-1
burtyoungsters
6 jaren geleden
Toch een doosje gehaald (kon het niet laten). Ik had echt een enorme fail doos wat betreft value.
Twee filterlandjes, ben even vergeten welke, maar ik heb de hele cyclus sowieso al.
Chalice of the Void
Thalia, Guardian of Thraben
Gisela, Blade of Goldnight
Protean Hulk
Mikokoro, Center of the Sea
Vindicate
Hanna, Ship's Navigator (maar deze kwam al beschadigd uit de doos).

Wel op common en uncommon slots veel leuks zoals Brainstorm en Lightning Bolt, maar daar heb ik al meerdere playsets van ondertussen.

Ik had graag een Imperial Recruiter en een Phyrexian Obliterator getrokken, want die zoek ik nog. Maar helaas! Het is en blijft altijd gokken, zo’n boosterbox.
burtyoungsters
6 jaren geleden
Quote:
1 minuut geleden
Toch een doosje gehaald (kon het niet laten). Ik had echt een enorme fail doos wat betreft value.
Twee filterlandjes, ben even vergeten welke, maar ik heb de hele cyclus sowieso al.
Chalice of the Void
Thalia, Guardian of Thraben
Gisela, Blade of Goldnight
Protean Hulk
Mikokoro, Center of the Sea
Vindicate
Hanna, Ship's Navigator (foil dus, maar deze kwam al beschadigd uit de doos).

Wel op common en uncommon slots veel leuks zoals Brainstorm en Lightning Bolt, maar daar heb ik al meerdere playsets van ondertussen.

Value is voor mij echt niet het allerbelangrijkste, maar dit was wel echt een teleurstelling, met maar 2 mythics. Ik had graag een Imperial Recruiter en een Phyrexian Obliterator getrokken, want die zoek ik nog. Maar helaas! Het is en blijft altijd gokken, zo’n boosterbox.

 bijgewerkt door burtyoungsters 6 jaren geleden
Eclavyrr
6 jaren geleden
Was het niet beter geweest om die kaarten gewoon los aan te schaffen? Beetje zonde als je een doos koopt in de hoop twee kaarten te trekken.
Dordledum
6 jaren geleden
Nog wat boosters geript, Protean Hulk, Cascade Bluffs en Rishadan Port zijn wel mooie pulls, verder weinig noemenswaardigs. De foils vallen slecht tot nu toe voor me.
 bijgewerkt door Dordledum 6 jaren geleden
RSelen
6 jaren geleden
Zojuist 4 boosters gehaald. Hoogtepunten waren Pact of Negation, Summoner's Pact en Gisela, Blade of Goldnight. Foils waren niet heel interessant. Op de common en uncommons slots zaten ook wel wat leuke kaarten.
 bijgewerkt door RSelen 6 jaren geleden
Gijsneus
6 jaren geleden
Quote:
4 dagen geleden
De set lijkt me zo eerste oogopslag (kleine sample, weet ik) beter voor draft dan sealed?


Ik denk dat je gelijk hebt. Heb nu ook met Masters 25 sealed gespeeld en het was lastig om met alleen enkelen een deck te maken. Ik kon met mijn Ratcatcher alleen maar één Relentless Rats opzoeken. Ook mijn ene Squadron Hawk voelde zich eenzaam. Draften hiermee is zoveel leuker.

En qua pulls; niets noemenswaardig. Een Doomsday als mythic. Deze set is qua value echt een tikje treurig.
 bijgewerkt door Gijsneus 6 jaren geleden
Dordledum
6 jaren geleden
Nog een paar losse boosters geopend: Summoner's Pact, Ensnaring Bridge, foil Nicol Bolas en Jace, the Mind Sculptor!

Mijn dag is goed!

Morgenavond gaat er nog een hele doos opengedraft worden, zin in!
BuidingMage
6 jaren geleden
vandaag 2 boosters geopend: zaten Nettle Sentinel, Eidolon of the Great Revel, Swords to Plowshares en Courser of Kruphix in! ben er best blij mee!
Teferi
6 jaren geleden
Twee boosters gekocht voor de leuk en omdat Magic maar één keer 25 jaar bestaat. Uiteindelijk een Pendelhaven, Izzet Chemister en Rishadan Port als rares en een Street Wraith en Browbeat als waardevolle uncommons.
 bijgewerkt door Teferi 6 jaren geleden
Dordledum
6 jaren geleden
dat is dikke prima!
Teferi
6 jaren geleden
Mij hoor je niet klagen inderdaad!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 23 posts
  • Laatste post Teferi 6 jaren geleden
  • Gemaakt door Dordledum 6 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top